Η καινούρια First Class της Lufthansa τυγχάνει εξαιρετικής αποδοχής σε όλο τον κόσμο. Μόλις λίγοι μήνες έχουν περάσει από το λανσάρισμά της και έχει ήδη λάβει ιδιαίτερα θετικά σχόλια από τους επιβάτες και παράλληλα έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία. Η First Class της Lufthansa και το σύνολο των υπηρεσιών της βραβεύθηκαν από τη Skytrax με πέντε αστέρια, ενώ η American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) απένειμε στην κορυφαία αεροπορική εταιρία της Ευρώπης το διεθνές ‘’5 Star Diamond Award’’. Τα βραβεία αυτά εγγυώνται στους πελάτες μια εξαιρετική ταξιδιωτική εμπειρία, καθώς τα πέντε αστέρια είναι συνώνυμα της άριστης ποιότητας, της κορυφαίας άνεσης και των εξατομικευμένων υπηρεσιών.
Σύντομα αυτό θα ισχύει όχι μόνο για τη First Class αλλά για το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών της Lufthansa.
“Έχουμε θέσει μια σειρά από στόχους για το 2014- πρόκειται για τη μεγαλύτερη πρωτοβουλία περαιτέρω ανάπτυξης των υπηρεσιών της Lufthansa που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια. Εκτός από την ανακαίνιση του εσωτερικού των αεροσκαφών, που πραγματοποιείται σε όλες τις κατηγορίες θέσεων και προχωρά με πολύ γοργούς ρυθμούς, θα αναδείξουμε ακόμη περισσότερο την ιδιότητα που μας χαρακτηρίζει ως μια αεροπορική εταιρία που κατανοεί απόλυτα τις έννοιες «υπηρεσία» και «φιλοξενία»,” δήλωσε ο κύριος Jens Bischof, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, αρμόδιος για Sales, Product και Marketing, στην έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.
Business Class με πιο εξατομικευμένη υπηρεσία εστίασης
Οι κύριες βελτιώσεις για το 2014 αφορούν στη Business Class. Οι επιβάτες θα απολαμβάνουν ακόμη περισσότερη φροντίδα με προσωποποιημένες υπηρεσίες και μεγαλύτερη ευελιξία. Οι υπηρεσίες που προσφέρονται στα διηπειρωτικά δρομολόγια θα αναβαθμιστούν βάσει συγκεκριμένων υψηλών προδιαγραφών, δημιουργώντας στους πελάτες την αίσθηση ότι βρίσκονται σε ένα πολυτελές εστιατόριο. Οι νέες αυτές προδιαγραφές θα δοκιμαστούν φέτος το καλοκαίρι και, αν αποδειχθούν επιτυχείς, από το 2015 και εξής θα εφαρμοστούν σε όλο το δίκτυο διηπειρωτικών πτήσεων. Παράλληλα μέχρι το καλοκαίρι του 2015 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ανακαίνισης όλου του στόλου διηπειρωτικών πτήσεων με την καινούρια Business Class. Σε συνολικά 106 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων θα τοποθετηθούν 7.000 καθίσματα που μετατρέπονται σε εντελώς επίπεδα κρεβάτια.
Από τον Αύγουστο του 2014, θα αναβαθμιστούν και τα νεσεσέρ με είδη περιποίησης που προσφέρονται στη Business Class. Ήδη η Samsonite έχει σχεδιάσει ένα νέο νεσεσέρ, που θα περιλαμβάνει υψηλής ποιότητας καλλυντικά της διακεκριμένης ελληνικής εταιρίας ΚΟΡΡΕΣ. Τα νέα προϊόντα προσωπικής φροντίδας θα παρασκευάζονται αποκλειστικά από ενεργά φυτικά συστατικά της καλύτερης ποιότητας – η εταιρία ΚΟΡΡΕΣ έχει τις ρίζες της στο πρώτο ομοιοπαθητικό φαρμακείο στην Ελλάδα. Παράλληλα θα αναβαθμιστούν και τα προϊόντα που ήδη προσφέρονται στις τουαλέτες των αεροσκαφών.
Η καινούρια Premium Economy Class σημαίνει περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές και περισσότερη άνεση
Για τη νέα Premium Economy Class η Lufthansa έχει σχεδιάσει ένα υψηλής ποιότητας κάθισμα που προσφέρει ακόμη περισσότερη άνεση και έως και 50% ευρύτερο ατομικό χώρο στην κατηγορία αυτή. Παράλληλα, θα προσφέρονται γεύματα ανώτερης ποιότητας σε σύγκριση με αυτά της Economy Class. Αισθητή διαφορά θα αποτελέσει η χρήση πορσελάνινων σερβίτσιων.
Οι επιβάτες της Premium Economy θα επιτρέπεται να παίρνουν μαζί τους μια δεύτερη αποσκευή χωρίς επιπλέον χρέωση. Η πώληση εισιτηρίων ξεκινά το Μάιο και η πρώτη πτήση έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο. Το πρώτο αεροσκάφος που θα εξοπλιστεί με τη νέα Premium Economy Class θα είναι το Boeing 747-8. Η εγκατάσταση της Premium Economy αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015 αριθμώντας συνολικά 3.600 θέσεις σε αεροσκάφη διηπειρωτικών διαδρομών.
