Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά ΕΙΒΤΜ 2014: «Ανεβαίνει» συνεδριακά η Ελλάδα

ΕΙΒΤΜ 2014: «Ανεβαίνει» συνεδριακά η Ελλάδα

HAPCO @ EIBTM 14
Από αριστερά προς δεξιά εμφανίζονται οι κ.κ.: · Χρήστος Παναγιωτόπουλος, Destination Manager, La Greca D.M.C. · Πέτρος Πάνιας, Commercial Manager, Athens Metropolitan Expo · Θοδωρής Χρηστίδης, Director of Sales, Radisson Blu Park Athens Hotel · Άντζελα Στεφανάκη, DMC – MICE Manager, FREI S.A. Travel & Congress · Ειρήνη Τόλη, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. HAPCO & Managing Director, ERA Ltd · Γιάννης Αντωνίου, Junior Project Manager ERA Ltd

Επιβεβαιώνοντας την άνοδο της Ελλάδας στις προτιμήσεις της διεθνούς συνεδριακής αγοράς, αλλά και παρουσιάζοντας δύο σημαντικές αλλαγές, ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες (18-20 Νοεμβρίου 2014) η διεθνής έκθεση συνεδριακού τουρισμού ΕΙΒΤΜ 2014 στην πόλη της Βαρκελώνης.

Το περίπτερο της Ελλάδας, παρότι μειωμένο σε τετραγωνικά μέτρα, παρουσίασε αυξημένη κινητικότητα, με τους εκθέτες του να πραγματοποιούν σημαντικό αριθμό συναντήσεων, αρκετές εκ των οποίων μαρτυρούσαν την επάνοδο της χώρας στο συνεδριακό γίγνεσθαι. Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων  – HAPCO, εκπροσωπούμενος από τους Αντιπροέδρους του Δ.Σ., κα Ειρήνη Τόλη & κο Παναγιώτη Ποδηματά, τη Γενική Διευθύντρια, κα Λύντια Μαστρονικολή, αλλά και τις εταιρίες – μέλη Era Ltd, FREI  S.A. Travel Congress, Mykonos Luxury Travel, La Greca D.M.C., Athens Metropolitan Expo, P.C. Podimatas Audiovisual S.A., Radisson Blu Park Hotel Athens, Porto Palace Hotel, MEETINGREECE και Hellenic Sun Editions έδωσε δυναμικό «παρών» στην έκθεση, παρέχοντας πληροφορίες για τις συνεδριακές εξελίξεις στην Ελλάδα και βεβαίως προτάσεις για μελλοντικές διοργανώσεις.

Προκειμένου να παραμείνει όχι μόνο ζωντανό το ενδιαφέρον για την Ελλάδα,  αλλά και να ενισχυθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, ο HAPCO, συνεργαζόμενος με το σύνολο της συνεδριακής αγοράς, θα συνεχίσει τις συζητήσεις με τον ΕΟΤ προς τη βελτίωση της εικόνας και της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας, στο πλαίσιο διεθνών εκθέσεων.

Αξιοσημείωτες είναι όμως και οι αλλαγές που παρουσίασε η φετινή έκθεση EIBTM σε επίπεδο διοργάνωσης. Η πρώτη αφορούσε στη διαδικασία των επαγγελματικών συναντήσεων (appointments), παρέχοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα και στους εκθέτες για ορισμό συνάντησης με τους buyers. Μέχρι σήμερα, η διαδικασία των συναντήσεων οριζόταν αντίστροφα, με τους buyers να έχουν το αποκλειστικό δικαίωμα επιλογής των εκθετών, αλλά και της προτιμητέας ώρας και μέρας. Η επιπλέον αυτή παροχή προς τους εκθέτες αγκαλιάστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη συνολική εμπειρία της έκθεσης.

Η δεύτερη αλλαγή που επεφύλασε η διοργανώτρια εταιρία της έκθεσης Reed Travel Exhibitions ήταν η μετονομασία της έκθεσης σε “IBTM world”, επισημαίνοντας κατά αυτό τον τρόπο τον παγκόσμιο χαρακτήρα της έκθεσης. Το ραντεβού με τη «νέα» IBTM ορίστηκε στις 17-19 Νοεμβρίου 2015.