Το «Ελληνικό Σαββατοκύριακο» στοχεύει στην ολοκληρωμένη παρουσίαση της Ελλάδας (ελληνικές επιχειρήσεις, τουρισμός, παράδοση, μουσική, γαστρονομία κ.λπ.) και ταυτόχρονα στην περαιτέρω σύσφιξη των παραδοσιακά καλών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Σερβίας.
Από ελληνικής πλευράς, εκτός από τον ΕΟΤ (Γραφείο ΕΟΤ Σερβίας), στο διήμερο συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, το Mouzenidis Travel, η GlobMetropolit Turs, ο Τ.Ο. Χαλκιδικής, το Επιμελητήριο Λάρισας, η Τράπεζα Πειραιώς Σερβίας, η Super Vero, η Hrana Mediterana κ.ά. Τις εκδηλώσεις λάμπρυναν το Λύκειο των Ελληνίδων Λάρισας με 30μελή χορευτική ομάδα συνοδευόμενη από ορχήστρα και η επίσης λαρισαϊκή ορχήστρα “Πηνειός“, η οποία πραγματοποίησε συναυλίες και τις δύο ημέρες, ενώ κατά τη διάρκεια του διημέρου δόθηκαν και μαθήματα ελληνικού χορού (συρτάκι) με μεγάλη συμμετοχή Σέρβων. Εξάλλου, το ίδιο διάστημα σε θέατρα της περιοχής παρουσιάστηκαν η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, η παράσταση «Zoρμπάς ο Έλληνας» και το πασίγνωστο μιούζικαλ «Mamma Mia».
Η διοργάνωση έλαβε μεγάλη δημοσιότητα στα ΜΜΕ της Σερβίας, ενώ ο τηλεοπτικός σταθμός Β92 (τηλεόραση και ηλεκτρονική έκδοση) συμμετείχε ως χορηγός επικοινωνίας.