Πρόγραμμα D2D επαγγελματικών συναντήσεων στο Παρίσι υπόσχεται προσέλκυση νέων γαλλικών θεματικών τουριστικών γραφείων στην ανατολική Χαλκιδική
Δέκα (10) άκρως στοχευμένες επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ στελεχών του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού και εκπροσώπων γαλλικών τουριστικών γραφείων γενικού και θεματικού τουρισμού πραγματοποιήθηκαν στις 19 & 20 Ιανουαρίου στο Παρίσι, προκειμένου να ενισχύσουν την προσπάθεια σύναψης νέων συνεργασιών και να προκαλέσουν προσέλκυση περισσότερων τουριστικών γραφείων από την τουριστικά ώριμη Γαλλία προς την ανατολική Χαλκιδική.
Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε άκρως επαγγελματικό κλίμα και κατά τη διάρκειά τους παρουσιάσθηκαν στους Γάλλους επαγγελματίες συγκεκριμένες θεματικές δυνατότητες της προαθωνικής χερσονήσου : φυσιολατρικές αποδράσεις, πολιτιστικές εκδρομές, γαστρονομικές διαδρομές, γαμήλιες τελετές ή διακοπές, συνεδριακές προτάσεις καθώς και καλοκαιρινές περιηγήσεις στα 300 χιλ. ακτογραμμής της περιοχής.
Η θετική αντίδραση των Γάλλων άφησε πολλά περιθώρια αισιοδοξίας σε ό,τι αφορά τη δημιουργία και εξέλιξη συνεργασιών, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί πλήρως αμέσως μετά τη συμμετοχή των συνομιλητών του Οργανισμού στο «ταξίδι του Πάσχα», όπως ονομάζεται το ειδικά σχεδιασμένο για τη γαλλική αγορά ταξίδι εξοικείωσης το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην ανατολική Χαλκιδική στα τέλη του επόμενου Απριλίου.
Πριν από τη διεξαγωγή του προαναφερόμενου ταξιδιού, το Mount Athos Area KOUZINA 2016 θα παρουσιάσει σε εκπροσώπους της γαλλικής τηλεόρασης την εβδομαδιαία θεματική ενότητα του φεστιβάλ με τίτλο «η μοναστηριακή κουζίνα» μέσω ειδικής μαγειρικής επίδειξης, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε κεντρικό ελληνικό restaurant στο Παρίσι και αναμένεται να προκαλέσει και να συζητηθεί.
Κατά τη διάρκεια τέλος του φεστιβάλ δεύτερη ομάδα Γάλλων εκπροσώπων Τύπου αναμένεται στην προαθωνική χερσόνησο, προκειμένου να λάβει μέρος σε δραστηριότητες της διοργάνωσης που σχετίζονται με τη μεσογειακή κουζίνα και τις καλοκαιρινές προτάσεις του προορισμού.
Πρόκειται για μία ακόμη στοχευμένη επαγγελματική προσέγγιση, η οποία αποτελεί μέρος του μεγαλόπνοου επικοινωνιακού προγράμματος του Οργανισμού, προωθεί συγκεκριμένες προσφερόμενες τουριστικές μορφές και ακολουθεί επαγγελματικά δεδομένα και κατευθύνσεις, αποσκοπώντας αφενός μεν στην προσέλκυση γαλλικών τουριστικών γραφείων στην αμιγώς προ του Άθω παράκτια ζώνη, αφετέρου δε στην αύξηση των προερχόμενων από τη Γαλλία διαδικτυακών πωλήσεων μέσω συνεχούς διοχέτευσης πληροφοριών στην εν λόγω αγορά.