Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Mykonos Olympic Classic Rally

Mykonos Olympic Classic Rally

Η μέρα των ανατροπών!

Aκρίβεια και τήρηση της παραμικρής λεπτομέρειας είναι τα στοιχεία που αποτελούν τη μοναδική συνταγή στους αγώνες Regularity. Το παραμικρό λάθος μπορεί να καταστρέψει την προσπάθεια ενός πληρώματος και να αλλάξει άρδην τα αποτελέσματα. Αυτό ήταν και το βασικό χαρακτηριστικό της δεύτερης ημέρας του Mykonos Olympic Classic Rally.

Οι στενοί και ιδιαίτεροι δρόμοι του νησιού, που απαιτούν μεγάλη προσοχή τόσο από τον οδηγό, όσο φυσικά και το συνοδηγό, έφεραν εναλλαγές στην κορυφή. Το σκέλος συνολικά μπορεί να είχε μεγάλη ανάπαυλα το μεσημέρι, αλλά παράλληλα ήταν και το μεγαλύτερο του αγώνα, με 143,10 χιλιόμετρα.

myconos-olympic_classic_rally_1Οι ειδήσεις… προέκυψαν από νωρίς το πρωί, όταν το ένα από τα δύο πληρώματα που διεκδικούν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης, οι Ιταλοί Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino με το Triumph TR2 Sport επέλεξαν να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους λόγω της πτώσης τους στη γενική κατάταξη στο τέλος του πρώτου σκέλους, που είχε σαν αποτέλεσμα να τεθούν εκτός διεκδίκησης όχι απλά της νίκης, αλλά και βαθμών για το παιχνίδι του τίτλου. Παρόλ’ αυτά, οι Βέλγοι Christian Crucifix – Joseph Lambert με το Ford Anglia, δεν επαναπαύτηκαν και με εξαιρετική πλοήγηση αποδείχθηκαν το πιο ακριβές πλήρωμα της ημέρας, καταφέρνοντας να σκαρφαλώσουν στην κορυφή της κατάταξης. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις φέτος, οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με την Alfa Romeo Alfasud. Έχοντας πλέον προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των δρόμων της Μυκόνου, κινήθηκαν με εξαιρετική ακρίβεια καταφέρνοντας να περάσουν στη 2η θέση της κατάταξης, μπροστά από τους «Στρατισίνο»-Μαθιό Μανσόλα με την Porsche 911. Οι τελευταίοι, που ήταν επικεφαλής στο τέλος της πρώτης ημέρας, έχασαν σημαντικό έδαφος στην αρχή του σκέλους έπειτα από λάθος πλοήγησης, ενώ μικρά λάθη στη συνέχεια τους έριξαν στην 3η θέση της κατάταξης. Πίσω τους, οι rookie σε αγώνα Regularity, Λάμπρος και Παύλος Αθανασούλας, απολαμβάνουν τη διαφορετική μορφή αγώνα, όντας κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς, αφού όχι μόνο φιγουράρουν στην 4η θέση της κατάταξης, αλλά από τη στιγμή που κατανόησαν πλήρως τα… κόλπα της πλοήγησης, πραγματοποιούν σταθερά πολύ καλές επιδόσεις.

Αργά το βράδυ και πριν τα αυτοκίνητα επιστρέψουν στο Καλό Λιβάδι για τη διανυκτέρευση, ολοκλήρωσαν το σκέλος στο γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα Cavo Tagoo, απολαμβάνοντας μερικές στιγμές χαλάρωσης με φόντο τη νυχτερινή θέα της Χώρας της Μυκόνου. Tο τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει μόλις 32,80 χιλιόμετρα πριν τα αυτοκίνητα καταλήξουν και πάλι στην είσοδο του Δημαρχείου τις Μυκόνου για την τελετή του τερματισμού στις 10:31 πμ. και πριν επιβιβαστούν στο Superferry Άνδρος της Golden Star Ferries, για την επιστροφή στην Αθήνα.  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Καλή μέρα για εμάς! Μόνο στο τελευταίο κομμάτι είχαμε ένα πρόβλημα και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε λάστιχο. Οι βραδινές διαδρομές ήταν καλές για εμάς. Ξεκινήσαμε με καλή διαφορά και μπορεί να χάσαμε λίγο χρόνο, αλλά τελικά όλα καλά. Όλα κυλούν ωραία και για το Πρωτάθλημα. Θα μπορούμε να πούμε περισσότερα μετά τον τερματισμό».

Σπύρος Μουστάκας- Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Όλα πήγαν καλά για εμάς σήμερα. Σίγουρα καλύτερα από χθες. Αποφύγαμε κάποια λάθη και ανεβήκαμε στη δεύτερη θέση της κατάταξης. Σίγουρα η γνώση του δρόμου έπαιξε το ρόλο της, αφού είχαμε μάθει μεγάλο μέρος της διαδρομής από το πρώτο σκέλος. Και αυτό, με δεδομένο το γεγονός ότι κάποια σημεία επαναλήφθηκαν πολλές φορές, λογικά λόγω του μεγέθους του νησιού».

«Στρατισίνο» – Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 Coupe)
«Περίεργη μέρα. Κάναμε ένα λάθος το πρωί και χάσαμε κάθε ελπίδα να διεκδικήσουμε την πρώτη θέση. Μετά, το ένα λάθος φέρνει το άλλο -μικρά λαθάκια- ενώ το βράδυ χάλασε και ένα όργανο που διαθέτουμε. Αλλά όλα καλά. Όλοι περνούν καλά, χαμογελάμε και συνεχίζουμε».

Λάμπρος Αθανασούλας – Παύλος Αθανασούλας (VW Golf GTI)
«Για εμάς είναι μια διαφορετική και ευχάριστη εμπειρία. Υπάρχει το χρονόμετρο, κάτι που συνεπάγεται προσπάθεια, ανταγωνισμό και άγχος! Όπως και στα Ράλλυ, απαιτείται ειδικός εξοπλισμός και θεωρώ ότι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι, αν και άπειροι. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι και θεωρώ αξιοπρεπείς. Είναι ένα ευχάριστο τριήμερο για εμάς. Γνωρίσαμε άλλους ανθρώπους, λάτρεις του ιστορικού και όχι μόνο αυτοκινήτου».