Ενισχύεται η ιδιωτική πρωτοβουλία για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με τις επαφές της διοίκησης του οργανισμού MARKETING GREECE στο Λονδίνο
Το μήνυμα ότι ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε ανοδική πορεία και ηγείται της προσπάθειας για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, μετέφερε η MARKETING GREECE στους εκπροσώπους της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων World Travel Market. Η έκθεση World Travel Market, η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο, αποτελεί διεθνώς έναν από τους κορυφαίους θεσμούς για τον παγκόσμιο τουρισμό, καθώς σε αυτή συμμετέχουν κρατικοί φορείς, tour operators και κορυφαίες επιχειρήσεις από τον κλάδο του τουρισμού από όλο τον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Πρόεδρος της MARKETING GREECE, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, αλλά και τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας, κ.κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος και Αγάπη Σμπώκου, είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με εκπροσώπους κορυφαίων βρετανικών και διεθνών ΜΜΕ όπως, μεταξύ άλλων, τα Travel Weekly, Conde Nast Traveller, The Guardian, The Observer, Wanderlust και Travel Channel σχετικά με την πορεία και τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, τονίστηκε η σημαντική αύξηση βασικών μεγεθών του ελληνικού τουρισμού το 2013, όπως οι αφίξεις οι οποίες εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 17,5 εκ., και οι εισπράξεις οι οποίες, το 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2013, αυξήθηκαν κατά 13,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές, οι εκπρόσωποι της MARKETING GRECCE υπογράμμισαν την πολύ καλή δυναμική που αποτυπώνεται ήδη στην αύξηση κατά 10% των προκρατήσεων για το 2014, στοιχείο το οποίο εμφανίζει τον ελληνικό τουρισμό ενισχυμένο έναντι του ανταγωνισμού. «Στόχος της ομάδας της MARKETING GREECE είναι η αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού. Προς αυτή την κατεύθυνση, υλοποιούμε ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο δράσεων στις αγορές-στόχους, τα αποτελέσματα του οποίου είναι ήδη ορατά» σημείωσε ο Πρόεδρος της MARKETING GREECE, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν τα ΜΜΕ στον στρατηγικό σχεδιασμό για το τουριστικό μας προϊόν, μέχρι το 2021. Οι εκπρόσωποι της MARKETING GREECE σημείωσαν ότι βασικοί στόχοι είναι οι αφίξεις να φτάσουν τα 22 – 24 εκ. το χρόνο, η μέση κατά κεφαλή δαπάνη των επισκεπτών τα 800 Ευρώ και τα άμεσα έσοδα τα 33 δις Ευρώ. Αν επιτευχθούν οι στόχοι αυτοί, τότε ο τουρισμός θα έχει συνεισφέρει το 20% του ΑΕΠ της Ελλάδας.
Σε ερωτήσεις για τον τρόπο με τον οποίο πρόκειται να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, τα στελέχη της MARKETING GREECE ανέφεραν ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα υιοθετεί ένα πολύ συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη του τουρισμού, και ταυτόχρονα προβάλλει ένα ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων τα οποία αναπτύσσονται σε έξι θεματικούς άξονες: Ήλιος και Θάλασσα, Συνεδριακός Τουρισμός, City Break, Πολιτιστικός Τουρισμός, Ναυτικός Τουρισμός και Ιατρικός Τουρισμός. Με βάση αυτούς τους άξονες, η MARKETING GREECE σχεδιάζει και προωθεί υποκατηγορίες προϊόντων που στοχεύουν στην προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών, οι οποίοι θα παραμένουν στη χώρα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα δαπανούν περισσότερα χρήματα.
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, «ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και αυτό πρέπει να το αξιοποιήσουμε. Η ανάληψη πρωτοβουλιών και η δημιουργία συνεργιών προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί πρωταρχικό στόχο της MARKETING GREECE. Στόχος της παρουσίας μας εδώ στο Λονδίνο είναι να χτίσουμε τις σωστές σχέσεις με τους κατάλληλους φορείς, ώστε να προβάλλουμε όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται το τουριστικό μας προϊόν και να επανατοποθετήσουμε την Ελλάδα στην κορυφή των προτιμήσεων των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι βλέποντας το ενδιαφέρον της παγκόσμιας αγοράς για τους ελληνικούς προορισμούς και τις εξελίξεις στον ελληνικό τουρισμό».
Σημειώνεται ότι, εκτός από συναντήσεις με εκπροσώπους των ΜΜΕ, τα στελέχη της MARKETING GREECE είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν, στο πλαίσιο του World Travel Market, με σημαντικούς τουριστικούς φορείς, όπως ο αντίστοιχος ιδιωτικός οργανισμός BRAND USA των ΗΠΑ, με σκοπό την ανταλλαγή χρήσιμων απόψεων και τη διερεύνηση μελλοντικών συνεργασιών για την περαιτέρω ενίσχυση της παγκόσμιας προβολής του ελληνικού τουρισμού.