Σημείωσε, επίσης, ότι κύρια αναπτυξιακή κατεύθυνση της κυβέρνησης είναι τα έργα υποδομής για την αγροτική και μεταποιητική παραγωγή, την αλιεία και την τουριστική ανάπτυξη των νησιών.
Το αεροσκάφος, με το οποίο μετέβη ο πρωθυπουργός στο νησί, προσγειώθηκε λίγη ώρα πριν τις 12 το μεσημέρι στο νέο αεροδρόμιο και κατά την προσγείωσή του σχηματίστηκε μια υδάτινη αψίδα από δύο πυροσβεστικά οχήματα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε ο διοικητής της ΥΠΑ Κωνσταντίνος Λιτζεράκος. Στη συνέχεια, ο κ. Τσίπρας επισκέφτηκε τον Πύργο Ελέγχου του νέου αεροδρομίου όπου του δόθηκαν στοιχεία σχετικά με την κατασκευή του αεροδρομίου, αλλά και για τις δυνατότητες που αυτό δημιουργεί για το νησί της Πάρου.
Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κος Ευτύχιος Βασιλάκης
Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά το κράτος και ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πάρα πολύ καλά, τόνισε στην ομιλία του ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κος Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης των εγκαινίων του νέου κρατικού αερολιμένα Πάρου.
Πριν από 3 χρόνια αναλάβαμε, ενώνοντας την AEGEAN με την Ολυμπιακή, να δείξουμε ότι το να έχει η χώρα έναν εθνικό πρωταθλητή έχει κάποια αξία, σημείωσε ο κος Βασιλάκης.
Μέσα σε 3 χρόνια έχουμε αποδείξει ότι έχουμε αυξήσει τις θέσεις εργασίας, έχουμε αυξήσει κατά 4 εκατ. τις θέσεις στο εξωτερικό, συνέχισε, έχουμε προσθέσει 50 προορισμούς στο εξωτερικό, έχουμε βεβαίως προσλάβει, λειτουργούμε με 1000 άτομα σχεδόν περισσότερο απ’ ότι όταν οι δύο εταιρίες ήταν χώρια.
Και στις άγονες γραμμές, στις δύσκολες αυτές εποχές, με τα αρκετά χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου, τα αξιοποιήσαμε όμως και αυξήσαμε 50% την κίνηση στις άγονες γραμμές τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι όπως ξέρετε ο εσωτερικός τουρισμός είχε πρόβλημα. Η αύξηση στην κίνηση έγινε γιατί τώρα έρχονται περισσότεροι ξένοι και συνδέονται με περισσότερα δρομολόγια σε περισσότερα νησιά. Αυτό είναι και το πλεονέκτημα ενός μεγαλύτερου δικτύου, μιας μεγαλύτερης εταιρίας.
Τώρα εδώ στην Πάρο. Εδώ στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη, ακριβώς στο κομμάτι βέβαια το αεροπορικό γιατί το παλιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε. Το Δημόσιο είχε ένα μεγάλο κόστος, είχε ξεκινήσει αυτόν τον πολύ ωραίο αεροδιάδρομο που βλέπετε από πίσω, αλλά δεν είχε προκηρυχθεί τερματικός σταθμός.
Από το 2014 λοιπόν γίνονται πολλές προσπάθειες και με την τότε κυβέρνηση και με τον Δήμο τότε και αργότερα με τον καινούριο Δήμαρχο προκειμένου να προχωρήσει με κάποιο τρόπο αυτή η προσπάθεια. Ο Δήμος πράγματι είχε την πρωτοβουλία, πήρε και έκανε ένα σχέδιο για τον αεροσταθμό αυτό και μέσα από μια πολύ καλή συζήτηση με τον κύριο Υπουργό βρήκαμε τον τρόπο να διαθέσουμε περίπου 2εκατ. για να χτιστεί αυτό μέσα σε 102 μέρες.
Το σημαντικό, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι ότι από αυτό το μήνα θα έχουμε τρεις με τέσσερις φορές παραπάνω θέσεις απ’ ότι πριν. Απ’ αυτό το μήνα και τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, ήδη πολλοί από εσάς έχουν αγοράσει από τα 20.000 εισιτήρια με 39,00 € γιατί υπάρχουν θέσεις.
Απ’ αυτό το μήνα θα υπάρχει και σύνδεση πρακτική με το εξωτερικό γιατί μπορεί να συνδέονται πλέον, έχουμε θέσεις στα αεροπλάνα για να ανοίγουμε τέτοια προοπτική. Και βέβαια τα έσοδα του Δημοσίου πέρα από τα 4 εκατ. το χρόνο, 4,2 εκατ. όπως πολύ σωστά είπε ο κος Υπουργός, που θα γλιτώσουμε θα προστεθούν και άλλα 2,5 εκατ. το χρόνο από τα έσοδα από το ΦΠΑ, άμεσα έσοδα από το ΦΠΑ και από τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, άρα δηλαδή 6,5 εκατ. ετησίως όφελος, χωρίς την τοπική οικονομία, που προορίζει το Δημόσιο ένα μέρος απ’ αυτά να διαθέσει στην επέκταση του σταθμού, ώστε να μπορέσει να φέρει και μεγαλύτερα αεροπλάνα και περισσότερους επιβάτες.
Να ευχαριστήσω καταρχήν τους ανθρώπους της εταιρίας, τον κο Μαστραντωνάκη, πρώτα και μια ομάδα που δούλεψε με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, το Δήμο και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για να γίνει αυτό το έργο σε 102 μέρες. Να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη τον κο Υπουργό και να υποσχεθούμε ότι τη δουλειά που κάναμε εδώ μπορούμε να την κάνουμε και αλλού σε συνεργασία με το Δημόσιο.
Η βασική μας δουλειά που είναι να πετάμε με ασφάλεια και πληρότητα στον κόσμο, προσπαθούμε να την κάνουμε κάθε μέρα πραγματικότητα για το όφελος της Ελλάδας και φυσικά και των μετόχων μας, για την ίδια την εταιρία.