Το όνομα της SWOT, προέρχεται από τα αρχικά της φράσης Simple Way Of Tourism, παραπέμποντας και στη βασική μέθοδο ανάλυσης του marketing: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats. Φιλοσοφία & Στόχος της SWOT είναι να αναδείξει τους συνεργάτες της, με τις καλύτερες και πιο άμεσες λύσεις, στον τομέα δράσης τους, ώστε να εδραιωθούν στη θέση που τους ανήκει στην τουριστική – και όχι μόνο – αγορά του τόπου τους.
Η SWOT δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού και εξειδικεύεται στη Διαχείριση & Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στην Εκπροσώπηση & Προώθηση Πωλήσεων και σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Marketing.
Η SWOT είναι η επίσημη διοργανώτρια του Business Travel Professionals Forum, της μεγαλύτερης συνάντησης επαγγελματιών του τουρισμού στη χώρα μας, με τη συμμετοχή των κορυφαίων ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών γραφείων & εμπορικών εταιρειών της διεθνούς αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες για το επικείμενο 3ο Business Travel Professionals Forum (10-11 Δεκεμβρίου 2015, Metropolitan Hotel) μπορείτε να βρείτε εδώ .