Η Air France αποκαλύπτει το νέο κάθισμά της στη Business: μία φωλιά στον ουρανό
• Ένας μοναδικός σχεδιασμός για περισσότερη άνεση και ελευθερία
Κάθισμα με 180° κλήση για έναν τέλειο ύπνο
Άμεση πρόσβαση για κάθε επιβάτη
Οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης (41 εκ.) με περισσότερες από 1000 ώρες ψυχαγωγίας
Η Air France συνεχίζει να επενδύει στον επιβάτη και αποκαλύπτει το νέο της κάθισμα Business για μία ανανεωμένη εμπειρία στο ταξίδι.
Στο σύνολο, 2102 καθίσματα θα εγκατασταθούν σε 44 Boeing 777, το πύρινα του στόλου μεγάλων αποστάσεων της Air France, μεταξύ Ιούνιου 2014 και καλοκαιριού.
Η κάθε λεπτομέρεια έχει ειδικά διαμορφωθεί για να προσφέρει στο κάθισμα το μοναδικό σχεδιασμό του.
Αυτή η πραγματική φωλιά, με τις ιδιαίτερα εκλεπτυσμένες πινελιές του (δερμάτινο ύφασμα, ραφές) παρέχει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και προσφέρει προοπτικές για έναν τέλειο ύπνο.
Το νέο κάθισμά της διακεκριμένης θέσης της Air France αναπτύχθηκε γύρω από την έννοια των 3 « F » :
Full flat – το κάθισμα μετατρέπεται σε επίπεδο κρεβάτι για ένα ξεκούραστο ταξίδι
Full access – απευθείας πρόσβαση στο διάδρομο, ανεξάρτητα από τη θέση του καθίσματος μέσα στη καμπίνα
Full privacy –ιδιωτική ζώνη μέσα σε μία φωλιά που παρέχει ησυχία και διακριτικότητα στους ουρανους.
Μία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης (41 εκ.) με περισσότερες από 1000 ώρες ψυχαγωγίας
Στην καμπίνα Business, προσφέρεται στους επιβάτες μια μεγάλη οθόνη αφής με εικόνα υψηλής ευκρίνειας. Αυτή η οθόνη (41 εκ.) προσφέρει μια μοναδική εμπειρία πλοήγησης παρόμοια με ένα τάμπλετ. Είναι διαθέσιμη σε 12 γλώσσες με ένα πρόγραμμα ψυχαγωγίας που ξεπερνά τις 1.000 ώρες ψυχαγωγίας.
Με μία ματιά
Κάθισμα που μετατρέπεται σε ένα επίπεδο κρεβάτι για μέγιστη άνεση
• Άμεση πρόσβαση στο διάδρομο για κάθε επιβάτη
• Περίβλημα/κουκούλι που δίνει την αίσθηση της ιδιωτικής ζωής
• Κάθισμα που διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες: μεγάλη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης, συσκευή με οθόνη αφής, πρίζα, θύρα USB και νέα ακουστικά για τη μείωση του θορύβου
• Ρυθμιζόμενο προσκέφαλο σε μαλακό δέρμα
• Χώρος και πολλαπλές θήκες αποθήκευσης
• Υψηλή ποιότητα, μέχρι το φινίρισμα: δέρμα, ύφασμα επιλογής, ράψιμο
Best & Beyond, η φιλοδοξία της Air France στις μεγάλες απόστασεις
Στο πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδίου Transform 2015, η Air France συνεχίζει την αναβάθμιση σε όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που ονομάζεται “Best & Beyond”. Με μια επένδυση άνω των € 500.000.000, το έργο αυτό έχει ως στόχο να θέσει την Air France στον καλύτερο δυνατό επίπεδο όσον αφορά στα προϊόντα της και να κάνει τη διαφορά για τους πελάτες της.