Το Εποπτικό Συμβούλιο της Lufthansa εγκρίνει τους βασικούς στόχους και τις προβλεπόμενες ενέργειες που θα συμβάλλουν στη συνέχιση της επιτυχίας του Ομίλου Lufthansa
- Έτος «Νέας Κορυφαίας Ποιότητας Lufthansa» το 2015
- Νέες Ευρωπαϊκές και διεθνείς πτήσεις υπό τη νέα επωνυμία “Eurowings”, και μίσθωση έως και επτά αεροσκαφών τύπου Airbus A330-200
- Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας μεταξύ SunExpress και Eurowings στα διηπειρωτικά δρομολόγια
- Περαιτέρω διαρθρωτική ανάπτυξη του συστήματος παγκόσμιας διάθεσης θέσεων των αεροπορικών εταιριών του Ομίλου
- Ο βασικός οικονομικός δείκτης «κέρδη μετά κόστους κεφαλαίου» θα αντικαταστήσει το δείκτη «ταμειακή προστιθέμενη αξία»
Σύμφωνα με τα σχέδια του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG, το 2015 αναμένεται να φέρει καλές ειδήσεις για τους επιβάτες του Ομίλου Lufthansa. Με την ανανέωση του στόλου και την ολοκλήρωση μιας σειράς σημαντικών έργων ανακαίνισης των αεροσκαφών τους, οι αεροπορικές εταιρίες- μέλη του Ομίλου, θα παρέχουν στους επιβάτες τους ταξιδιωτική άνεση πέντε αστέρων. Το πρώτο τρίμηνο του 2015 θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της νέας First Class σε όλο το στόλο διηπειρωτικών αεροσκαφών της Lufthansa German Airlines, το δεύτερο τρίμηνο θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα εγκατάστασης της νέας Business Class και το τρίτο τρίμηνο η νέα Premium Economy θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων. Παράλληλα, όλα τα καινούρια αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων που αναμένεται να παραλάβει η Lufthansa την ερχόμενη χρονιά, θα διαθέτουν ήδη τις νέες καμπίνες. Ο εκσυγχρονισμός του διηπειρωτικού στόλου θα συνεχιστεί το 2015, με την παραλαβή δύο επιπλέον Airbus A380 και τεσσάρων νέων Boeing 747-8, ενώ και η Lufthansa Cargo θα παραλάβει ένα επιπλέον Boeing 777F και δέκα μικρών και μεσαίων αποστάσεων αεροσκάφη τύπου Airbus A320.
«Το 2015 θα είναι το “Έτος Κορυφαίας Ποιότητας Lufthansa”,» δήλωσε ο Carsten Spohr, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG, με την ευκαιρία της συνεδρίασης του Εποπτικού Συμβουλίου της εταιρίας. «Όποια κατηγορία θέσης και αν επιλέξουν, οι επιβάτες μας θα μπορούν να νιώσουν και να δουν ότι η Lufthansa είναι μια αεροπορική εταιρία παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, αποτελώντας έναν από τους ηγέτες του κλάδου της αεροπορικής βιομηχανίας σε παγκόσμια κλίμακα. Ταυτόχρονα, με το πρόγραμμα “7 στα 1”, ολόκληρος ο Όμιλος Lufthansa θα εξελιχθεί ακόμη περισσότερο», συνέχισε ο Carsten Spohr. «Παρουσιάσαμε στο Εποπτικό Συμβούλιο την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε διάφορούς τομείς δράσης μας. Αλλά και προωθώντας την καινοτομία, ενισχύεται η ποιότητα και η αποδοτικότητά μας κάτι στο οποίο επικεντρώνονται οι προσπάθειες μας για νέα και περαιτέρω ανάπτυξη. Και αυτές οι βελτιώσεις θα ανοίξουν νέες ευκαιρίες για εμάς σε αναπτυσσόμενες αγορές».
Σχέδιο Δράσης «Νέες Προσπάθειες Ανάπτυξης»
Κατά τη συνάντησή του με το Εκτελεστικό Συμβούλιο, το Εποπτικό Συμβούλιο ενέκρινε επισήμως το σχέδιο “Wings” καθώς και τη μίσθωση έως και επτά αεροσκαφών τύπου Airbus A330-200 που θα δρομολογηθούν στα νέα, χαμηλού κόστους, υπερατλαντικά δρομολόγια.
