Σημαντική μείωση στη συνολική κατανάλωση κηροζίνης/ μέση κατανάλωση μόλις 3,91 λίτρα ανά 100 επιβατικά χιλιόμετρα
Το 2013, οι επιβατικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa κατόρθωσαν για πρώτη φορά να μειώσουν τη μέση κατανάλωση κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, σε μόλις 3,91 λίτρα, αρκετά χαμηλότερα από το προηγούμενο όριο των 4 λίτρων ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα κατά 3,8% συγκριτικά με το 2012. Εν ολίγοις, ο όμιλος αεροπορικών εταιριών πέτυχε διπλάσια βελτίωση αποδοτικότητας καυσίμων, από τον προκαθορισμένο στόχο 1,5% που είχε οριστεί για την αεροπορική βιομηχανία.
Τα καλά νέα συνεχίζονται: Για δεύτερη συνεχή χρονιά από το 2012 και παρά την αύξηση των δραστηριοτήτων κατά 2,3%, η συνολική κατανάλωση κηροζίνης από όλες τις εταιρίες του Ομίλου Lufthansa παρουσιάζει μείωση, κατά 1,3% το χρόνο. Σε απόλυτα μεγέθη, συγκριτικά με το 2012, ο Όμιλος μείωσε την κατανάλωση κηροζίνης κατά 114.152 τόνους και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 359.587 τόνους, ωφελώντας εξαιρετικά το περιβάλλον. Η παραπάνω ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα αντιστοιχεί με το συνολικό όγκο που εκλύεται ετησίως από περίπου 50,000 σπιτικά που χρησιμοποιούν συστήματα θέρμανσης με πετρέλαιο.
“Το νέο αυτό ρεκόρ είναι μια ξεκάθαρη ένδειξη ότι οι προσπάθειες που καταβάλλουμε για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αεροσκαφών μας αποδίδουν. Τόσο από οικολογικής όσο και από οικονομικής άποψης, μας ενδιαφέρει πολύ η μέγιστη απόδοση των καυσίμων που χρησιμοποιούμε για τη μεταφορά των επιβατών μας. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που επενδύουμε δισεκατομμύρια ετησίως σε αεροσκάφη νέας γενιάς,” δήλωσε ο κύριος Christoph Franz, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Lufthansa.
Ο Όμιλος Lufthansa προσπαθεί διαρκώς και συστηματικά να βελτιώνει τις επιπτώσεις που έχουν στο περιβάλλον οι υπηρεσίες που παρέχει ανά την υφήλιο. Ένα ειδικό τμήμα που δημιουργήθηκε το 2013 για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων, μελετά επί του παρόντος 1.000 περίπου επιμέρους μεθόδους για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμων. Μεταξύ αυτών, συγκαταλέγονται προγράμματα μόνιμης μείωσης βάρους στα αεροσκάφη, δοκιμές και εφαρμογές νέων μεθόδων πτήσης και ανάπτυξη έξυπνων εφαρμογών λογισμικού.
Το ισχυρότερο μέσο για την αύξηση της αποδοτικότητας είναι η επένδυση στη σύγχρονη τεχνολογία , π.χ. με τη χρήση μοντέρνων και αποδοτικότερων αεροσκαφών νέας γενιάς. Με το υφιστάμενο πρόγραμμα ανακαίνισης του στόλου της, που αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της Lufthansa, η εταιρία σημειώνει ικανοποιητική πρόοδο προς το στόχο αυτό. Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ο Όμιλος είχε παραγγείλει 295 ολοκαίνουρια αεροσκάφη, συνολικής αξίας 32 δισεκατομμυρίων Ευρώ, παραδοτέα έως το 2025. Ταυτόχρονα, θα διευκολύνει τη ζωή των κατοίκων που ζουν κοντά στους σημαντικούς αεροπορικούς κόμβους. Για παράδειγμα, τα 100 αεροσκάφη A320 νέας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Lufthansa, θα χρησιμοποιούν υπερσύγχρονους, ισχυρούς και αθόρυβους κινητήρες, που θα συρρικνώσουν κατά τουλάχιστον 50% το αποτύπωμα θορύβου του αεροσκάφους κατά την απογείωση και προσγείωση.