Αρχική Αεροπορικά Νέα Ο Όμιλος Lufthansa συνεχίζει να ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά...

Ο Όμιλος Lufthansa συνεχίζει να ενισχύει τη θέση του στην ελληνική αγορά – Νέος Γενικός Διευθυντής για την Ελλάδα & την Κύπρο

Στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, όλες οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa θα εκτελούν περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα.
Νέες επενδύσεις σε προϊόντα εν πτήσει και εγκαταστάσεις εδάφους

Lufthansa_4:4:16
Από αριστερά προς τα δεξιά οι κύριοι Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Tamur Goudarzi-Pour και Tal Muscal
Lufthansa_4:4:16 (3)
Από αριστερά προς τα δεξιά οι κύριοι Tamur Goudarzi-Pour, Κωνσταντίνος Τζεβελέκος και Tal Muscal

Η Ελλάδα ήταν πάντοτε ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για Γερμανούς και Ευρωπαίους τουρίστες. Για τον Όμιλο Lufthansa είναι και μία από τις κύριες αγορές στην Ανατολική Ευρώπη, όπου όλες οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου ενισχύουν διαρκώς τη θέση τους προσφέροντας εκατοντάδες προορισμούς μέσω των σημαντικότερων ευρωπαϊκών κόμβων.

«Ο Όμιλος Lufthansa έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τον ελληνικό επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο και είμαστε υπερήφανοι που ένα από τα καλύτερα, εγχώρια ταλέντα μας έχει αναλάβει τα ηνία της εταιρείας, εδώ στην Αθήνα», δήλωσε ο κ.Tamur Goudarzi – Pour, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Υπηρεσιών της Lufthansa για τη Μέση Ανατολή, Αφρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη μιλώντας για τον Κωνσταντίνο Τζεβελέκο στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Ο κύριος Τζεβελέκος είναι το πρώτο στέλεχος Ελληνικής καταγωγής που αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή του παραρτήματος του Ομίλου στην Αθήνα. Ο κύριος Τζεβελέκος ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία από το 1992 και συνέχισε κάνοντας ανοδικά πετυχημένα βήματα. Στη διάρκεια της 24ετούς θητείας του, κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις και απέκτησε πολλές δεξιότητες σχεδόν σε όλα τα τμήματα, όπως στις υπηρεσίες εδάφους, στα εμπορεύματα και στην εξυπηρέτηση πελατών. Το 2010 διορίστηκε Διευθυντής Πωλήσεων για τη Lufthansa, την Austrian Airlines, τη SWISS και την Brussels Airlines  με κύρια αρμοδιότητα το συντονισμό των πωλήσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο.

«Είναι τιμή μου να διευθύνω τη δυναμική ομάδα της Αθήνας, η οποία προσφέρει στους επιβάτες μας στην Ελλάδα και την Κύπρο μια μεγάλη ποικιλία ταξιδιωτικών επιλογών. Ο Όμιλος Lufthansa διαθέτει το πλουσιότερο χαρτοφυλάκιο προορισμών παγκοσμίως. Μέσω των κόμβων μας και των Star Alliance συνεργατών μας οι πελάτες μας μπορούν να ταξιδεύουν από το Άλτα στη Νορβηγία μέχρι το Cape Town στη Νότια Αφρική, και από το Ανκορέιτζ στην Αλάσκα μέχρι το Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία»,δήλωσε ο κύριος Τζεβελέκος.

Κατά την καλοκαιρινή σεζόν 2016, ο Όμιλος Lufthansa θα πραγματοποιεί 23.140 πτήσεις την εβδομάδα προς 316 προορισμούς σε 101 χώρες.

Φέτος, η Lufthansa θα εστιάσει στον εμπλουτισμό του δικτύου της με δημοφιλείς προορισμούς αναψυχής. Ενδεικτικά αναφέρονται η Τάμπα στη Φλόριντα, ο Μαυρίκιος στον Ινδικό Ωκεανό, το Μαλέ στις Μαλβίδες και το Πόρτο στην Πορτογαλία.

 Σημαντικά για την αγορά της Ελλάδας είναι και τα δύο νέα δρομολόγια προς τον Παναμά και το Σαν Χοσέ στην Καλιφόρνια. Ο Παναμάς,εκτός από ανερχόμενο χρηματοοικονομικό κέντρο, αποτελεί κύριο προορισμό για τον κλάδο της ναυτιλίας, ο οποίος είναι εξαιρετικής σημασίας για την Ελλάδα. Σήμερα η Lufthansa εξυπηρετεί την πόλη του Παναμά απευθείας από τη Φρανκφούρτη.

Οι πτήσεις προς το Σαν Χοσέ, την πύλη του Silicon Valley της Καλιφόρνιας, θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο, συμπληρώνοντας τα καθημερινά δρομολόγια της Lufthansa και της SWISS προς το Σαν Φρανσίσκο και προσφέροντας απευθείας πρόσβαση στην “καρδιά” της αμερικανικής υψηλής τεχνολογίας.

