Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ETIHAD AIRWAYS ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ GBTA ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο James Hogan τονίζει τη σημασία της επιλογής των καταναλωτών και της καινοτομίας
O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Etihad Airways, James Hogan, τόνισε τη σημασία της επιλογής των καταναλωτών και την καινοτομία ως θεμελιώδεις κινητήριες δυνάμεις του ανταγωνισμού στη διεθνή αεροπορική βιομηχανία κατά τη διάρκεια μιας δημόσιας συζήτησης πριν μιλήσει σε ένα ακροατήριο με περίπου 4.000 συμμετέχοντες κατά το Συμβούλιο του 2015 Global Business Travel Association (GBTA) στο Ορλάντο της Φλόριντα.
Σε μια συζήτηση, η οποία επικεντρώθηκε στις αναδυόμενες ευκαιρίες και προκλήσεις στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, ο κ. Hogan επεσήμανε ότι οι επιχειρηματίες και ταξιδιώτες αναψυχής είναι απαιτητικοί, και θα πρέπει να αναμένουν, επιλογές δικτύου, χρονοδιαγράμματα, προϊόντα και υπηρεσίες, ανταμοιβές συχνών πτήσεων, διευκολύνσεις και καλύτερες τιμές.
«Αυτό που φέρνουμε στην αγορά είναι ο ανταγωνισμός, φέρνουμε κορυφαίες επιλογές σε σχέση με το προϊόν και τις υπηρεσίες», είπε ο κ Hogan στο κοινό. «Βλέπουμε ισχυρή ζήτηση στην πριμοδότηση και επικεντρωνόμαστε πολύ στον επιχειρηματία ταξιδιώτη – όταν κοιτάζει κανείς τα σαλόνια και τις υπηρεσίες που παρέχουμε- για να εξασφαλίσουμε ότι το ταξίδι είναι τόσο απρόσκοπτο όσο μπορεί να είναι».
Ο κ. Hogan υπογράμμισε τον αντίκτυπο των ταχέως αναπτυσσόμενων αγορών όπως η Κίνα, η Ινδία και η Νοτιοανατολική Ασία στις διεθνείς ροές κυκλοφορίας και στους παραδοσιακούς διεθνείς κόμβους. Τόνισε, επίσης, τη μοναδική προσέγγιση της Etihad να καινοτομεί συνεχώς προκειμένου να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες.
«Καινοτομία – ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στον ταξιδιωτικό κλάδο είναι ο καταναλωτής να μπορεί να μαθαίνει τόσα πολλά πράγματα για την επιχείρησή μας. Η κουλτούρα μας είναι ότι δεν έχουμε επιβάτες αλλά έχουμε επισκέπτες και ταξιδιωτικές εμπειρίες – είτε είναι στην Πρώτη θέση, στη Διακεκριμένη ή στην Οικονομική – είναι θεμελιώδους σημασίας να αντιμετωπίζονται οι επισκέπτες με σεβασμό», δήλωσε ο κ. Hogan.
Τόνισε, επίσης, ότι η Etihad ανταγωνίζεται για το προϊόν στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται και ότι ακόμη και ως σχετικά νέα αεροπορική εταιρεία, η Etihad έχει ήδη διαφοροποιηθεί στην αγορά και έχει προσελκύσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον με τις καλύτερες υπηρεσίες στην κατηγορία που είναι διαθέσιμες σε κάθε κατηγορία, η οποία περιλαμβάνει την Κατοικία, τα Επιχειρηματικά Studios, τα Smart Καθίσματα Οικονομικής Θέσης, σεφ κατά τη διάρκεια της πτήσης, μπάτλερ και ιπτάμενες νταντάδες.
