Οι συνεργάτες της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας «έζησαν» την εμπειρία της νέας κατηγορίας θέσης μέσα από την Gold Class των Village Cinemas
Τη νέα κατηγορία θέσης Premium Economy Class παρουσίασε η Lufthansa στους τουριστικούς πράκτορες, τους βασικούς της συνεργάτες, μέσα από έναν πρωτότυπο παραλληλισμό με την Gold Class των Village Cinemas, η οποία διαθέτει αντίστοιχες πρόσθετες παροχές.
Τους καλεσμένους καλωσόρισε ο Γενικός Διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου Harro Julius Petersen και τους ευχαρίστησε για τη μέχρι τώρα συνεργασία και υποστήριξη. Επίσης, τους ενημέρωσε, ότι στο θερινό πρόγραμμα πτήσεων 2015 η Lufthansa επενδύει περαιτέρω στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας τις εβδομαδιαίες πτήσεις από/ προς την Αθήνα από 28 σε έως και 48, ενώ προσθέτει ένα νέο δρομολόγιο από το Ηράκλειο Κρήτης προς το Μόναχο.
Οι καλεσμένοι γνώρισαν την εμπειρία του ταξιδιού στην Premium Economy Class μέσα από την Gold Class των Village Cinemas, τα χαρακτηριστικά της οποίας συμβόλιζαν τις επιπλέον παροχές που απολαμβάνουν οι επιβάτες στη νέα κατηγορία θέσης:
περισσότερη ιδιωτικότητα με τη δυνατότητα εισόδου στις Lufthansa Business Lounges, περισσότερη περιποίηση με ποτό υποδοχής, περισσότερες αποσκευές με δωρεάν μεταφορά δύο αποσκευών, έως και 50% περισσότερος χώρος με το φαρδύτερο κάθισμα της Lufthansa Premium Economy, περισσότερη αναζωογόνηση με ένα μπουκάλι νερό που τους περιμένει στο κάθισμά τους, περισσότερη απόλαυση με το γεύμα τους να σερβίρεται σε πορσελάνινα σερβίτσια, περισσότερη χαλάρωση με το νεσεσέρ με χρήσιμα ταξιδιωτικά αξεσουάρ που δίνεται στους επιβάτες και περισσότερη ψυχαγωγία με το εκτεταμένο ψυχαγωγικό πρόγραμμα στην μεγαλύτερη οθόνη αφής που βρίσκεται στο μπροστινό κάθισμα.
Πριν την ταινία, μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους καλεσμένους καθώς είδαν στην μεγάλη οθόνη τον Διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδος και Κύπρου Κωνσταντίνο Τζεβελέκο να παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της Premium Economy Class με την οποία είναι εξοπλισμένα τα αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων της Lufthansa.