“Το γεγονός ότι αυτά τα βραβεία βασίζονται άμεσα σε αξιολογήσεις πελατών, σημαίνει πως οι ίδιοι αποτελούν σημείο αναφοράς για τη διάκριση της εταιρείας ” , δήλωσε ο Monwabisi Kalawe , CEO της SAA.
Τα βραβεία βασίζονται σε μία έρευνα ικανοποίησης πελατών, η οποία διεξάγεται από τον οργανισμό Skytrax. Φέτος, η έρευνα βασίστηκε σε απαντήσεις 18 εκατ. business και leisure ταξιδιωτών από 160 χώρες, καλύπτοντας περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες. Οι πελάτες αξιολόγησαν δείκτες επιδόσεων, όπως check-in, επιβίβαση, άνεση καθισμάτων, καθαριότητα καμπίνας, γεύματα, αναψυκτικά, ψυχαγωγία εν πτήσει και εξυπηρέτηση προσωπικού.
“Η SAA είναι η αεροπορική εταιρεία με τις περισσότερες διακρίσεις σε ολόκληρη την Αφρική. Τον Ιανουάριο διατηρήσαμε τη κατάταξή μας ως Skytrax 4-Star Airline για δωδέκατη συνεχόμενη χρονιά. Η South African είναι ο μοναδικός αερομεταφορέας στην Αφρική που περιλαμβάνεται σε αυτή την υψηλού επιπέδου κατάταξη, γεγονός που επιβεβαιώνει τη καλή ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρουμε σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιών”, πρόσθεσε ο κύριος Kalawe.