Τα ταξιδιωτικά γραφεία θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις των θέσεων που προτιμούν οι ταξιδιώτες πριν από τη πραγματοποίηση του ταξιδιού, σε πάνω από 60 αγορές
H Lufthansa, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης και εθνικός αερομεταφορέας της Γερμανίας, και η Amadeus, κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα τη σύναψη νέας συμφωνίας μέσα από την οποία η αεροπορική εταιρεία θα δίνει την δυνατότητα στα ταξιδιωτικά γραφεία να πραγματοποιήσουν κρατήσεις θέσεων ως βοηθητική υπηρεσία στο κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων χρησιμοποιώντας τη λύση Airline Ancillary Services της Amadeus. Η συμφωνία, η οποία ισχύει και για τη θυγατρική της Lufthansa και εθνικό αερομεταφορέα της Αυστρίας, Austrian Airlines, σημαίνει ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν το σύστημα της Amadeus σε 63 αγορές παγκοσμίως θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις θέσεων για επιβάτες που ταξιδεύουν σε πτήσεις εσωτερικού ή σε Ευρωπαϊκά δρομολόγια εκ των προτέρων. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράσουν θέσεις που προσφέρουν επιπλέον χώρο για τα πόδια σε Ευρωπαϊκές και διηπειρωτικές πτήσεις.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποιούν το σύστημα της Amadeus θα είναι πλέον σε θέση να προκρατούν την προτιμώμενη θέση του επιβάτη εκ των προτέρων, με μια μικρή επιβάρυνση, η οποία θα ποικίλει ανάλογα με το αν διαλέγουν μία κανονική θέση ή μία θέση που βρίσκεται στην έξοδο κινδύνου του αεροσκάφους και η οποία διαθέτει επιπλέον χώρο για τα πόδια. Οι επιβάτες που δε θα έχουν επιλέξει τη θέση τους εκ των προτέρων, κατά τη διαδικασία της κράτησης, θα μπορούν να το κάνουν, δωρεάν, μόνο κατά το check-in.
Οι Lufthansa και Austrian Airlines θα υιοθετήσουν επίσης τη λύση Airline Ancillary Services, μία ολοκληρωμένη, πολύ-καναλική λύση, συμβατή με τα πρότυπα της βιομηχανίας, για να διανέμουν βοηθητικές υπηρεσίες μέσω των ιστοσελίδων τους, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014. Με την εισαγωγή της λύσης προκαταβολικής κράτησης θέσης παγκοσμίως στο κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων, οι δύο αεροπορικές εταιρείες θα υιοθετήσουν μια πολύ-καναλική προσέγγιση στην προώθηση των υπηρεσιών τους μέσω των συστημάτων της Amadeus. Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν το Electronic Miscellaneous Documents, τη βασική λύση της ΙΑΤΑ για την πραγματοποίηση κρατήσεων βοηθητικών υπηρεσιών.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις θέσεων εύκολα και αποτελεσματικά μέσω του Airlines Ancillary Services, καθώς η λύση ενοποιεί, με απρόσκοπτο τρόπο, τη διαδικασία στην κανονική ροή εργασιών των ταξιδιωτικών γραφείων. Η πώληση βοηθητικών υπηρεσιών μέσα από το Airlines Ancillary Services, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβάλλει στην αύξηση, τόσο του αριθμού των κρατήσεων που λαμβάνει η αεροπορική μέσα από το κανάλι των ταξιδιωτικών γραφείων, όσο και των κερδών που αναμένονται ανά επιβάτη.