Η Caroline Cooper, συγγραφέας του βιβλίου The Hotel Success Handbook, επισημαίνει ένα «Όχι» και τέσσερα «Ναι» για αύξηση των εσόδων των ξενοδοχείων κατά τα εορταστικά τετραήμερα. Για τη βελτίωση της συνολικής κερδοφορίας των τουριστικών επιχειρήσεων θα μιλήσει την Τρίτη 18 Νοεμβρίου, στο συνέδριο Hospitality.Next: Top Profitability Practices – www.hospitalityconference.gr.
ΟΧΙ
Όσο κι αν δελεάζεστε, μην εκμεταλλεύεστε τους φιλοξενούμενούς σας φουσκώνοντας τις τιμές των δωματίων και των υπηρεσιών σας. Διακινδυνεύετε, όχι μόνο τη φήμη σας, αλλά και την απώλεια πιστών πελατών. Προσφέρετε το «κάτι παραπάνω» μέσα από έναν κατάλογο με premium προτάσεις για όσους τις επιθυμούν.
ΝΑΙ
Κρατήστε το επίπεδο των υπηρεσιών σας σταθερό, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό.
Το ότι έχετε πολλή δουλειά δεν δικαιολογεί «εκπτώσεις» στην ποιότητα. Πρέπει να καταβάλλετε κάθε προσπάθεια να κερδίσετε τις εντυπώσεις όσων σας επισκέπτονται για πρώτη φορά. Αν τους απογοητεύσετε, θα είναι και η τελευταία.
Επανδρώστε το ξενοδοχείο σας με επαρκές και ικανό προσωπικό για τις ανάγκες του τετραημέρου.
Αν χρησιμοποιείτε προσωρινούς υπαλλήλους, βεβαιωθείτε ότι τους έχετε εκπαιδεύσει σε αυτά που χρειάζεται να γνωρίζουν. Μετά το πέρας του τετραημέρου, ανταμείψτε όσους κατέβαλαν ξεχωριστή προσπάθεια ώστε να είναι το ίδιο καλοί και την επόμενη φορά που θα τους χρειαστείτε.
Αξιοποιήστε την ευκαιρία για να δώσετε στους πελάτες σας έναν ισχυρό λόγο να σας ξαναεπισκεφτούν.
Κερδίστε τα στοιχεία επικοινωνίας τους, παρέχοντάς τους κάποιο κίνητρο και επικοινωνήστε σύντομα μαζί τους για να τους ευχαριστήσετε που σας επισκέφτηκαν.
Συνεργαστείτε με άλλες τοπικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία.
Αν δεν έχετε δωμάτια, παραπέμψτε τον ενδιαφερόμενο σε κάποιο αντίστοιχο ξενοδοχείο. Η ένδειξη καλής θέλησης και εμπιστοσύνης κερδίζει τον πελάτη και ωφελεί όλο το δίκτυο.
Επισκεφτείτε το www.hospitalityconference.gr και κλείστε σήμερα θέση για να παρακολουθήσετε το πρώτο συνέδριο που δίνει πρακτικές απαντήσεις στο θέμα της κερδοφορίας του Ελληνικού Τουρισμο