Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Hospitality.Next 2014, ή αλλοιώς πως να μεγιστοποιήσετε την κερδοφορία σας

Hospitality.Next 2014, ή αλλοιώς πως να μεγιστοποιήσετε την κερδοφορία σας

Hospitality_nextΤο Hospitality.Next 2014, με διεθνώς διακεκριμένους hospitality experts και με πάνελ στα οποία συζητούν κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς τουρισμού, θίγει το θέμα της κερδοφορίας και παρουσιάζει πετυχημένα case studies και στρατηγικές αύξησης του per capita spending.
Ο ελληνικός τουρισμός έχει καταγράψει ρεκόρ αφίξεων το 2014, χωρίς ωστόσο αυτές να μεταφράζονται σε αντίστοιχη αύξηση των εισπράξεων. Αυτό οδηγεί τον κλάδο στην αναζήτηση τρόπων αύξησης της κερδοφορίας.  Η Boussias Communications και το Hotel & Restaurant διοργανώνουν την Τρίτη, 18 Nοεμβρίου 2014 στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza στην Αθήνα ένα συνέδριο που απαντά σε ερωτήματα όπως:

– Ποιες από τις πετυχημένες πρακτικές που εκτίναξαν τα έσοδα τουριστικών επιχειρήσεων διεθνώς, αξίζει να ακολουθήσουμε;
–  Ποιες είναι οι υπηρεσίες που κάνουν πραγματικά τη διαφορά για τον πελάτη;
–  Πώς θα δημιουργήσουμε ξεχωριστές εμπειρίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος;

Το θέμα των υπηρεσιών και του τύπου τουριστών που μεγιστοποιούν την κερδοφορία θα συζητήσουν σε πάνελ οι:  
Κώστας Αγοραστός, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κυριάκος Αντωνόπουλος, Λιμενικό Ταμείο Σκύρου, Μιχάλης  Βαμιεδάκης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης, Xρήστος Ζήκος, General Director Porto Carras Grand Resort, Νικόλαος Ζώρζος, Δήμαρχος Σαντορίνης, Κατερίνα Κλούρη, Οικονομική Αναλύτρια  Τράπεζα της Ελλάδας, Κατερίνα Ξεκάλου, Managing Director Αυλή – Μέλος των Greek Historic Hotels, Σάββας Περδίος, Quality and Branding Manager Louis Hotels,  Κωνσταντίνος Σαντίκος, Γενικός Διευθυντής Santikos Collection, Άννια Σπηλιοπούλου – Ηλιάδη, Managing Partner του Algean Group.

Επιβεβαιωμένοι διεθνείς ομιλητές του συνεδρίου είναι οι:

Adam Hamadache, συγγραφέας του βιβλίου Give Your Guest a WOW!, του Νο1 best-seller βιβλίου στην κατηγορία Hotel Industry στο Amazon. Ο Adam έχει συνεργαστεί με περισσότερα από 1.000 ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των Marriott, των Best Western και των Hilton και εξειδικεύεται στη δημιουργία εξαιρετικών εντυπώσεων, ανεξαρτήτως προϋπολογισμού. Ο τίτλος της παρουσίασής του στο συνέδριο είναι:
“How we delivered over 60.000 euros of business in 4 days”.

Caroline Cooper, Συγγραφέας του βιβλίου The Hotel Success Handbook, με περισσότερα από 26 χρόνια εμπειρίας σε συμβουλευτικούς και λειτουργικούς ρόλους στον χώρο της φιλοξενίας και σε κάποιες από τις 100 κορυφαίες επιχειρήσεις της Μεγάλης Βρετανίας. Ο τίτλος της παρουσίασής της στο συνέδριο είναι: “7 low cost strategies to woo your guests and keep them coming back”.

Peter Rømer Hansen, Aντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού της Κοπεγχάγης, μιλά για το destination marketing και το πρόγραμμα Global Connected, το οποίο έχει σαν στόχο τη βελτίωση των αεροπορικών συνδέσεων προς την Κοπεγχάγη μέσω της συνεργασίας με αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες.  Ο τίτλος της παρουσίασής του στο συνέδριο είναι: “A case study in destination marketing: Improving Denmark’s connectivity through close cooperation with airports and airlines”
Signe Jungersted, Υπεύθυνη Νέων Αγορών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης, μιλά για την προώθηση ευρωπαϊκών προορισμών στην αγορά της Κίνας, την παραγωγή ηλεκτρονικού και έντυπου υλικού στα κινέζικα και την ανάπτυξη εργαλείων China Ready για την σκανδιναβική τουριστική βιομηχανία. Ο τίτλος της παρουσίασής της στο συνέδριο είναι:  “European cities best practices in attracting tourism from China”
Για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου, επισκεφτείτε το www.hospitalityconference.gr .

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.