Αρχική Αεροπορικά Νέα Το τρόπαιο του GRAND PRIX 2014 της FORMULA 1® παρουσίασε η Singapore...

Το τρόπαιο του GRAND PRIX 2014 της FORMULA 1® παρουσίασε η Singapore Airlines

TrophyΤο τρόπαιο που θα παραλάβει ο νικητής του GRAND PRIX 2014 της FORMULA 1® ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ-SINGAPORE AIRLINES παρουσίασε τη περασμένη Τετάρτη, η Singapore Airlines σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στη Σιγκαπούρη.

Η παρουσίαση του τρόπαιου σηματοδοτεί την εναρκτήρια χρονιά της θεσμοθέτησης της Singapore Airlines  ως  χορηγού του GRAND PRIX 2014 της FORMULA 1®  ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ-SINGAPORE AIRLINES. Το τρόπαιο που έχει ύψος 52cm, πλάτος 18.5εκ. και βάρος 5κιλά, σχεδιάστηκε από το δημιουργικό γραφείο της SIA, την TBWA, και φιλοτεχνήθηκε από την εταιρία κοσμημάτων της Σιγκαπούρης, RISIS.

Εμπνευσμένο από το λογότυπο της Singapore Airlines,  το τρόπαιο  ενσαρκώνει την καινοτομία, τεχνολογία και ακρίβεια, -αξίες που χαρακτηρίζουν την πιο βραβευμένη αεροπορική εταιρία διεθνώς καθώς και το πιο διάσημο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου.

Οι τρεις χρυσές ρίγες, επιχρυσωμένες με χρυσό 24 καρατίων, συμβολίζουν τη δύναμη,  την κατεύθυνση και την ταχύτητα, ενώ οι καθαρές καμπύλες γραμμές, οι οποίες παραπέμπουν στις κομψές καμπύλες ενός σύγχρονου αγωνιστικού της F1® προσδίδουν στο τρισδιάστατο γλυπτό μια πινελιά κομψότητας, φινέτσας και ομορφιάς.

Η βάση του τρόπαιου συμβολίζει τη μακροζωία την πρωτοτυπία και τη μεγαλύτερη πίστα F1®  νυχτερινού αγώνα στον κόσμο, ενώ οι επτά δακτύλιοι αντιπροσωπεύουν το κάθε ένα από τα επτά χρόνια διοργάνωσης του Grand Prix στην Σιγκαπούρη, αρχής γενομένης από το 2008.

“Το τρόπαιο συμβολίζει την ταχύτητα και την κίνηση, την ελαφρότητα και την ευελιξία, με μια διακριτική πινελιά κομψότητας και επιτήδευσης, χαρακτηριστικά με τα οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένο το όνομα της Singapore Airlines” λέει ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ , κύριος Foo Chai Woo.