Αρχική Αεροπορικά Νέα Η Lufthansa αναδείχθηκε Corporate Superbrands 2016

Η Lufthansa αναδείχθηκε Corporate Superbrands 2016

H Lufthansa για μια ακόμη χρονιά, αναδείχθηκε ως ένα από τα κορυφαία Corporate SUPERBRANDS για το 2016 στην Ελλάδα σύμφωνα με τον διεθνώς καταξιωμένο θεσμό Superbrands και τον σχετικό διαγωνισμό αξιολόγησης και επιβράβευσης των πιο επιτυχημένων brands που ξεχωρίζουν στους κλάδους που δραστηριοποιούνται.

Ο οργανισμός Superbrands ιδρύθηκε το 1995 στο Λονδίνο και σήμερα δραστηριοποιείται σε 91 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αποστολή του είναι η προώθηση της αξίας και της σημασίας του branding μέσα από την αξιολόγηση, τον εντοπισμό και την επιβράβευση των εταιρειών που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό τους, δημιουργώντας ένα ισχυρό brand name που θεμελιώνεται σε μία εξαιρετική αποστολή και σε συγκεκριμένες αξίες και οφέλη, τα οποία το κοινό αποδέχεται, πιστεύει και εμπιστεύεται.

Στα πλαίσια του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands, στην Ελλάδα πραγματοποιείται ο διαγωνισμός Corporate Superbrands Greece 2016 με σκοπό να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας σε 39 κλάδους της οικονομίας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται φέτος για 5η φορά και σύμφωνα με τη μεθοδολογία αξιολόγησης στην πρώτη φάση του διαγωνισμού η Κριτική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων του θεσμού αξιολόγησε 1500 εταιρικές επωνυμίες. Στη συνέχεια σε συνδυασμό με τη διενέργεια δημοσκόπησης της κοινής γνώμης αναδείχθηκαν 7 νικητές από κάθε κλάδο. Από το σύνολο των εταιρειών που αξιολογήθηκαν μόλις 273 εταιρείες διακρίθηκαν ως Superbrands 2016.  

Ο Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο του Ομίλου Lufthansa, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Lufthansa διακρίνεται για μια ακόμη φορά στον διαγωνισμό Corporate Superbrands Greece, ενός θεσμού με μεγάλο κύρος και διεθνή αναγνώριση.To branding, o τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται ένας πελάτης το προϊόν ή την υπηρεσία που του παρέχεται, είναι στρατηγικής σημασίας για την κάθε εταιρεία. Είναι ο συνδετικός κρίκος που θεμελιώνει την ουσιαστική σχέση ανάμεσα στην εταιρεία και τους πελάτες της. Μέσα από την αδιάκοπη προσπάθειά μας να προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που εξασφαλίζουν στον επιβάτη μια ασφαλή, απρόσκοπτη και απολαυστική ταξιδιωτική εμπειρία έχουμε καταφέρει να καθιερώσουμε το brand Lufthansa ως συνώνυμο της ασφάλειας, της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας, της καινοτομίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Η διάκριση της Lufthansa ως ένα από τα 7 κορυφαία brands του κλάδου των μεταφορών στη χώρα μας αναδεικνύει την ταύτιση του επιβατικού κοινού με τις αξίες μας, την εμπιστοσύνη του στις υπηρεσίες μας και την πίστη του στο όραμά μας. Δεσμευόμαστε να παραμείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας προσφέροντας με την ίδια συνέπεια υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό Corporate Superbrands 2016 τα κριτήρια με βάση τα οποία ψηφίζονται οι εταιρείες είναι τα ακόλουθα:
•    Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης
•    Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
•    Εταιρική Υπευθυνότητα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.