Αρχική Αεροπορικά Νέα 91% TΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ RYANAIR ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ IOYNIO

91% TΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ RYANAIR ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ IOYNIO

Celestyal Cruises

Ryanair-business-plusΗ Ryanair, ανακοίνωσε στις 22 Ιουλίου, τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία επιβεβαιώνουν πως είναι η No 1 αεροπορική εταιρία σε εξυπηρέτηση στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα:
· Το 91% των περισσότερων από 55,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
· Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
· Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
· Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9.5εκ. πελάτες τον Ιούνιο με το 91% των 55,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.

Ιούνιος 2014 2015
Πτήσεις στην ώρα τους 87% 91%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.69 0.60
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες 0.41 0.16
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.