Η συμφωνία δημιουργεί τη μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρεία ξενοδοχείων, με περισσότερα από 5.500 ιδιόκτητα ή franchised (δικαιόχρησης) ξενοδοχεία, με 1,1 εκατ δωμάτια σε όλο τον κόσμο.
Όταν η Marriott International ανακοίνωσε τη προσφορά των $12.2 billion για την αγορά των Starwood Hotels & Resorts Worldwide τη Δευτέρα το πρωί, επενδυτές και αναλυτές εξεπλάγησαν.
Δεν ήταν η ίδια η πώληση της Starwood, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν Westin, W και Sheraton, αλλά ότι ο αγοραστής ήταν Marriott.
Marriott International και Starwood Hotels & Resorts Worldwide Ισχυρότερες μαζί
Οι δύο εταιρείες μαζί έχουν δημοσιεύσει περισσότερα από $ 2,7 δισεκατομμύρια σε έσοδα για τους 12 τελευταίους μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου, η συγκεκριμένη πράξη θα τους επιτρέψει να εξοικονομήσουν περισσότερα από $ 200 εκατομμύρια σε ετήσια βάση, μετά το κλείσιμο με τη μόχλευση των back-office και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα.
Η συμφωνία ήρθε μετά την ανακοίνωση τον περασμένο μήνα της Starwood της απόσχισης των επιχειρήσεων χρονομεριστικής του, Vistana Signature Experiences, και της συγχώνευσης με τη θυγατρική της Interval Leisure Group.
Οι μέτοχοι της Starwood θα λάβουν $ 7,80 ανά μετοχή, ή περίπου 1,3 δισεκατομμύρια $, ως μέρος αυτής της συναλλαγής.