«Εκτός από τις δικές μας πτήσεις, προσφέρουμε πάνω από 18.000 πτήσεις εβδομαδιαίως μέσω συνεργασιών κοινού κωδικού, εξασφαλίζοντας στις τοπικές αγορές παγκόσμια κάλυψη»,σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Σύμφωνα με τον κύριο Τζεβελέκο, στη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa θα εκτελούν περίπου 200 πτήσεις την εβδομάδα από την Ελλάδα. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι πτήσεις της Lufthansa, της SWISS, της Austrian, της Brussels Airlines, της Eurowings και της Edelweiss. Εκτός από τις καθημερινές πτήσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι εταιρείες του Ομίλου θα εξυπηρετούν επίσης την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τη Μύκονο, το Ηράκλειο, την Κω, τη Ρόδο και τη Σαντορίνη, προσφέροντας σε τουρίστες από όλη την Ευρώπη μια ευρεία γκάμα επιλογών για διακοπές στα ωραιότερα ελληνικά νησιά.

Ο Όμιλος Lufthansa ξεκίνησε με επιτυχία το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανανέωσης στόλου. Μέχρι το 2025, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου θα παραλάβουν 260 νέα αεροσκάφη προηγμένης τεχνολογίας. Η αξία της επένδυσης ανέρχεται στα 36 δισεκατομμύρια ευρώ (βάσει τιμοκαταλόγου) και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα που έχουν γίνει από γερμανικές επιχειρήσεις εισηγμένες στο χρηματιστήριο.

Ο ανανεωμένος στόλος θα περιλαμβάνει αεροσκάφη τύπου A320Neos, Boeing 777-300ER για την SWISS, C-Series regional και A350-900. Προς τα τέλη της δεκαετίας, η Lufthansa θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα πρώτα Boeing 777-9x, με τα οποία και θα ολοκληρωθεί το τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα.

«Δεν επαναπαυόμαστε στις δάφνες μας. Μόλις ολοκληρώθηκε ένα πολυετές πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων αεροσκαφών ευρείας ατράκτου με νέες καμπίνες. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ ημερησίως»,σημείωσε ο κ. Goudarzi-Pour.

Στα τέλη του 2015, η Lufthansa ολοκλήρωσε την εγκατάσταση των πεντάστερων καμπίνων First Class, διηπειρωτικών Business Class και των ολοκαίνουριων καμπίνων Premium Economy σε περισσότερα από 100 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, προσφέροντας με συνέπεια ένα ποιοτικό προϊόν στους επιβάτες των διηπειρωτικών πτήσεων.

Επιπρόσθετα, η Lufthansa επενδύει σε προϊόντα εδάφους, με το νέο SatelliteTerminal που αποτελεί επέκταση του Terminal 2 στο αεροδρόμιο του Μονάχου και αναμένεται να εγκαινιαστεί στα τέλη Απριλίου. Η νέα εγκατάσταση θα αυξήσει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας κατά 11 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και θα προσφέρει στη Lufthansa και τους Star Alliance εταίρους της επιπλέον 52 gates και 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών.

Το νέο SatelliteTerminal είναι ο πρώτος midfield αεροσταθμός στην Ευρώπη και θα στεγάζει πέντε αίθουσες αναμονής της Lufthansa (μία First Class Lounge, δύο Senator Lounges, δύο Business Lounges) με συνολικό εμβαδόν 4.500 τ.μ. Επιπλέον, περισσότερα από 7.000 τ.μ. θα διατεθούν σε εστιατόρια που θα προσφέρουν τοπική και διεθνή κουζίνα.

Επίσης, η Lufthansa αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες και προσφέρει στο ταξιδιωτικό κοινό νέες υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, π.χ. οι επιβάτες στο αεροδρόμιο του Μονάχου που κινούνται σε κοντινή απόσταση από την Business Class lounge θα λαμβάνουν με SMS ενημερώσεις για πρόσβαση σε αυτή. Με τον ίδιο τρόπο θα ενημερώνονται και για άλλες βοηθητικές υπηρεσίες που διατίθενται μέσω της εφαρμογής της Lufthansa για συσκευές κινητών τηλεφώνων.

Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει στη διάθεση ασύρματης σύνδεσης στο διαδίκτυο εντός των αεροσκαφών μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Κατέχοντας ήδη ηγετικό ρόλο στον κλάδο και έχοντας εξοπλίσει περισσότερα από 100 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων με ευρυζωνικό ασύρματο διαδίκτυο μέσω της πλατφόρμας Flynet, η Lufthansa θα αρχίσει από φέτος να εξοπλίζει και την οικογένεια των A320 με ένα παρόμοιο προϊόν, επιδιώκοντας πλήρη κάλυψη του στόλου των A319, A320, A321 έως το 2018.

«Οι επιβάτες που ταξιδεύουν στην Ευρώπη θα μπορούν μέσω του Flynet να παραμένουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης. Έτσι καλύπτουμε μια βασική ανάγκη των ταξιδιωτών, οι περισσότεροι από τους οποίους σήμερα ταξιδεύουν με ένα τουλάχιστον smartphone»,πρόσθεσε ο κ. Goudarzi – Pour.

Η Lufthansa είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που ήδη χρησιμοποιεί τη βραβευμένη πλατφόρμα Board Connect και προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα streaming ταινιών, τηλεοπτικών προγραμμάτων, μουσικής και E-journals μέσω της εφαρμογής Lufthansa Entertainment που είναι διαθέσιμη σε 20 αεροσκάφη τύπου A321.

Τέλος, η Lufthansa αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο και στον τομέα εντοπισμού αποσκευών. Σε συνέχεια της πρωτοποριακής συνεργασίας της με τη γερμανική εταιρεία ειδών ταξιδίου Rimowa, η Lufthansa από το Μάρτιο προσφέρει ηλεκτρονικές ετικέτες που τοποθετούνται στις αποσκευές και διευκολύνουν στον εντοπισμό τους.