Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Αποτελεσματικό το Πρόγραμμα Τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής – Αλλαγή στη νοοτροπία...

Αποτελεσματικό το Πρόγραμμα Τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής – Αλλαγή στη νοοτροπία των ξένων αγορών

Perifereia_attikisΤο τρίτο κύμα έρευνας που διενεργήθηκε στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με στόχο την μέτρηση της αποτελεσματικότητας του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, συνεχίζει να καταγράφει θετικά αποτελέσματα και να επιβεβαιώνει πλήρως τις ευοίωνες προβλέψεις για αύξηση του τουρισμού το 2014. Η καμπάνια «Athens-Attica Live» που εκπονεί η McCann Athens αποτελεί σημαντικό κανάλι προβολής της Αττικής ως ελκυστικού προορισμού στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ρωσίας όπου στοχεύει πρωτίστως, συνεισφέροντας στην αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα, την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Ακολουθούν κάποια σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας (σε σύγκριση με το πρώτο κύμα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την ίδια χρονική περίοδο ένα χρόνο πριν, κατά την έναρξη του Προγράμματος):   
Σημαντικά υψηλότερο ποσοστό ταξιδιωτών, καθώς 8 στους 10 έχουν τελικό προορισμό την Αθήνα/Αττική
4 στους 10 από τους ταξιδιώτες που δεν έχουν τελικό προορισμό την Αθήνα/Αττική έχουν συμπεριλάβει διαμονή στην Αθήνα/Αττική με διπλάσιο αριθμό διανυκτερεύσεων (αύξηση στις 4 μέρες)
Η γνώση για τα νησιά του Αργοσαρωνικού αυξήθηκε στο 70%
7 στους 10 επισκέπτες από τις αγορές-στόχος είναι θετικοί στην επιλογή της Αθήνας ως city break προορισμού, ενώ έχουν διευρυνθεί οι παράγοντες προσέλκυσης και στις υπόλοιπες προσφερόμενες επιλογές/δραστηριότητες πλέον του πολιτισμού, π.χ. ελληνική κουζίνα, πολιτιστικά γεγονότα, νυχτερινή διασκέδαση και θρησκευτική παράδοση
Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνονται στην πράξη από τα στατιστικά στοιχεία διεθνών αεροπορικών αφίξεων του ΣΕΤΕ για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο 2014, όπου οι διεθνείς αφίξεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ξεπέρασαν τις 380.000 το πρώτο δίμηνο του έτους, καταγράφοντας αύξηση ρεκόρ που ξεπερνάει το 25% σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2013. Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), οι αφίξεις ξένων τουριστών με προορισμό την Αθήνα σημείωσε άνοδο κατά 44% τον περασμένο μήνα σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2013, ενώ κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων μηνών του έτους, οι επιβάτες που έφτασαν στην Ελλάδα με τελικό προορισμό την Αθήνα σημείωσαν αύξηση 36%.  
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Ιωάννης Σγουρός δήλωσε σχετικά: «Τα αποτελέσματα της έρευνας μας και τα στοιχεία του ΣΕΤΕ και του ΔΑΑ δικαιώνουν απολύτως την στόχευση της καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής, που έχει ως στόχο να αναδείξει το μοναδικό τουριστικό προϊόν της Αθήνας, της Αττικής και των νησιών του Αργοσαρωνικού και τις πολλαπλές επιλογές ενδιαφέροντος που προσφέρει, ικανές να ικανοποιήσουν κάθε επισκέπτη. Είναι εμφανές ότι η νοοτροπία των ξένων αγορών έχει αλλάξει και υπάρχει αντιστροφή του αρνητικού κλίματος.  Δεν εφησυχάζουμε όμως. Έχοντας κοινό στόχο, βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του τουρισμού και τους επαγγελματίες του κλάδου, δρομολογώντας στοχευμένες ενέργειες, ώστε να καταστήσουμε την Αθήνα  ως έναν από τους ελκυστικότερους city-break προορισμούς».
Οι ακόλουθες αναφορές σε διεθνή Μέσα συνηγορούν με τον καλύτερο τρόπο στην παραπάνω δήλωση:  
Η Πέγκυ Γκόλντμαν, εμπειρογνώμονας τουριστικών θεμάτων και πρόεδρος του Friendly Planet Travel, σε εκτενές άρθρο της στη βρετανική ιστοσελίδα «huffington post» με τίτλο «Greek Revival: The Return of Tourism to Greece», προτείνει για εκείνους που επισκέπτονται για πρώτη φορά τη χώρα, μια επίσκεψη στην Αθήνα για τη νυχτερινή της ζωή, την αγορά και τους αρχαιολογικούς της χώρους, στη Μύκονο για ρομαντικές διακοπές και στη Σαντορίνη για τα εκπληκτικά της τοπία.
«Η Ελλάδα έχει ξεφορτωθεί την εικόνα της χώρας σε κρίση – Ο κλάδος του τουρισμού διδάχθηκε από τα δύσκολα χρόνια» αναφέρει η εβδομαδιαία γερμανική εφημερίδα Die Zeit και επισημαίνει ότι, για το 2014, αναμένεται ρεκόρ επισκεπτών.
«Η Ελλάδα είναι και πάλι νούμερο ένα» είναι ο τίτλος της συνέντευξης του Σενά Ουτσγκέρεν, πρώην διευθυντή του μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου ΤUI στην Αυστρία και νυν διευθυντή της Dertur, στην αυστριακή εφημερίδα Die Presse.