Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Η ΓΕΠΟΕΤ στη WTM 2013

Η ΓΕΠΟΕΤ στη WTM 2013

gepoet_wtm2013Η ΓΕΠΟΕΤ και φέτος υπήρξε συνεπής στο ετήσιο ραντεβού της με τη διεθνή τουριστική αγορά στη Διεθνή Έκθεση WTM 2013 στο Λονδίνο 4-7/11/2013. Το περίπτερο της Ομοσπονδίας στο χώρο του ΕΟΤ – το οποίο παγίως παραχωρείται τιμής ένεκεν για το θεσμικό ρόλο της ΓΕΠΟΕΤ – αποτέλεσε σημείο συνάντησης Ελλήνων τουριστικών επιχειρηματιών – μελών της Ομοσπονδίας με διεθνείς αλλά και Έλληνες συνεργάτες τους. Σημαντική ήταν η παρουσία των Ενώσεων Τουριστικών Γραφείων – Μελών της ΓΕΠΟΕΤ Κέρκυρας, Ρόδου και Κρήτης, ενώ  η Αθήνα εκπροσωπήθηκε από αρκετά μέλη του ΔΣ.
 
Το ελληνικό περίπτερο – ανανεωμένο ως προς την εμφάνιση – προσέλκυσε σημαντικό ενδιαφέρον, το κλίμα φέτος ήταν πολύ καλό σε συνέχεια της θετικής εικόνας που εξέπεμψε η χώρα μας όλη την προηγούμενη χρονιά και υπήρχε μία διάχυτη, συγκρατημένη αισιοδοξία τόσο για τους μήνες του 2013 που υπολείπονται για την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου όσο και για το 2014.
 
Οι προβλέψεις για το 2014 είναι ευοίωνες τόσο για το σύνολο της χώρας όσο και για τον προορισμό «Αθήνα» ο οποίος έχει πληγεί δυσανάλογα από γεγονότα του παρελθόντος τα οποία ελπίζουμε πλέον ότι τα έχουμε αφήσει πίσω μας. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των τουριστικών μεγεθών της χώρας μας εκτιμούμε ότι θα παίξει η προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τουριστικού μας προϊόντος ήτοι η δυνατότητα να παρέχουμε μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες όλο το χρόνο με διαφορετική διάσταση και περιεχόμενο ανά γεωγραφική περιοχή της χώρας. Το τουριστικό μας προϊόν είναι ανεξάντλητο και σε σημαντικό βαθμό αναξιοποίητο μέχρι στιγμής και επικροτούμε τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού να αναδείξει τη «μυστική» Ελλάδα – η οποία είναι σε σημαντικό βαθμό ανεξερεύνητη ακόμα και σε εμάς τους Έλληνες – συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στην ανάκαμψη του περιηγητικού τουρισμού, ο οποίος έχει πληγεί σημαντικά.
 
Η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες με πολιτιστικό, θρησκευτικό, αθλητικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε ακτίνα λίγων ωρών από οποιαδήποτε σημείο επιλέξει ο τουρίστας να επισκεφθεί και αυτό πρέπει να επικοινωνηθεί στις αγορές στόχους. Είναι χρέος όλων μας να συμβάλλουμε προς αυτή την κατεύθυνση.