Οκτώ bloggers ζουν την εμπειρία τους στην Αθήνα και τη μεταφέρουν σε όλο τον κόσμο – Αναβάθμιση και ενίσχυση του προγράμματος εθελοντικών περιηγήσεων “This is My Athens”
Το αυθεντικό και πολυδιάστατο «πρόσωπο» της Αθήνας, που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της μέσω της διαδραστικής τους σχέσης με κατοίκους της πόλης, αναδεικνύουν ο δήμος Αθηναίων και η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) με την αναβάθμιση του προγράμματος υποδοχής επισκεπτών από ντόπιους εθελοντές, “This is My Athens».
«Η Αθήνα καταγράφει μία εντυπωσιακή δυναμική στην τουριστική της κίνηση, προσελκύοντας εκατοντάδες χιλιάδες νέους επισκέπτες, όπως δείχνει η αύξηση 26% στις αφίξεις τουριστών, φέτος» σχολιάζει σχετικά ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και προσθέτει: «Η προβολή των αυθεντικών, μοναδικών εμπειριών που βιώνουν οι επισκέπτες της πόλης μας, σε όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, είναι ένας εξαιρετικός, διαδραστικός, τρόπος να ενισχύσουμε αυτήν τη δυναμική. Με καινοτόμες πρωτοβουλίες, όπως το This is My Athens, με εξωστρέφεια και με συνεργασία με όλους τους φορείς της πόλης, υλοποιούμε τη Στρατηγική μας για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας, με στόχο να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη του τουρισμού για την τοπική οικονομία και κοινωνία».
Η καμπάνια επεκτείνει τις δράσεις που αναπτύχθηκαν κατά τον σχεδιασμό και την εφαρμογή των δύο πρώτων φάσεων του «This is MY Athens» κατά τα έτη 2010 & 2011 και αξιοποιεί περαιτέρω τον εξαιρετικά θετικό αντίκτυπο της διοργάνωσης, πέρυσι, στην πόλη του διεθνούς ετήσιου συνεδρίου των ταξιδιωτικών bloggers, ΤΒΕΧ 2014.
Πρώτος βασικός άξονας της καμπάνιας είναι η προώθηση του αναβαθμισμένου προγράμματος μέσω ηλεκτρονικών καναλιών σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο στο πλαίσιο συνεργασιών με επιφανή μέλη της κοινότητας των travel bloggers που διαθέτουν αξιοσημείωτη εμπειρία στην ανάδειξη τουριστικών προορισμών.
Βασικοί στόχοι, μεταξύ άλλων, είναι:
Η ανάδειξη του αναβαθμισμένου προγράμματος και του τουριστικού προϊόντος σε κατηγορίες ταξιδιωτών που σχετίζονται με προσδιορισμένα προφίλ επισκεπτών. Για τον λόγο αυτό, δημιουργήθηκαν έξι μοναδικοί τύποι ταξιδιωτών (Cultural Buff, More-for-Less Explorer, Night Owl, Outdoor Enthusiast, Connoisseur, Luxury Seeker).
Η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των travel bloggers και της κοινότητας των εθελοντών του This is My Athens (Athens Locals) ως διαδικασία που θα ενισχύσει την ποιοτική διαχείριση των εθελοντικών περιηγήσεων σε βάθος χρόνου. Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, έχουν προσκληθεί οκτώ bloggers διεθνούς κύρους και διαφορετικού προφίλ οι οποίοι θα βρεθούν στην Αθήνα σταδιακά τις επόμενες έξι εβδομάδες. Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της 3ήμερης διαμονής τους ο κάθε ένας θα βιώσει επιλεγμένες «Αθηναϊκές στιγμές» σύμφωνα με το προφίλ του.
Η παραγωγή υψηλής ποιότητας περιεχομένου από τους travel bloggers και διάχυση του στο διαδίκτυο μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης τωνbloggers, του Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) του δήμου Αθηναίων και όλων των συνεργαζόμενων φορέων. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους, οι εν λόγω bloggers θα αναλάβουν τη διαχείριση των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης της πόλης (THIS IS ATHENS) ώστε να διαδώσουν τις εμπειρίες τους – σε συνδυασμό με τα δικά τους social media – σε όλο τον κόσμο.
Ο δεύτερος άξονας της καμπάνιας αφορά την αξιολόγηση επιλεγμένων κομβικών σημείων διάδρασης του επισκέπτη στην πόλη της Αθήνας με στόχο η τεκμηρίωση αυτή να αποτελέσει τη βάση βελτιωτικών μελλοντικών παρεμβάσεων του Δήμου της Αθήνας προς την κατεύθυνση του ολιστικού επανασχεδιασμού και αναβάθμισης της προσφερόμενης τουριστικής εμπειρίας στην πόλη μας.
Η συγκεκριμένη αξιολόγηση θα γίνει με τη συνδρομή ειδικού εργαλείου καταγραφής και αξιολόγησης της εμπειρίας του επισκέπτη (Experience Design Evaluation Tool) ως προς τις συγκεκριμένες παραμέτρους, σε πραγματικό χρόνο. Η διαδρομή αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί από κάθε blogger όπου και θα καταγράψει – για τα συγκεκριμένα σημεία που έχουν προβλεφθεί – προβλήματα, πλεονεκτήματα, πιθανούς κινδύνους, βελτιωτικές παρεμβάσεις/ιδέες.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της 2ης εκδήλωσης εθελοντών, που προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Το δημιουργικό της καμπάνιας πρόκειται να φιλοξενηθεί στη νέα ιστοσελίδα που κατασκευάζεται για τον σκοπό αυτό στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου της Αθήνας.
H καμπάνια, που υλοποιείται από την Toposophy – Destination Marketing Agency, πρόκειται να διαρκέσει μέχρι και τις 30/10 και πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία των ακόλουθων φορέων, οργανισμών και επιχειρήσεων:
Eλληνικός Οργανισμός Tουρισμού – ΕΟΤ, VisitGreece, Marketing Greece, AEGEAN (αποκλειστικός χορηγός αερομεταφορών), Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών – Δ.Α.Α, Συγκοινωνίες Αθηνών, TaxiBeat καθώς και τα Μέλη του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών Αθηνών – ACVB.