Ο κ. Hogan συζήτησε επίσης το μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο της Etihad, που εκτείνεται σε όλη την οργανική ανάπτυξη της εταιρείας μέσω εταιρικών σχέσεων κοινού κωδικού με μετοχικές συμμετοχές και επενδύσεις σε βασικές παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Aer Lingus, Alitalia, Jet Airways, Virgin Australia, και με έδρα την Darwin Airline της Ελβετίας, να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένου ενός δικτύου με περισσότερους από 500 προορισμούς σε όλο τον κόσμο – όλα με μεγαλύτερη ευκολία, με μία κράτηση και ένα εισιτήριο. Ο κόμβο της εταιρείας στο Άμπου Ντάμπι σήμερα λειτουργεί ως πύλη ανάμεσα στη Μέση Ανατολή, στην Ασία και στην Αυστραλία και στους προορισμούς στην Ευρώπη και στην Αμερική.
Ο κ. Hogan είπε, «Η κεφαλαιακή μας στρατηγική αφορά το πώς οικοδομούμαι το δίκτυό μας. Εργαζόμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου ο καταναλωτής, είτε πρόκειται για επιχειρηματικό ταξίδι είτε για αναψυχή, μπορεί να συνδεθεί απευθείας και να αναζητήσει όποια σημεία του κόσμου επιθυμεί να ταξιδέψει. Τώρα έχοντας υπόψιν το γεγονός αυτό, συνεργαζόμαστε με αυτές τις αεροπορικές εταιρείες, όπου ενισχύουν το παγκόσμιο δικτύου μας – συνεπάγοντας έσοδα για εμάς αλλά και αντιμετώπιση του κόστους από κοινού».
Το περίπτερο της Etihad Airways στην EXPO GBTA αναδεικνύει την Κατοικία της Etihad Airways που προσφέρει πολυτελή ταξίδια εντός του αεροσκάφους Α380 της Airbus. Η μόνη σουίτα τριών δωματίων στον ουρανό, η Κατοικία προσφέρει μια πραγματικά πολυτελή εμπειρία ταξιδιού με ένα υπνοδωμάτιο με διπλό κρεβάτι, μπάνιο και ξεχωριστό καθιστικό – πλήρης με ένα διπλό καναπέ με ανάκλιντρο, δύο τραπεζαρίες,
ψύξη και καταψύκτη για ποτά, και τηλεόραση 32 -ιντσών με επίπεδη οθόνη. Οι παρευρισκόμενοι μπορούν να ξεναγηθούν στην Κατοικία και να λάβουν την πλήρη πολυτελής εμπειρία με το πλήρωμα θαλάμου επιβατών που είναι παρόν, συμπεριλαμβανομένου ενός ειδικού μπάτλερ ο οποίος είναι διαθέσιμος για να εξασφαλίσει τις ανάγκες όλων των πελατών και να τις ικανοποιήσει πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πολυτελής πτήση.
Οι επισκέπτες έχουν επίσης πλήρη πρόσβαση στα Business Studios που βρίσκονται στο Airbus Α380 και Boeing 787 της αεροπορικής εταιρείας, η οποία προσφέρει ένα απαράμιλλο επίπεδο πολυτέλειας σε επαγγελματικά ταξίδια, περιλαμβανομένου και ενός σημαντικού χώρου, προστασία της ιδιωτικής ζωής και της ελευθερίας με ένα κάθισμα που μετατρέπεται σε ένα πλήρως επίπεδο κρεβάτι, μια προσωπική τηλεόραση με οθόνη αφής 18 ιντσών, και ένα μοναδικό σύστημα πεπιεσμένου αέρα για να προσαρμόσουν τη σταθερότητα του καθίσματος, μασάζ καθίσματος και φωτισμό, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το Α380 θα κάνει το ντεμπούτο του στις Ηνωμένες Πολιτείες, την 1η Δεκεμβρίου, όταν η Etihad Airways θα εγκαινιάσει το πρώτο της δρομολόγιο με το A380 της αεροπορικής εταιρείας μεταξύ του Διεθνές Αεροδρόμιου της Νέας Υόρκης John F. Kennedy και του Αμπού Ντάμπι. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα Business Studios είναι ήδη διαθέσιμα για τους ταξιδιώτες που πετούν από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ουάσιγκτον Dulles προς Αμπού Ντάμπι – και όχι μόνο.