Το concept στηρίχθηκε στο σημαντικό εύρημα ότι το 40% των τουριστών της Κρήτης είναι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες. Το νησί έχει τη δύναμη να αιχμαλωτίζει το μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη: η φυσική ομορφιά, η ζεστασιά, οι φιλόξενοι άνθρωποί, χαράζονται βαθιά μέσα του, δημιουργώντας την έντονη επιθυμία να επιστρέφει στον τόπο ξανά και ξανά.
Με αφετηρία έμπνευσης πραγματικές εμπειρίες τουριστών που νιώθουν την Κρήτη δεύτερο σπίτι τους, η McCann Athens ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια που αποτελείται από σχεδιασμό νέας τουριστικής ταυτότητας, νέου λογοτύπου και σλόγκαν, τηλεοπτικές ταινίες, καταχωρίσεις, αφίσες και εκτεταμένο έντυπο προωθητικό υλικό.
Ο Χάρης Παριανός, co-CEO της ΜcCann Athens, δήλωσε: «H καμπάνια της τουριστικής προβολής της Κρήτης έρχεται να ενισχύσει το ήδη μεγάλο know-how της ομάδας μας σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας τουριστικών προορισμών. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα και ευελπιστούμε να φέρει στην Κρήτη πολλές χιλιάδες καινούριων επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ευχαριστούμε την Περιφέρεια Κρήτης που μας εμπιστεύτηκε».
Η διαφημιστική καμπάνια αναμένεται να απλωθεί διαδικτυακά και σε διεθνή μέσα. Να σημειωθεί ότι την παραγωγή των ταινιών οργάνωσε και ολοκλήρωσε η Indigo View.
Δείτε τα τηλεοπτικά spot της νέας καμπάνιας της McCann “Daydreaming” για την Περιφέρεια Κρήτης εδώ: www.youtube.com/user/creteregion