Η έκθεση είναι αφιερωμένη στην ελληνική δημιουργικότητα στον τομέα της αυτοκίνησης.
Περισσότερα από 50 εκθέματα σχεδιασμένα, κατασκευασμένα ή συναρμολογημένα από Έλληνες, καθώς και τις καινοτόμες προσπάθειες που γίνονται στον τομέα αυτό σήμερα από Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, σχολεία αλλά και ιδιώτες, βρίσκονται στις αίθουσες του Μουσείου.
Στα εκθεμάτα περιλαμβάνονται μηχανισμοί της αρχαιότητας που εφαρμόστηκαν στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο του 1920 κατασκευής Θεολόγου, αυτοκίνητα που συναρμολογήθηκαν στην Έλλαδα την περίοδο του μεσοπολέμου, τα MORRIS MINOR και τα πασίγνωστα MΙΝΙ του πατέρα του σύγχρονου αστικού αυτοκινήτου, Αλέκου Ισιγόνη, ελαφρά πολιτικά και στρατιωτικά φορτηγά παραγωγής που κορυφώθηκε μετά την πρώτη πετρελαική κρίση, ανάμεσα τους τα θρυλικά PONY, ZEBRA, FARMOBIL και FARMA σχεδιασμένο από τον Γιώργο Μιχαήλ, τα τρίτροχα ALTA, ATTICA, TONACO και ΜΕΒΕΑ, το πρωτότυπο του πρώτου αυτοκινήτου στον κόσμο ενός όγκου (monospace) σχεδιασμένο από τον Αντώνη Βολάνη, το NISSAN SUNNY συναρμολογημένο στο Βόλο από την ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.
Στα πιο σύγχρονα περιλαμβάνονται γνωστά επιτυχημένα μοντέλα Ελλήνων σχεδιαστών όπως το τριθέσιο MATRA MURENA, FIAT BARCHETTA, AUDI A3, αλλά και επιχειρηματιών που βοήθησαν εξωτικούς οίκους να επιβιώσουν όπως ο Πέτρος Λιβανός και η ASTON MARTIN LAGONDA, Επίσης, περιλαμβάνονται ελληνικές ιστορικές αναπαραγωγές, όπως συμβαίνει με τις θρυλικές PORSCHE το ’50 από την Replicar του Θανάση Μητσοκάπα στην Κατερίνη.
Ιδιαίτερη εντύπωση κάνουν τα μοντέλα του αύριο, όπως το παραμετρικό σασί του Δημήτρη Χατζηκακίδη, το Smart Jeep του Παύλου Κεραμπού, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τύπου Formula και οικονομίας του Ε.Μ.Π. και των Πανεπιστημίων Αριστοτελείου, Πατρών και Κρήτης, και τα 3 πρωτότυπα του αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ που συμπληρώνονται από το μοναδικό ΚΟΡΡΕΣ 4 το αυτοκίνητο παραγωγής και την πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα του. Όσα περιγράφονται παραπάνω είναι μερικά μόνο από τα εκθέματα της ιδιαίτερης αυτής έκθεσης.
Την έκθεση, η οποία είναι υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ και της ΦΙΛΠΑ, επιμελήθηκε ο κ. Παναγιώτης Μπάστος – Πολιτικός Μηχανικός, εθελοντής στο Ελληνικό Μουσείου Αυτοκινήτου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για να επιτευχθεί η πληρότητά της, το 50% των εκθεμάτων έχουν προσφερθεί από άλλα Μουσεία, όπως το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας, Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και ιδιώτες. Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 6 έως τις 30 Ιουνίου 2014 και είναι ένας ύμνος στην Ελληνική δημιουργικότητα.