Γαλάζιες θάλασσες, πράσινα νησιά και χρυσές αμμουδιές προσελκύουν ολοένα και περισσότερους Ολλανδούς στην προαθωνική χερσόνησο
Εξαιρετικά επιτυχής η συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση Vakantiebeurs της Ουτρέχτης
Ως συνεκθέτης του Ε.Ο.Τ., ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετείχε για μία ακόμη χρονιά στη διεθνή τουριστική έκθεση Vakantiebeurs της Ουτρέχτης (12 – 17.1.16), προκειμένου να προωθήσει το καλοκαιρινό προσφερόμενο μοντέλο διακοπών του προορισμού.
Πάνω από 800 Ολλανδοί επισκέφθηκαν σε διάστημα λίγων μόνο ημερών το καλά οργανωμένο περίπτερο της προαθωνικής χερσονήσου, ώστε να εφοδιασθούν με πληροφοριακό υλικό αναφορικά με :
– Τις τοπικές καλοκαιρινές και θαλασσινές περιηγήσεις,
– Τις μοναδικές πολιτιστικές διαδρομές,
– Τις περιπατητικές αποδράσεις,
– Τις δυνατότητες του οδικού τουρισμού.
Τόσο η ποιοτική, όσο η και ποσοτική επάρκεια των έντυπων και ηλεκτρονικών επαγγελματικών εκδόσεων του Οργανισμού, μέσω των οποίων πραγματοποιήθηκε η προώθηση, στάθηκε αρκετή, ώστε να κατατοπίσει τους εν δυνάμει επισκέπτες για κάθε σημείο ενδιαφέροντος ή τουριστική μορφή της ανατολικής Χαλκιδικής, έτσι ώστε όλοι να εξάρουν το αποτέλεσμα της ενημέρωσης αλλά και της εν γένει προωθητικής προσπάθειας. Για μία ακόμη φορά οι Ολλανδοί εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για την εξαιρετική ακτογραμμή του προορισμού και τις προσφερόμενες θαλάσσιες δραστηριότητες, ενώ ξεχωριστή ήταν η επιθυμία ενημέρωσης για τις διάσημες πλέον «περιπατητικές διαδρομές στην ιστορία» και τον «αριστοτελικό περίπατο», η φήμη και η μάρκα του οποίου κυριολεκτικά καλπάζει σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Ξεχωριστή ήταν όμως η ενημερωτική καμπάνια του Οργανισμού αναφορικά με τον οδικό τουρισμό, στον οποίο η περιοχή επενδύει ουσιαστικά εδώ και αρκετά χρόνια, με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Η εν λόγω καμπάνια φέτος εστιάζει – μεταξύ άλλων – σε διαδικτυακές πωλήσεις, μέσω συνεργασίας του Οργανισμού με σημαντικά ολλανδικά clubs οδικού τουρισμού.
Πολλοί ήταν εξάλλου οι Ολλανδοί που διευθέτησαν «επί τόπου» τις καλοκαιρινές τους διακοπές, κάνοντας χρήση του προηγμένου on-line συστήματος κρατήσεων του Οργανισμού http://mountathosarea.org/booking/, το οποίο εύκολα οδηγεί κάθε ενδιαφερόμενο σε αποστολή αιτήματος κράτησης προς τα δεκάδες καταλύματα – μέλη του φορέα.
Παράλληλα στελέχη και συνεργάτες του Οργανισμού πραγματοποίησαν 9 προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις με εκπροσώπους ολλανδικών τουριστικών γραφείων – εκθετών, ενώ δεκάδες ήταν οι επισκέψεις τουριστικών πρακτόρων στο περίπτερο της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια, τέλος, της έκθεσης το Mount Athos Area KOUZINA 2016 οργάνωσε και πραγματοποίησε ένα ακόμη αυθεντικά ελληνικό μάθημα παραδοσιακής μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, προωθώντας στην ολλανδική αγορά την εβδομαδιαία θεματική ενότητα της διοργάνωσης με τίτλο «η κουζίνα των αλησμόνητων πατρίδων». Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Ιανουαρίου στον «ελληνικής καταγωγής και ταυτότητας» πολυχώρο γαστρονομίας Olivity, στην καρδιά του Άμστερνταμ, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους ολλανδικών τουριστικών γραφείων και Τύπου, οι οποίοι :
– Ενημερώθηκαν για τις τουριστικές δυνατότητες του προορισμού,
– Παρακολούθησαν την πορεία του φεστιβάλ,
– Γνώρισαν την ιστορία, τις δυνατότητες και την προοπτική του,
– Έλαβαν μέρος στα μαθήματα που παραδόθηκαν από Μικρασιάτισσα νοικοκυρά,
– Δοκίμασαν τοπικά πιάτα, τα οποία προετοιμάσθηκαν επί τόπου με τοπικά προϊόντα : μύδια, βότανα, εσπεριδοειδή, μαρμελάδες, τσίπουρο.
– Έγιναν μέρος της διοργάνωσης!
Η προώθηση της προαθωνικής χερσονήσου στην ολλανδική αγορά θα συνεχισθεί την Άνοιξη, αφού εκπρόσωποι ολλανδικών τουριστικών γραφείων αναμένονται στην ανατολική Χαλκιδική, προκειμένου να ακολουθήσουν την κλασσική τουριστική διαδρομή από την μακεδονίτικη Αρναία μέχρι τις πράσινες Αριστοτελικές Κοινότητες και τη γαλάζια προ του Άθω περιοχή.
Αργότερα, στα τέλη Μάϊου, ομάδα Ολλανδών εκπρόσωπων Τύπου αναμένεται στην παράκτια προαθωνική ζώνη, προκειμένου να λάβει μέρος στις δραστηριότητες του Mount Athos Area KOUZINA 2016 και να ζήσει γαστρονομικές εμπειρίες, όπως αυτές προσφέρονται απλόχερα από τους ντόπιους!