Στο πλαίσιο των παραλλήλων εκδηλώσεων της φετινής διοργάνωσης της 32ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA και της Έκθεσης Επαγγελματικού Εξοπλισμού ΗΟΤΕLIA 18 – 20 Nοεμβρίου 2016, η HELEXPO οργανώνει ένα ενδιαφέρον συνέδριο για τον τουριστικό προορισμό.
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016
Αίθουσα “Αιμίλιος Ριάδης”, Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο ΔΕΘ
Με τίτλο “{Re}Branding Destinationς: Image making” το συνέδριο εστιάζει το ενδιαφέρον του στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Αξιόλογοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και αρμόδιοι παράγοντες, θα απαντήσουν σε σημαντικά ερωτήματα που αφορούν στην αναβάθμιση της τουριστικής εικόνας ενός τόπου.
Με τη λήξη του συνέδριου το απόγευμα, τη σκυτάλη θα πάρει ένα workshop με θέμα Destination Thessaloniki 2020, όπου ομάδες εργασίας θα αποφανθούν για το πώς οραματίζονται τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκη του 2020 (city branding).