Από τις 17 έως τις 21 Οκτωβρίου διεξάγεται στο Celestyal Nefeli η δεύτερη εν πλω επιχειρηματική κρουαζιέρα με θέμα τον Τουρισμό και την Οινογαστρονομία
Η Celestyal Cruises έχοντας αγκαλιάσει τη διοργάνωση CruiseInn, έναν «μαραθώνιο» δημιουργίας startup, που συνδιοργανώνει με το ThinkBiz, τον πρώτο επίσημο Φοιτητικό Σύλλογο Επιχειρηματικότητας με βάση το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, φιλοξενεί το δεύτερο διαγωνισμό για φέτος, στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli, 17-21 Οκτωβρίου, εστιάζοντας σε τρεις θεματικές: τον τουρισμό, την οινογαστρονομία και την τεχνολογία. Η συγκεκριμένη θεματολογία εναρμονίζεται με τις θεματικές κρουαζιέρες «Ιστορίες Ελληνικής Οινογαστρονομίας» που πραγματοποιούνται από την εταιρία το φθινόπωρο, από το Σεπτέμβριο έως το Νοέμβριο.
Η Celestyal Cruises παρέμεινε πιστή στην δέσμευσή της να στηρίξει το θεσμό δύο φορές τη φετινή χρονιά, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα σε διπλάσιο αριθμό συμμετεχόντων να καταθέσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες, στο πλαίσιο μιας ακόμα ειδυλλιακής κρουαζιέρας στο Αιγαίο. Κατά τη διεξαγωγή της, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν προορισμούς όπως η Μύκονος, το Κουσάντασι, η Πάτμος, η Ρόδος, το Ηράκλειο και η Σαντορίνη, όπου θα αναδειχθεί και ο τελικός νικητής του διαγωνισμού σε γνωστό οινοποιείο.
Ενεργή συνεισφορά στην επιτυχία του CruiseInn θα έχουν καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου της Οινογαστρονομίας, οι οποίοι ως μέντορες και με βάση τη δική τους εμπειρία θα βοηθήσουν τις επιχειρηματικές ομάδες να εξελίξουν τις ιδέες τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συμμετοχή του γνωστού chef Βασίλη Καλλίδη ως μέντορα του διαγωνισμού, ο οποίος θα δώσει πολύτιμες συμβουλές και θα παρέχει καθοδήγηση στους συμμετέχοντες.
Επιπλέον, θα παρουσιαστούν επιτυχημένες πρακτικές μέσα από απτά παραδείγματα μοντέλων εργασίας. Ένα τέτοιο μοντέλο αποτελεί η πλατφόρμα TasteLemnos η οποία παρέχει στον επισκέπτη τη δυνατότητα να αποκτήσει τη δική του γεύση από το νησί της Λήμνου, μέσα από ολοκληρωμένες προτάσεις εμπειριών. Οι συντελεστές του TasteLemnos θα βρίσκονται στο κρουαζιερόπλοιο, διοργανώνοντας για τους επιβάτες αλλά και για τους συμμετέχοντες του CruiseInn, γευστικές δοκιμές οίνου & τυριών, καθώς και παρουσίαση τοπικών προϊόντων της Λήμνου, αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες του νησιού.
Η Celestyal Cruises, συμβάλλοντας ενεργά στη διεξαγωγή του διαγωνισμού, θα απονείμει για μία ακόμη φορά χρηματικό έπαθλο αξίας 3.500 ευρώ στον πρώτο νικητή και θα στηρίξει ιδέες που συνάδουν με την επιτυχημένη δραστηριοποίηση στο χώρο του τουρισμού. Αντίστοιχη πρωτοβουλία είχε αναλάβει στον πρώτο διαγωνισμό CruisInn που διεξήχθη φέτος, τον περασμένο Μάιο, απονέμοντας το χρηματικό έπαθλο των 3.500 ευρώ στις νικήτριες ομάδες Ryde, Customer Hero και Vessel Hero, ενώ αγκάλιασε την ιδέα της ομάδας “Customer Hero” και δώρισε στους συμμετέχοντές της από μία τριήμερη κρουαζιέρα, της οποίας η υλοποίηση προωθείται ήδη στα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο δράσης της Celestyal Cruises για έμπρακτη στήριξη του ελληνικού τουρισμού και οικονομίας, καθώς και της νέας γενιάς που μπορεί να προσφέρει το όραμα για ένα καλύτερο μέλλον στη χώρα και τον τομέα του τουρισμού όπου δραστηριοποιείται η εταιρία.