Αρχική Αεροπορικά Νέα Η Star Alliance κατέκτησε τον τίτλο της “Καλύτερης Συμμαχίας” στα βραβεία Skytrax...

Η Star Alliance κατέκτησε τον τίτλο της “Καλύτερης Συμμαχίας” στα βραβεία Skytrax World Airline Awards

Celestyal Cruises
Mark_award_2016
Από αριστερά προς δεξιά Ο κ. Mark Schwab, CEO της Star Alliance παραλαμβάνει το βραβείο Skytrax για την Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία από τον κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax

Η Star Alliance που συνδέει ολόκληρο τον πλανήτη, κατέκτησε τον τίτλο της Καλύτερης Αεροπορικής Συμμαχίας στα βραβεία Skytrax World Airline Awards. Η Συμμαχία έλαβε επίσης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το βραβείο Καλύτερου Lounge Αεροπορικής Συμμαχίας για το εξαίρετο  Lounge της στο Λος Άντζελες.

Παραλαμβάνοντας το βραβείο, ο κ. Mark Schwab, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: «Αποδέχομαι αυτό το βραβείο εκ μέρους των περισσότερων από 430.000 υπαλλήλων που υλοποιούν την υπόσχεσή μας προς τους περισσότερους από 640 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο. Η δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση αυτού του τίτλου αποδεικνύει πως η επένδυση σε τεχνολογίες που διευκολύνουν τη χρήση των οφελών που προσφέρει η Συμμαχία στους επιβάτες της, αποδίδει και πως οι ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται τη διαφορά. Μετά την πρόσφατη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, θα επενδύσουμε περαιτέρω σε σύγχρονα συστήματα ώστε να βελτιώνεται συνεχώς η εμπειρία των ταξιδιωτών της Συμμαχίας.»

Η Star Alliance ήταν η πρώτη αεροπορική συμμαχία που έλαβε το βραβείο Best Alliance Award από τη Skytrax όταν καθιερώθηκε για πρώτη φορά η κατηγορία το 2005 και, από τότε, έχει κερδίσει το βραβείο επτά φορές.

Τα βραβεία World Airline Awards οργανώνονται από το διεθνή οργανισμό αξιολόγησης αερομεταφορών, Skytrax Research of London, στο Ηνωμένο Βασίλειο.  Η διαφάνεια και η παγκόσμια έκταση της έρευνας, αναδεικνύουν αυτά τα βραβεία ως την πιο σημαντική αναγνώριση ποιότητας σήμερα στον κλάδο των αερομεταφορών.  

Τα βραβεία βασίζονται στα αποτελέσματα της έρευνας World Airline Survey, η οποία διεξάγεται από το 1999 και βρίσκεται σε μεγάλη υπόληψη για τη διαφάνεια της διαδικασίας και την αυστηρή επιβολή των κανόνων που διασφαλίζουν την ανεξαρτησία της. Η έρευνα πελατών διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2015 μέχρι το Μάιο του 2016, με συνολικό αριθμό 19,2 εκατομμυρίων έγκυρων συμπληρωμένων ερωτηματολογίων.

Στην έρευνα η οποία διεξήχθη σε 280 αεροπορικές εταιρείες στις οποίες περιλαμβάνονται από μεγάλοι διεθνείς αερομεταφορείς έως και μικρότερες τοπικές εταιρείες, συμμετείχαν άτομα από περισσότερες από 104 διαφορετικές εθνικότητες. Οι έρευνες μετράνε πρότυπα ποιότητας σε 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής.  

Αξιολογούνται τα επίπεδα ικανοποίησης επιβατών για την εμπειρία τους στο χώρο του Αεροδρομίου και του αεροπλάνου, δηλαδή: το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounge, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση από το προσωπικό και οι σχετικές υπηρεσίες αεροπορικών ταξιδιών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.