Αρχική Αεροπορικά Νέα Τα διευθυντικά στελέχη των μελών της Star Alliance, καθορίζουν την στρατηγική ανάπτυξης...

Τα διευθυντικά στελέχη των μελών της Star Alliance, καθορίζουν την στρατηγική ανάπτυξης για το 2014

Star Alliance Chief Executive Board Meeting (CEB) 2013
O Calin Rovinescu, Διευθύνων Σύμβουλος της Air Canada και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Star Alliance (δεξιά) υπογραμμίζει τη σημασία των προνομίων του Star Alliance Gold status μετά από τη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου στη Βιέννη. Αριστερά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa, Christoph Franz, και στη μέση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance, Mark Schwab.

Ο Calin Rovinescu, Διευθύνων Σύμβουλος της Air Canada και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Συμμαχίας, δήλωσε ότι τα διευθυντικά στελέχη επιβεβαίωσαν για μια ακόμα φορά ότι η ευρύτατη προσφορά των προνομίων του Star Alliance Gold status σε ολόκληρο το δίκτυο προσέλκυσε πελάτες στη Συμμαχία, και πώς πρέπει να γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε αυτές οι παροχές να δίνονται με συνεπή τρόπο παγκοσμίως.

«Ο στόχος της Star Alliance είναι να είμαστε συνεπείς στις υποσχέσεις μας προς τους πελάτες μας σε κάθε ταξίδι, σε όλα τα μέρη του κόσμου», δήλωσε ο κύριος Rovinescu. “Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τα βήματα που πρέπει να γίνουν για να διασφαλίσουμε την τήρηση αυτής της υπόσχεσης σε όλες τις περιοχές που εξυπηρετούνται από τη Star Alliance και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε αυτό καθώς προχωράμε μπροστά.»

Η ελκυστικότητα του Gold status έγινε εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες από τα υψηλά ποσοστά συμμετοχής στο διαγωνισμό της Star Alliance με δώρο συνδρομή Gold σε ένα από τα προγράμματα τακτικών επιβατών της Star Alliance. Ο διαγωνισμός, που διεξάγεται μέσω του www.staralliance.com,  έχει προσελκύσει πάνω από 250,000 ενδιαφερόμενους επισκέπτες.

Ένα ακόμα κεντρικό θέμα των συνομιλιών των διευθυνόντων συμβούλων ήταν η στρατηγική της Συμμαχίας για τα μέλη, με γνώμονα ένα ισχυρό παγκόσμιο δίκτυο που ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη.

«Μετά από ενδελεχή σκέψη και ανάλυση, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να επεκτείνει τη συμμετοχή της Avianca ώστε να συμπεριλάβει και την Avianca Brazil και να ξεκινήσει ξανά τη διαδικασία ενσωμάτωσης της Air India” δήλωσε ο Mark Schwab, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance. «Αυτό θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε την παρουσία μας στη Βραζιλία, μετά και την αποχώρηση της TAM Airlines, και να χτίσουμε μια παρουσία σε μια από τις πιο σημαντικές αεροπορικές αγορές όπου ακόμα δεν διαθέτουμε κάποια αεροπορική εταιρεία-μέλος – την Ινδική χερσόνησο.”

Η ενσωμάτωση της Air India αναβλήθηκε το 2011, ώστε να έχει η εταιρεία χρόνο για να εστιάσει στις εσωτερικές προκλήσεις λόγω της συγχώνευσής της με την Indian Airlines. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν, έχει επιλύσει αυτά τα θέματα και έχει επίσης κάνει μεγάλες επενδύσεις στο στόλο της, βάζοντας τα θεμέλια για μια μεγάλη βελτίωση των υπηρεσιών της προς τους πελάτες.

Η συμμετοχή της Avianca Brazil θα ενισχύσει σημαντικά το δίκτυο της Star Alliance στη Βραζιλία μετά την αποχώρηση της TAM στις αρχές του 2014, και θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στην ήδη ισχυρή θέση της Συμμαχίας στη Λατινική Αμερική χάρη στα μέλη της Avianca και Copa Airlines

Το Διοικητικό Συμβούλιο επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά ότι το μοντέλο της Alliance αποτέλεσε πολύ σημαντικό παράγοντα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον και τόνισε ότι η Star Alliance είναι όχι μόνο η μεγαλύτερη από τις 3 αεροπορικές συμμαχίες, αλλά διαθέτει και την πιο εύρωστη εμπειρία στην ομαλή αύξηση των μελών της.

«Πολλά από τα σύγχρονα παγκόσμια standards της αεροπορικής αγοράς δημιουργήθηκαν από τους ειδικούς τη Alliance, για παράδειγμα στην ασφάλεια στο check-in ή τα barcodes», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa, Christoph Franz. «Οι συμμαχίες είναι καλές για τον τομέα και θα παραμείνουν σημαντικές και στο μέλλον»

Με στόχο την παγκόσμια αεροπορική ανάπτυξη, ο Franz επανέλαβε την επισήμανση και άλλων συναδέλφων του από Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, προς τα κέντρα λήψης αποφάσεων της Ευρώπης.

«Τους παροτρύνουμε να συμβιβαστούν με την ιδέα της δημιουργίας ενός ενιαίου Ευρωπαϊκού εναέριου χώρου και τους παροτρύνουμε να κατανοήσουν ότι οι συνεχιζόμενες επενδύσεις σε επαρκή υποδομή στο έδαφος και τον αέρα είναι απαραίτητες για να συνεχιστεί η παγκόσμια ανάπτυξη του κλάδου», δήλωσε.

Άλλα θέματα των συζητήσεων του Διοικητικού Συμβουλίου περιλάμβαναν μια επισκόπηση των σημαντικότερων επιτευγμάτων της Συμμαχίας το 2013, όπως την ενσωμάτωση της EVA Air από την Ταϊβάν, που συμπλήρωσε την στρατηγική της Συμμαχίας για το δίκτυο στην ευρύτερη επικράτεια της Κίνας. Επιπλέον εγκαινιάστηκε το νέο Lounge της Star Alliance στο Tom Bradley International Terminal του Λος Άντζελες. Επιπλέον, εγκρίθηκαν επενδύσεις σε υποστηρικτικές υποδομές, με στόχο τη βελτίωση των ροών δεδομένων για να διασφαλιστεί ότι η συγκέντρωση μιλίων από του επιβάτες λειτουργεί ομαλά σε ολόκληρο το δίκτυο, και ότι οι πληροφορίες για τα προγράμματα πιστότητας είναι πάντα ενημερωμένες.   

Όσον αφορά το 2014 και τα εγκαίνια του Terminal 2 «Το Queen’s Terminal στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου στις 4 Ιουνίου θα αποτελέσει ορόσημο για τη Συμμαχία, προσφέροντας την ευκαιρία και στις 22 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance που δραστηριοποιούνται στο Heathrow να συγκεντρωθούν στο ίδιο terminal.

«Με περισσότερό από 23% του μεριδίου αγοράς στο Heathrow έχουμε μια ισχυρή παρουσία σε αυτή την ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά», είπε ο Schwab. «Σήμερα είμαστε σκορπισμένοι σε τρία terminal: Αύριο θα ενωθούμε κάτω από μία στέγη, δημιουργώντας ιδιαίτερη αξία για τους επιβάτες μας, οι οποίοι ως αποτέλεσμα θα έχουν μια πιο άνετη αεροπορική εμπειρία και μειωμένους χρόνους μετεπιβίβασης».
Η επόμενη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου θα γίνει στο Λονδίνο ώστε να συμπέσει με τα εγκαίνια του νέου terminal.