Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Ηλεκτρονική περιήγηση στα μουσεία μας μέσω της Google Sreet View

Ηλεκτρονική περιήγηση στα μουσεία μας μέσω της Google Sreet View

acropolis museumΤα 33 μουσεία της χώρας μας, με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα πρόκειται να μπούν, άμεσα, στη εφαρμογή Google Street View (Art View).

Panagiotopoulos_Loukakos«H Ελλάδα είναι ένα απέραντο αρχαιολογικό πάρκο, που αξίζει να δουν και να περιηγηθούν άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο. Η σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει τον απλούστερο, ταχύτερο και οικονομικότερο τρόπο για να προβληθεί η χώρα μας και οι πολιτιστικοί θησαυροί της.

Γι’ αυτό το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού θα συνεχίσει και θα εντείνει τη συνεργασία που έχει ήδη εγκαινιάσει με την Google». 
Με αυτά τα λόγια ο Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος χαιρέτισε την πραγματοποίηση της εφαρμογής Street View της Google και στη χώρα μας.

Η Ελλάδα είναι η 56η χώρα στην οποία θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή αυτή λεπτομερών εικονικών περιηγήσεων, η οποία, μεταξύ άλλων, αποτελεί ένα πρώτης τάξεως μέσον προβολής πολιτιστικών προορισμών. 
«Εχουμε 21 χιλιάδες αρχαιολογικούς χώρους και 65 εκατομμύρια κινητά αρχαιολογικά ευρήματα. Μόνον οι εκσκαφές και οι συνακόλουθες ανασκαφές στο μετρό της Θεσσαλονίκης αποκάλυψαν μια ολόκληρη βυζαντινή πόλη, με έναν τέλεια διατηρημένο αστικό ιστό.

Αλοίμονο αν μια τέτοια χώρα, αλοίμονο αν η Ελλάδα δεν αξιοποιούσε τη σύγχρονη τεχνολογία για να προβάλει τη μοναδικότητα της πολιτιστικής κληρονομιάς της. Πόσω μάλλον σε μια χρονιά, που περιμένουμε περί τα 18 εκατομμύρια επισκεπτών στους αρχαιολογικούς μας χώρους», είπε ο κ. Παναγιωτόπουλος σε εκδήλωση της Google.

Το πιλοτικό πρόγραμμα ξεκίνησε από το  Μουσείο Ακρόπολης  και την Ιερά Μονή της Πάτμου –την πρώτη μονή στον κόσμο που έχει ενταχθεί στην εν λόγω εφαρμογή- και θα επεκταθεί και σε πολλά από τα 33 μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους υψηλής επισκεψιμότητας, που εντάσσονται στο Εθνικό Πιλοτικό Σχέδιο αναβάθμισης.

Σχέδιο που περιλαμβάνει την επέκταση του ωραρίου, την αναβάθμιση των πωλητηρίων και των πωλητέων ειδών κ.α., και του οποίου η εφαρμογή έχει οδηγήσει ήδη από τον πρώτο μήνα σε εντυπωσιακή αύξηση της επισκεψιμότητας.