Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Το Διεθνές Συνέδριο Πωλήσεων του Insight Vacations στο Louis Cristal

Το Διεθνές Συνέδριο Πωλήσεων του Insight Vacations στο Louis Cristal

Το Διεθνές Συνέδριο Πωλήσεων του  Insight Vacations στο Louis Cristal

Η Louis Cruises φιλοξένησε εν πλω το διεθνές συνέδριο πωλήσεων, του Insight Vacations, ενός από τους μεγαλύτερους Ταξιδιωτικούς Οργανισμούς στην Ανατολική Μεσόγειο, μέλος του The Travel Corporation (TTC) που δραστηριοποιείται σε 60 χώρες.

 

Πιο συγκεκριμένα, 72 σημαντικά στελέχη πωλήσεων από όλο τον κόσμο, όπως την Αμερική, Καναδά, Αυστραλία, Ν. Αφρική, Μέση Ανατολή, Αγγλία και Ν. Ζηλανδία, κήρυξαν στις 21 Αυγούστου την έναρξη του ετήσιου συνεδρίου τους σε κεντρικό Αθηναϊκό ξενοδοχείο. Σημειωτέον, ότι η τελευταία φορά που η Ελλάδα φιλοξένησε αυτή τη διοργάνωση ήταν το 2007.

Το Διεθνές Συνέδριο Πωλήσεων του  Insight Vacations στο Louis CristalΣτη συνέχεια από τις 22 ως 25 Αυγούστου, είχαν την ευκαιρία να συνεχίσουν στο Louis Cristal τις εργασίες του συνεδρίου, απολαμβάνοντας την αυθεντική ελληνική εμπειρία κρουαζιέρας. Κατά τη διάρκεια της τριήμερης κρουαζιέρας οργανώθηκαν με επιτυχία συναντήσεις εργασίας και οργάνωσης πωλήσεων ενόψει της τουριστικής περιόδου του 2015. Παράλληλα, γνώρισαν από κοντά μοναδικούς προορισμούς που φέτος εντάχθηκαν στο νέο δρομολόγιο της Louis Cruises με την ονομασία ‘Ειδυλλιακό Αιγαίο’, όπως τη Σάμο και τη Μήλο.

O Διευθύνων Σύμβουλος του Ταξιδιωτικού Οργανισμού Insight Vacations, κ. John Boulding, στην επίσημη αποχαιρετιστήρια ομιλία του, δήλωσε ότι ήταν πραγματικά το καλύτερο συνέδριο στην ιστορία του Insight, τόσο για την άψογη εν πλω οργάνωση και τη γνήσια ελληνική φιλοξενία, όσο και στην ξηρά με τις πολύ ενδιαφέρουσες επισκέψεις και δραστηριότητες που επιφύλασσαν στους συνέδρους οι νέοι προορισμοί.

Ο κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, ο οποίος παρακολούθησε τις εργασίες του συνεδρίου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φιλοξενήσαμε αυτό το σημαντικό διεθνές συνέδριο πωλήσεων αλλά ακόμα πιο χαρούμενοι για τη θετική ανταπόκριση της ταξιδιωτικής αγοράς στα νέα μας δρομολόγια και στην «άλλη Ελλάδα» που είναι κρυμμένη και περιμένει τους επισκέπτες να την ανακαλύψουν».