Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα Γόριτσα-Αγριά, του Περιφερειακό Βόλου

Στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα Γόριτσα-Αγριά, του Περιφερειακό Βόλου

Βόλος_Γόριτσα-Αγριά«Επιτέλους δίδεται στην κυκλοφορία ένα λειτουργικό κομμάτι του Περιφερειακού και πλέον ο δρόμος μπορεί να χρησιμοποιείται με ασφάλεια, τόνισε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός κατά την παράδοση σε κυκλοφορία της σήραγγας της Γορίτσας. Τον αγιασμό πραγματοποίησε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κκ. Ιγνάτιος παρουσία της βουλευτή Μαγνησίας κας Ζέττας Μακρή, των αντιπεριφεριαρχών κας Δωροθέας Κολυνδρίνη και Αργύρη Κοπάνα, του δημάρχου Βόλου κ. Αχιλλέα Μπέου, και άλλων τοπικών φορέων.

Όπως ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Στο συγκεκριμένο κομμάτι του έργου έχουν κατασκευαστεί σήραγγα μήκους 595 μέτρων, κοιλαδογέφυρα 440 μέτρων και 600 μέτρα δρόμου μέχρι και τα Αστέρια Αγριάς. Το έργο στοίχισε κατασκευαστικά 25 εκ. ευρώ και 15 εκ. ευρώ δαπανήθηκαν σε απαλλοτριώσεις.

Ευελπιστούμε και αισιοδοξούμε για την υπόλοιπη εργολαβία σκούπα, ο εργολάβος να αναλάβει τις ευθύνες του και να μπει γρήγορα μέσα γιατί μέχρι στιγμής υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις αλλά αυτό βέβαια δεν πρέπει να μειώνει την χαρά της σημερινής ημέρας. Όλος ο Περιφερειακός μέχρι σήμερα έχει στοιχίσει πάνω από 100 εκ. ευρώ.

Συνεπώς πρέπει να σεβόμαστε το συγκεκριμένο έργο, να το συντηρούμε, να το διατηρούμε σε συνθήκες ασφάλειας και καθαριότητας. Παράλληλα κάνουμε προσπάθειες να ξεπεράσει το έργο και την Αγριά και για το λόγο αυτό πιέζουμε να ετοιμαστούν τα τεύχη δημοπράτησης και οπωσδήποτε πρέπει να ολοκληρωθεί η μελέτη από την Μπουρμπουλήθρα μέχρι την Λαρίσης, ώστε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο δρόμο.

«Η σημερινή μέρα δείχνει ότι τα έργα πρέπει να επιβλέπονται από περιφερειακούς φορείς, διότι πετύχαμε να γίνει το έργο σε μια δύσκολη, τραγική οικονομική συγκυρία, μια συγκυρία αβεβαιότητας», σημείωσε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας και ευχαρίστησε όλους όσοι συνεισέφεραν για να ολοκληρωθεί το έργο, καθώς και την παρούσα και την προηγούμενη δημοτική αρχή.

«Ενώσαμε δυνάμεις πάνω σε ένα σκοπό, βρήκαμε έναν κοινό παρονομαστή. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να βγούμε από την κινούμενη άμμο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα μας. Όλες αυτές τις διαδικασίες που βλέπουμε τον τελευταίο  καιρό τις πληρώνει η ελληνική οικογένεια.

Είμαι αισιόδοξος και για το υπόλοιπο τμήμα του περιφερειακού. Πιέζουμε τους αρμόδιους φορείς. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εργολαβία σκούπα από τον ανισόπεδο κόμβο Λαρίσης μέχρι τη Γορίτσα προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ, πρέπει να προχωρήσει γρήγορα για να μη χαθούν τα χρήματα. Τα έργα πρέπει να εκτελούνται γρήγορα γιατί το μέλλον είναι αβέβαιο» ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός.

Παρόντες στην τελετή παράδοσης του έργου ήταν ακόμη: ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Γιώργος Καλτσογιάννης, ο αστυνομικός  διευθηντής κ. Γιάννης Τόλιος, ο ανάδοχος του έργου κ. Αλεξόπουλος, μηχανικοί και επιβλέποντας της επιβλέπουσας υπηρεσίας, υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του Δήμου Βόλου κ.α

Στοιχεία του έργου
Αντικείμενο του έργου ήταν η κατασκευή της αρτηρίας Παράκαμψης Βόλου στο τμήμα από Γορίτσα (Χ.Θ. 16+180) μέχρι πριν τη δυτική είσοδο Αγριάς (Χ.Θ. 19+200) μήκους 3 km, εκ των οποίων 595μ. είναι η σήραγγα και 440μ. η κοιλαδογέφυρα, και η κάθετη οδός προς την παραλιακή οδό Βόλου-Αγριάς μήκους 600μ. περίπου.

Πέραν της αρτηρίας, στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνονται η κατασκευή της κάτω διάβασης οδού Απόλλωνος, της κάτω διάβασης προς ΑΓΕΤ, της άνω διάβασης οδού Π30 και οδοί εξυπηρέτησης παροδίων.

Εντός της σήραγγας η τυπική διατομή της αρτηρίας διαμορφώνεται σε μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με πλάτος καταστρώματος 8,00μ. και συνολικό πλάτος 10,60μ.-συμπεριλαμβανομένων των πεζοδρομίων.

Στη συνέχεια η αρτηρία έχει τυπική διατομή συνολικού πλάτους ασφαλτικού 11,00μ.
Στην κύρια σήραγγα -όπως και στη σήραγγα διαφυγής- έχει τοποθετηθεί πλήρης ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός για την ασφαλή λειτουργία της, ο οποίος ελέγχεται ηλεκτρονικά από το Κτίριο Διοίκησης Σήραγγας.

Το έργο αρχικά συγχρηματοδοτήθηκε από το Ε.Τ.Π.Α. μέσω του ΠΕΠ Θεσσαλίας και του ΕΠ-ΟΑΛΑΑ κατά 70% και 30% € αντίστοιχα. Το συνολικό κόστος του τμήματος αυτού ανήλθε σε 40,6 εκατομμύρια ευρώ.