Fast lane για διακεκριμένους επιβάτες και πελάτες με status – μεγαλύτερη ποικιλία στις αίθουσες αναμονής
Από φέτος το καλοκαίρι τα μέλη HON Circle, Senators και οι επιβάτες First και Business Class θα κάνουν πάντοτε χρήση των fast lane σε όλους τους διηπειρωτικούς προορισμούς και σε επιλεγμένους ευρωπαϊκούς. Αυτό σημαίνει ότι οι διακεκριμένοι επιβάτες θα μπορούν πάντα να περνούν ταχύτερα από τα σημεία ελέγχου ασφαλείας.
Από τα τέλη του τρέχοντος τριμήνου η Lufthansa θα προσφέρει ανώτερη ποιότητα και μεγαλύτερη ποικιλία εδεσμάτων και ποτών στους επισκέπτες των Business Lounges. Θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές νωπών τροφίμων και υγιεινών γευμάτων, ενώ πάντα θα υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές για χορτοφάγους. Ταυτόχρονα θα εμπλουτιστεί το πρωινό, ενώ σε ώρες αιχμής θα υπάρχουν σνακ, όπως για παράδειγμα σάντουιτς, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός στο μπουφέ.
Επίσης θα γίνει πιο ευδιάκριτη η σήμανση των γευμάτων, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πελάτες που έχουν δυσανεξία ή αλλεργία σε κάποιες τροφές.
Διεύρυνση της υπηρεσίας ‛Meet and assist’ στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου
Στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου θα υπάρξουν βελτιώσεις στις υπηρεσίες ανταπόκρισης πτήσεων των επιβατών. Προκειμένου να γίνει η ταξιδιωτική εμπειρία πιο ξεκούραστη το προσωπικό της Lufthansa θα συναντά και θα βοηθά τους επιβάτες που καταφθάνουν με λεωφορείο στο χώρο των αφίξεων, ενώ θα παρέχονται ιδιαίτερες υπηρεσίες στους διακεκριμένους επιβάτες. Παράλληλα στους χώρους αφίξεων θα υπάρξουν ευδιάκριτες σημάνσεις, που θα καθοδηγούν τους επιβάτες κατά τη μετάβασή τους στην πτήση ανταπόκρισης.
Κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας στις διηπειρωτικές πτήσεις
Από την 1η Απριλίου 2014 θα προσφέρονται περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας προς όλους τους επιβάτες ανεξαρτήτως κατηγορίας θέσεων. Θα διπλασιαστεί ο αριθμός κινηματογραφικών ταινιών, προσφέροντας περισσότερες σύγχρονες κινηματογραφικές επιτυχίες αλλά και δημοφιλείς κλασικές ταινίες που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν. Όλα αυτά χάρη στην εγκατάσταση του νέου συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήσει, που θέτει νέα πρότυπα απόδοσης και αξιοπιστίας. Περισσότερες από 100 ταινίες σε οκτώ γλώσσες, περισσότερες ξενόγλωσσες ταινίες απευθυνόμενες σε επιβάτες αραβόφωνων χωρών ή ταξιδιώτες προερχόμενους από Ινδία, Κίνα και Ιαπωνία είναι μόνο μερικά από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του καινούριου ψυχαγωγικού συστήματος εν πτήσει.
Όσον αφορά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, πλέον η Lufthansa προσφέρει περισσότερα από 200 τηλεοπτικά προγράμματα, τα πιο συναρπαστικά κινηματογραφικά ντοκιμαντέρ και ακόμη περισσότερες διεθνείς τηλεοπτικές σειρές. Η ανανεωμένη και εμπλουτισμένη μουσική συλλογή αποτελείται από τουλάχιστον 300 CDs και επικεντρώνεται στις δημοφιλέστερες κατηγορίες της rock/pop μουσικής, τις μεγαλύτερες επιτυχίες της τρέχουσας μουσικής σκηνής αλλά και κλασικά κομμάτια κατόπιν αιτήματος των επιβατών.
Νέες δυνατότητες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας σε δρομολόγια μεσαίων αποστάσεων
Σύντομα η Lufthansa θα προσφέρει στους επιβάτες των πτήσεων μεσαίων αποστάσεων μια μεγάλη επιλογή από κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, μουσική, παιχνίδια και ενημέρωση. Επίσης οι επιβάτες θα μπορούν από το ατομικό τους κάθισμα και μέσω της δωρεάν ιστοσελίδας να παραγγέλνουν προϊόντα που πωλούνται στο Lufthansa WorldShop και να τα παραλαμβάνουν στο σπίτι τους. Οι νέες υπηρεσίες θα προσφέρονται στους εξής προορισμούς του δικτύου της Lufthansa: Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών (CIS), Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική. Το μόνο που απαιτείται για τη χρήση των υπηρεσιών αυτών είναι η σύνδεση με τον κεντρικό server μέσω ασύρματου δικτύου Wi-Fi χρησιμοποιώντας φορητό υπολογιστή, tablet ή smartphone. Από φέτος το καλοκαίρι η αεροπορική εταιρία θα εγκαταστήσει το νέο ψυχαγωγικό σύστημα BoardConnect, που δημιουργήθηκε από τη Lufthansa Systems, σε 20 Airbus A321.
“Πέραν της αναβάθμισης των υπηρεσιών και της βελτίωσης των προϊόντων μας βασικό ρόλο για την εξασφάλιση μιας ποιοτικής ταξιδιωτικής εμπειρία στους επιβάτες μας παίζει το ίδιο το προσωπικό μας. Για την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας και της παρεχόμενης φιλοξενίας επενδύουμε στις ικανότητες, τη δημιουργικότητα και τις καλές προτάσεις και ιδέες των υπαλλήλων μας. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας μια ακόμη πιο απολαυστική ταξιδιωτική εμπειρία,” συμπλήρωσε ο κύριος Bischof.