Επιπλέον, το Εποπτικό Συμβούλιο ενέκρινε την ανάπτυξη του σχεδίου “Eurowings”, στα πλαίσια του οποίου οι αεροπορικές εταιρίες Eurowings και Germanwings του Ομίλου Lufthansa, πέραν των επιπλέον Ευρωπαϊκών πτήσεων, θα μπορούν από τα τέλη του 2015 και εξής να προσελκύουν νέους πελάτες προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα σε ελκυστικές τιμές, υπό τη μορφή χαμηλού- κόστους πτήσεων μικρών και μεγάλων αποστάσεων.
Τα νέα προϊόντα θα βοηθήσουν τις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa να διασφαλίσουν μακροπρόθεσμα την ισχυρή τους θέση στις εγχώριες αγορές τους, σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Βέλγιο σε ό,τι αφορά τις point-to-point συνδέσεις.
«Η “Νέα Eurowings” είναι η απάντησή μας σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αεροπορική βιομηχανία της Ευρώπης», εξηγεί ο Carsten Spohr. «Επί σειράς ετών αντιμετωπίζουμε ισχυρό ανταγωνισμό από τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, σε ότι αφορά τα ταξίδια point-to-point, όχι μόνο εντός Γερμανίας αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Είμαστε σίγουροι ότι τα επόμενα χρόνια ο ανταγωνισμός αυτός θα επεκταθεί και στις διηπειρωτικές πτήσεις. Η “Νέα Eurowings” αποτελεί την καινοτόμο απάντησή μας, η οποία θα μας επιτρέψει να διαμορφώσουμε τις δικές μας αγορές».
«Καινοτόμα προϊόντα με σημαντικά χαμηλότερο κόστος σε συνδυασμό με τα ισχυρά σημεία, τις δεξιότητες και την εμπειρία του Ομίλου Lufthansa: αυτή είναι η συνταγή μας για την επιτυχία», συνεχίζει ο κ. Spohr. «Το καινούριο μας προϊόν “Νέα Eurowings” θα προσφέρει μεγάλη ανταποδοτικότητα και θα χαρακτηρίζεται από αδιάψευστα υψηλή ποιότητα, αξιοπιστία και ασφάλεια».
Το σχέδιο “Νέα Eurowings” ακολουθεί το επιτυχημένο μοντέλο μεταφοράς των δρομολογίων της Lufthansa που πραγματοποιούνται εκτός των βασικών κόμβων στην θυγατρική Germanwings. Το πρόγραμμα μεταφοράς των δρομολογίων της Lufthansa που εκτελούνται εκτός των κόμβων της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, θα έχει ολοκληρωθεί στις αρχές Ιανουαρίου 2015.
Σε αρχικό στάδιο, οι δύο υφιστάμενες αεροπορικές εταιρίες Germanwings και Eurowings θα συνεχίσουν να εκτελούν το πτητικό τους έργο στο τρέχον δίκτυο και με το υφιστάμενο προσωπικό καμπίνας, υπό από την ομπρέλα του νέου σχεδιασμού. Για τις νέες ευρωπαϊκές πτήσεις, ο στόλος της Eurowings, που επί του παρόντος αποτελείται από 23 αεροσκάφη jet τύπου Bombardier CRJ900, στο διάστημα μεταξύ Φεβρουαρίου 2015 και Μαρτίου 2017 θα αντικατασταθεί από έως 23 αεροσκάφη τύπου Airbus A320s. Για το σκοπό αυτό, έχουν ήδη παραγγελθεί δέκα καινούρια A320s ενώ τουλάχιστον 13 ακόμη A320s από τις τρέχουσες παραγγελίες του Ομίλου Lufthansa θα εκχωρηθούν στη Eurowings. Έτσι, μέχρι το τέλος του 2017, η “Νέα Eurowings” θα διαθέτει τυποποιημένο στόλο αεροσκαφών τύπου Airbus A320, ενώ θα προκύψουν επιπλέον οικονομικά οφέλη από τη χρήση αυτών των προηγμένων και εξαιρετικά αποδοτικών αεροσκαφών. Κατά τη διάρκεια του 2015, θα προστεθούν επιπλέον δρομολόγια στο δίκτυο της Eurowings, τα οποία θα εκτελούνται από τη νέα βάση της εταιρίας, εκτός Γερμανίας.
