Αρχική Αεροπορικά Νέα Η εμπορική αξία της Emirates αυξάνεται στα 6,6 δισ. δολάρια ΗΠΑ για...

Η εμπορική αξία της Emirates αυξάνεται στα 6,6 δισ. δολάρια ΗΠΑ για τέταρτη συνεχή χρονιά

Η Emirates βρίσκεται ανάμεσα στα 200 Κορυφαία Εμπορικά Σήματα Παγκοσμίως, διατηρεί το εμπορικότερο αεροπορικό σήμα στον κόσμο και την πρώτη θέση μεταξύ των εταιρειών της Μέσης Ανατολής

Η Emirates,Emirates A380 ο παγκόσμιος σύνδεσμος ανθρώπων, προορισμών και οικονομιών, βρίσκεται για πρώτη φορά ανάμεσα στα 200 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500 για το 2015 που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα.

Για τέταρτη συνεχή χρονιά η εταιρεία σημειώνει σταθερή άνοδο στη λίστα με τα Top 500 εμπορικά σήματα παγκοσμίως. Η Emirates, η οποία βρίσκεται στη 196η θέση της λίστας σημειώνοντας άνοδο 38 θέσεων μέσα σε μόλις 12 μήνες, αποδίδει την επιτυχία της στην ισχυρή δέσμευσή της να προσφέρει το καλύτερο προϊόν και υπηρεσίες, καθώς και να επενδύει στο εμπορικό σήμα της. Η εκτιμώμενη αξία του σήματος της Emirates έχει αυξηθεί πάνω από 21%, από 5,48 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε 6,6 δισ. δολάρια ΗΠΑ. Η εταιρεία διατηρεί επίσης το πιο εμπορικό σήμα στη Μέση Ανατολή και το πιο εμπορικό αεροπορικό σήμα παγκοσμίως.

«Η Emirates είναι μια παγκόσμια εταιρεία που εξυπηρετεί ένα παγκόσμιο κοινό και όσο επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας πρέπει να μεγαλώνουμε και το brand μας. Η στρατηγική μας δεν περιλαμβάνει μόνο το marketing και τις χορηγίες αλλά και όλα όσα κάνουμε, όπως η καινοτομία του προϊόντος μας και η παροχή υπηρεσιών. Για εμάς, οι πελάτες μας είναι οι τελικοί μας κριτές. Η βράβευση μας ως το καλύτερο αεροπορικό brand στον κόσμο αποτελεί μεγάλη αναγνώριση για κάθε μέλος του προσωπικού μας, καθώς είναι αυτοί που ζουν, αναπνέουν και εκπροσωπούν τη μάρκα της Emirates καθημερινά με τη δουλεία τους. Η δύναμη του brand της Emirates υπογραμμίζει το θετικό αντίκτυπο μας στον κλάδο και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά και να επενδύουμε στη μάρκα μας. Στόχος μας είναι να γίνουμε ένα από τα κορυφαία lifestyle brands στον κόσμο και να κάνουμε το όνομα της Emirates συνώνυμο με τα ταξίδια και τις εμπειρίες» δήλωσε ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates Airline.

Ο Brand Finance CEO, David Haigh δήλωσε: «Η Emirates παραμένει η κορυφαία αεροπορική εταιρεία σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή. Η αξία 6,6 δισ. δολάρια ΗΠΑ της μάρκας της την καθιστά ταυτόχρονα πολυτιμότερο εμπορικό σήμα της περιοχής αλλά και πολυτιμότερη αεροπορική εταιρεία του κόσμου, ενώ οι εκτεταμένες αθλητικές χορηγίες και το παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της ενισχύουν περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα της Emirates σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, οι εξαιρετικές υπηρεσίες της Emirates και η αξιοπιστία της είναι αυτές που πραγματικά υποστηρίζουν το brand».

Το 2014, η Emirates σημείωσε ρεκόρ με την έναρξη 10 νέων δρομολογίων Α380, δημιουργώντας ένα δίκτυο που εκτείνεται σε έξι ηπείρους, με περισσότερο από 145 προορισμούς, από το Γκουαντζού ως το Μπουένος Άιρες. Επιπλέον, η Emirates πρόσθεσε επιπλέον πτήσεις σε 20 προορισμούς, αυξάνοντας τις επιλογές των επιβατών της. Το 2015, η εταιρεία πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3.500 πτήσεις την εβδομάδα αυξάνοντας τις συνδέσεις μεταξύ των πόλεων και τις επιλογές που προσφέρει στους επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή για λόγους αναψυχής, καθώς και στους πελάτες που εξυπηρετεί για τη μεταφορά εμπορευματικών φορτίων στο παγκόσμιο δίκτυο προορισμών της. Προκειμένου να εξυπηρετήσει τους νέους προορισμούς και τις επιπλέον πτήσεις, η Emirates αύξησε σημαντικά και το στόλο της με περισσότερο από 230 αεροσκάφη, παραλαμβάνοντας τη μεγαλύτερη παραγγελία Airbus A380 και Boeing 777-300ERs μέσα στο 2013 και το 2014.

Παρόλο που οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία κάθε μάρκας σε ένα τόσο ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον, η Emirates πιστεύει ότι το ταξίδι και η εμπειρία του πελάτη διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Σε πλήρη αρμονία με την παγκόσμια πλατφόρμα επικοινωνίας “Hello Tomorrow”, η Emirates δημιουργεί τις ευκαιρίες ώστε να συνδεθούν άνθρωποι και κουλτούρες μέσα από σημαντικές εμπειρίες, όπως οι χορηγίες της, οι οποίες με τη σειρά τους βοηθούν στο θετικό συσχετισμό της μάρκας, την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα της.