Με βάση την ήδη ισχυρή κληρονομιά τoυ ονόματος Thomas Cook και στο πλαίσιο της μετατροπής της, η Thomas Cook Group plc , @ ThomasCookGrp ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ενοποιήσει τα εμπορικά της σήματα και την δραστηριοποίησης της στην αγορά με ένα κοινό σύμβολο , το « Sunny Heart ».
Η « Sunny Heart » θα αντικαταστήσει το σημερινό « Globe » σε δικτυακούς τόπους του Ομίλου , στο στόλο των αεροπορικών εταιρειών, στην έδρα της εταιρείας καθώς και τα γραφεία του εξωτερικού .
Η ουσία του νέου brand αποτυπώνει τι είναι Thomas Cook, και αυτό που υπόσχεται – υψηλή τεχνολογία σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη. Ο Όμιλος έχει πολλά κορυφαία εμπορικά σήματα όπως την Heckerman στην Ευρώπη , την Ving στη Σουηδία , την Condor στη Γερμανία και την Air Tours στο Ηνωμένο Βασίλειο που θα φέρoυν όλες το λογότυπο « Sunny Heart » . Η πρόθεση δεν είναι να επαναλανσάρει όλες τις εταιρείες με το εμπορικό σήμα Sunny Hurt , στις περισσότερες περιπτώσεις, θα αποτελεί συμπλήρωμα του λογότυπου τους.
Το αεροσκάφος της Thomas Cook Group Airlines θα αποκτήσει επίσης το «Sunny Hurt» στην ουρά του. Θα βαφτεί στα νέα εταιρικά χρώματα γκρι, λευκό και φωτεινό κίτρινο. Στο αεροσκάφος, ένα κομψό κύμα κατά μήκος του αεροσκάφους, με αποκορύφωμα το Sunny Heart στην ουρά θα συμβολίζουν την ενοποίηση των σημάτων στο σύνολο του Ομίλου Thomas Cook. Για να εκφράσει την ταυτότητά τους και να δημιουργηθούν ακόμα ισχυρότεροι δεσμοί με τους πελάτες, όλες οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου θα είναι ενωμένες κάτω από αυτό το σύμβολο.