Home Αεροπορικά Νέα Lufthansa: Επιβολή χρέωσης 16 ευρώ ανά κράτηση μέσω GDS – Τι δηλώνει...

Lufthansa: Επιβολή χρέωσης 16 ευρώ ανά κράτηση μέσω GDS – Τι δηλώνει η Amadeus

Pic-GdsΗ Lufthansa επέλεξε να κινηθεί προς μια διαφορετική κατεύθυνση με την επιβολή  χρέωσεων που τιμωρούν τους ταξιδιώτες ανάλογα με το κανάλι αγοράς που θα επιλέξουν, τονίζει σε δήλωση της η Amadeus για την απόφαση της Lufthansa να επιβάλλει χρέωση 16 ευρώ ανά κράτηση που πραγματοποιείται μέσω GDS, από 1η Σεπτέμβρη 2015.
” Αυτό το νέο μοντέλο, θα καταστήσει δυσκολότερη τη σύγκριση και τη διαφάνεια, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες θα αναγκάζονται πλέον να πραγματοποιούν αναζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια για να βρουν καλύτερες τιμές.”

Συγκεκριμένα η Amadeus, μετά από την προαναφερθείσα ανακοίνωση της Lufthansa, σχετικά με την επιβολή χρεώσεων, όταν η κράτηση γίνεται μέσω GDS, προχώρησε στην εξής δήλωση:

“Η Amadeus πιστεύει ότι ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην καρδιά της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Οι ταξιδιώτες σήμερα αναζητούν συνέπεια, διαφάνεια και δικαίωμα επιλογής σε όλα τα κανάλια, και εμείς, σαν βιομηχανία, μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερα όλα τα παραπάνω συνδέοντας και ενσωματώνοντας όλους τους παίκτες της βιομηχανίας στη διαδικασία.   
 
Η Lufthansa επέλεξε να κινηθεί προς μια διαφορετική κατεύθυνση με την επιβολή  χρέωσεων που τιμωρούν τους ταξιδιώτες ανάλογα με το κανάλι αγοράς που θα επιλέξουν. Οι ταξιδιώτες είτε θα πληρώνουν περισσότερα για την ίδια υπηρεσία ή, στην περίπτωση που τα ταξιδιωτικά γραφεία αναγκαστούν να δεχτούν αυτή τη νέα εμπορική στρατηγική διαφοροποιώντας τον τρόπο με τον οποίο έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μόνο για την Lufthansa, θα προκύψουν επιπλέον IT κόστη που, εν τέλει, θα μετακυλήσουν στον ταξιδιώτη, βάζοντας το ταξιδιωτικό γραφείο και/ή τον τελικό καταναλωτή σε μειονεκτική θέση.
 
Επίσης, αυτό το νέο μοντέλο θα καταστήσει δυσκολότερη τη σύγκριση και τη διαφάνεια, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες θα αναγκάζονται πλέον να πραγματοποιούν αναζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια για να βρουν καλύτερες τιμές. Συνοψίζοντας, η βιομηχανία στο σύνολό της έχει μόνο να χάσει από αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο διανομής.
 
Όπως πάντα, η Amadeus παραμένει ανοιχτή στη συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους, ούτως ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα του ταξιδιώτη και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.”