Εκτός από το Ευρωπαϊκό της δίκτυο, από τα τέλη του 2015 και εξής, η “Νέα Eurowings” θα προσθέσει και διηπειρωτικά δρομολόγια στα προϊόντα χαμηλού κόστους που διαθέτει, κατόπιν συνεργασίας με την Γερμανο-Τουρκική αεροπορική εταιρία SunExpress. Για το σκοπό αυτό έχει υπογραφεί Επιστολή Πρόθεσης συνεργασίας με την SunExpress, μια κοινοπρακτική επιχείρηση των Τουρκικών Αερογραμμών (THY) και της γερμανικής Lufthansa, σύμφωνα με την οποία οι διηπειρωτικές υπηρεσίες που θα προσφέρονται από τη Eurowings θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του πιστοποιητικού αερομεταφορέα (AOC) της SunExpress Deutschland και με το προσωπικό πιλοτηρίου και καμπίνας της SunExpress Deutschland. Στους πρώτους διηπειρωτικούς προορισμούς που θα εξυπηρετηθούν περιλαμβάνονται η Φλόριδα, η Νότια Αφρική και ο Ινδικός Ωκεανός. Αρχικά, οι νέες πτήσεις θα εκτελούνται από στόλο τριών αεροσκαφών τύπου Airbus A330-200, 310 θέσεων έκαστο. Σταδιακά και μέσα στα επόμενα χρόνια, ο διηπειρωτικός στόλος της Eurowings θα επεκταθεί σε έως επτά αεροσκάφη τύπου Airbus A330-200.
Όμοια με το ήδη επιτυχημένο προϊόν της Germanwings, τα νέα διηπειρωτικά προϊόντα της Eurowings θα προσφέρουν στους πελάτες επιλογή μεταξύ των ναύλων Best, Basic και Smart. Η έδρα του νέου διηπειρωτικού στόλου αρχικά θα είναι το αεροδρόμιο της Κολονίας/Βόννης, ενώ η Κολονία θα αποτελέσει και το κέντρο εμπορικής διαχείρισης των αεροπορικών εταιριών της Wings.
Σχέδιο Δράσης «Αποδοτική και αποτελεσματική οργάνωση»:
Ο Όμιλος Lufthansa αναμορφώνει τον τομέα πωλήσεων των αεροπορικών εταιριών του
Από την 1η Μαρτίου 2015, ο Όμιλος Lufthansa θα ευθυγραμμίσει τις το σύστημα πωλήσεων των αεροπορικών εταιριών του, σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Στο μέλλον, όλοι οι τομείς παγκόσμιων πωλήσεων του Ομίλου θα αποτελούν αρμοδιότητα μιας ενιαίας εταιρίας του Ομίλου. Η νέα αναδιοργάνωση αναμένεται να οδηγήσει στην εναρμόνιση των πωλήσεων εντός του Ομίλου Lufthansa, τόσο αναφορικά με τα προϊόντα όσο και στην τεχνολογία διανομής.
Σχέδιο Δράσης «Διαχείριση βάσει Αξίας»:
Ο βασικός οικονομικός δείκτης για τις εταιρικές αποφάσεις «κέρδη μετά κόστους κεφαλαίου» θα αντικαταστήσει τον δείκτη «ταμειακή προστιθέμενη αξία»
Παράλληλα, το Εκτελεστικό Συμβούλιο της Deutsche Lufthansa AG παρουσίασε στο Εποπτικό Συμβούλιο ένα νέο σχέδιο “διαχείρισης βάση αξίας”, το οποίο αναμένεται να υιοθετηθεί από την εταιρία εντός του προσεχούς έτους. Το νέο σχέδιο θα μελετά δύο καινούριους βασικούς οικονομικούς δείκτες – “κέρδη μετά κόστους κεφαλαίου” (EACC) και “απόδοση απασχολούμενου κεφαλαίου” (ROCE)- οι οποίοι από το 2015 και εξής θα αντικαταστήσουν τον βασικό οικονομικό δείκτη “προστιθέμενη αξία σε μετρητά” (CVA) που χρησιμοποιείται επί του παρόντος σε όλες τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και στις αμοιβές/ αποζημιώσεις του εκτελεστικού προσωπικού.
Οι νέοι βασικοί οικονομικοί δείκτες υπολογίζονται ευκολότερα, γεγονός που θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη διαχείριση βάσει αξίας, εντός του Ομίλου Lufthansa. Οι νέοι δείκτες υποδεικνύουν αν το διαθέσιμο κεφάλαιο αποδίδει επαρκώς υψηλά αποτελέσματα για την αύξηση της αξίας της εταιρίας, με αποτέλεσμα οι εταιρικές αποφάσεις να κινούνται, όσο το δυνατόν περισσότερο, στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης.