Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά ΠΛΑΝΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΣΚΙΑΘΟΥ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

ΠΛΑΝΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΣΚΙΑΘΟΥ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

ksenioszeusΜε στόχευση σε καθιερωμένες γεωγραφικές αγορές ενδιαφέροντος , όπως Μ Βρετανία, Ιταλία, Γερμανία, Σκανδιναβία και Αυστρία και με έμφαση στην ενίσχυση των συνεργειών και των επιχειρηματικών συνεργασιών, η Ένωση Ξενοδόχων Σκιάθου εκπόνησε ήδη ένα πρώτο πλάνο δράσεων προκειμένου να πλαισιώσει την τουριστική προβολή του νησιού από τον Δήμο.
Το πρόγραμμα, που είναι σε εξέλιξη σε συνεργασία με την εταιρία Συμβούλων MTC GROUP, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων τις ακόλουθες ενέργειες:
 
Για τις αγορές του εξωτερικού:
Παρουσιάσεις της Ένωσης Ξενοδόχων στο εξωτερικό σε συνεργασία με αεροπορική εταιρεία και προσκεκλημένους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Προγραμματισμένες επισκέψεις σε ταξιδιωτικά γραφεία, εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών και TOs ( για εκπαίδευση πωλητών ταξιδιών) σε ένα διήμερο.
Προγραμματισμένες συναντήσεις στο πλαίσιο εκθεσιακής συμμετοχής του δήμου ή της περιφέρειας.
Ταξίδια εξοικείωσης με πράκτορες και δημοσιογράφους σε συνεργασία με αεροπορική εταιρεία.
Προσέλκυση επωνύμων για πρόκληση δημοσιότητας αλλά και άλλων καινοτόμων project όπως φωτογράφιση μόδας.
 
Για την ελληνική αγορά:

Προβολή συγκεκριμένων τουριστικών προϊόντων όπως το Πάσχα και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (που λειτουργούν ως “οχήματα προβολής” και για την θερινή περίοδο) με δράσεις όπως:
Ραδιοφωνικοί διαγωνισμοί και αντίστοιχοι σε διαδικτυακά Μέσα  με προσφορά δωρεάν πακέτων διαμονής.  
Δημοσιογραφικό ταξίδι ή/και προσέλκυση τηλεοπτικών συνεργείων
Δημιουργία πρωτότυπης προσφοράς με ειδικές εκπτώσεις για τις συγκεκριμένες περιόδους.
Δημιουργία πρωτότυπου προϊόντος όπως: Με σημείο αναφοράς τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, καθιέρωση ανταλλακτικής βιβλιοθήκης στα ξενοδοχεία.
 
Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της Ένωσης κ. Μάκης Κουκουλάκης τόνισε ότι «σκοπός μας είναι να συνδράμουμε ως επαγγελματίες την προσπάθεια του Δήμου  στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων προβολής και ενίσχυσης της παρουσίας της Σκιάθου στις καθιερωμένες αγορές με στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου και, σε δεύτερο επίπεδο, το «άνοιγμα» νέων αγορών που έχουν δυνητικό ενδιαφέρον για το τουριστικό προϊόν του νησιού. Στην προσπάθεια που εγκαινιάζουμε –κατέληξε ο κ. Κουκουλάκης- επιστρατεύουμε διεθνείς συνεργασίες και συμμαχίες και προσβλέπουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα σε θετικά αποτελέσματα, τουλάχιστον ως προς την ανταπόκριση, κάποια δείγματα της οποίας έχουμε ήδη λάβει».