Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2015 αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο τέλος του Ιανουαρίου στα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK. «Αναμένουμε περαιτέρω ανάπτυξη σε υψηλό επίπεδο για όλη την τουριστική περίοδο”, δήλωσε ο πρόεδρος Norbert Fiebig, DRV, σε συνέντευξη Τύπου στο Βερολίνο. Ωστόσο αρνήθηκε να δώσει μια ακριβή πρόβλεψη.
Οι τάσεις ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, όμως η Αίγυπτος έχει διψήφια αύξηση επί του παρόντος, σύμφωνα με την DRV.
Η Ελλάδα, η Μαγιόρκα και οι κρουαζιέρες επίσης πωλούν πολύ καλά.
Σε αντίθεση, οι κρατήσεις έχουν μειωθεί για τις Καναρίους Νήσους, την Τουρκία, τις εγχώριες διακοπές στη Γερμανία και σε γειτονικές χώρες.
Οι τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες και οι τάσεις τιμών είναι προς όφελος των τουριστικών γραφείων τα οποία έχουν ήδη ελκυστικές τιμές, τόνισε ο πρόεδρος της DRV. Οι καταναλωτές που κάνουν κράτηση του ταξιδιού τους χωριστά, θα πρέπει να πληρώσουν πολύ περισσότερο, ειδικά για ταξίδια στην Καραϊβική και την Ελβετία, επεσήμανε.
Κοιτάζοντας πίσω στο 2013/14 έτος που έληξε τον περασμένο Οκτώβριο, ο πρόεδρος της DRV, δήλωσε ότι η γερμανική τουριστική αγορά χτύπησε και πάλι νέα επίπεδα ρεκόρ. Τουριστικοί πράκτορες αύξησαν συνολικά τα έσοδα τους κατά περίπου 4% σε 26,3 δις €, περίπου € 1.000.000.000 περισσότερα έσοδα από ό, τι το 2012/13. Αυτό το τελικό ποσό είναι σημαντικά υψηλότερο από τις προβλέψεις ανάπτυξης 2% από τον περασμένο Δεκέμβριο. Η αύξηση προήλθε από τις κρουαζιέρες και τη ζήτηση για υψηλότερης αξίας διακοπές. Ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 2,5%, πράγμα που σημαίνει ότι υπήρξε μια αύξηση στις μέσες τιμές.
Τα Γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία που ειδικεύονται στον τουρισμό είχαν μια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 3% το περασμένο έτος, ενώ υπήρξε μια αύξηση των πωλήσεων 1-2% στους οργανισμούς που πωλούν αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια. Στο επιχειρηματικό ταξιδι τα γραφεία κατάφεραν να αυξήσει τις πωλήσεις κατά περίπου 1%. Σε γενικές γραμμές, ολόκληρη η αγορά των ταξιδιωτικών πρακτορείων στη Γερμανία, παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων σε € 23 δισ από € 22,7 δισεκατομμύρια κατά το προηγούμενο έτος. “Μετά από τα επίπεδα ρεκόρ τα τελευταία τρία χρόνια, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Γερμανία και πάλι πέτυχαν ένα ακόμα καλύτερο επίπεδο πωλήσεων” υπογράμμισε ο Fiebig.