Αρχική Αεροπορικά Νέα O όμιλος Lufthansa παραγγέλνει 59 υπερσύγχρονα αεροσκάφη wide-body Boeing 777-9X και Airbus...

O όμιλος Lufthansa παραγγέλνει 59 υπερσύγχρονα αεροσκάφη wide-body Boeing 777-9X και Airbus A350-900

Lufthansa-υπερσύγχρονα-αεροσκάφηΣύγχρονα, αθόρυβα και φιλικά προς το περιβάλλον: ο όμιλος Lufthansa παραγγέλνει 59 υπερσύγχρονα αεροσκάφη wide-body Boeing 777-9X και Airbus A350-900

• 25% λιγότερη κατανάλωση καυσίμων: Μετάβαση στην κατηγορία 2-λίτρων
• Μείωση στάθμης θορύβου κατά τουλάχιστον 30%
• Ευρύτερες καμπίνες και νέες ευκαιρίες για μεγαλύτερη ταξιδιωτική άνεση
• Η επένδυση διασφαλίζει άμεσα 13.000 θέσεις εργασίας και συνολικά περισσότερες από 20.000 θέσεις
• Μείωση κόστου μονάδας (unit cost) κατά 20% (δαπάνες ανά seat-kilometre)Κατόπιν σύστασης του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Deutsche Lufthansa AG, με επικεφαλής τον Dr Christoph Franz, το Εποπτικό Συμβούλιο ενέκρινε σε προχθεσινή του συνεδρίαση, την αγορά 59 υπερσύγχρονων αεροσκαφών για τον Όμιλο. Στον στόλο wide-body του Ομίλου Lufthansa θα προστεθούν 34 αεροσκάφη Boeing 777-9X και 25 αεροσκάφη Airbus A350-900. Τα πρώτα αεροπλάνα θα παραδοθούν στις αρχές του 2016 ενώ τα παλαιότερα Boeing 747-400 και Airbus A340-300 θα αποσυρθούν σταδιακά έως το 2025. Τα νέα αεροσκάφη θα αντικαταστήσουν αρχικά τα υπάρχοντα αεροσκάφη της Lufthansa.

Η συνολική επένδυση του Ομίλου Lufthansa ανέρχεται σε 14 δισεκατομμύρια Ευρώ και είναι η μεγαλύτερη ενιαία επένδυση ιδιωτικού τομέα στην ιστορία της Γερμανικής βιομηχανίας. Εξηγώντας την μακροοικονομική σημασία της επενδυτικής αυτής κίνησης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη, ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Lufthansa, κύριος Christoph Franz, δήλωσε τα εξής: «Η επένδυση αυτή θα διασφαλίσει περίπου 13.000 θέσεις εργασίας στον Όμιλο Lufthansa καθώς και χιλιάδες θέσεις εργασίας σε συνεργάτες και άλλους προμηθευτές».

Η συγκεκριμένη επένδυση σε νέες τεχνολογίες, αποδοτικότητα και άνεση του πελάτη, αποτελεί συνέχεια του διαρκούς εκσυγχρονισμού στόλου που πραγματοποιείται στις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου. Η Lufthansa διαθέτει ένα στόλο 107 wide-body αεροσκαφών, μεταξύ των οποίων 10 υπερσύγχρονα Airbus A380 και εννέα Boeing 747-8, καθώς και Airbus A330-300 (18 αεροσκάφη). Επίσης, ο στόλος περιλαμβάνει αεροσκάφη Airbus A340 (48) και Boeing 747-400 (22). Επιπροσθέτως, η Swiss, θυγατρική εταιρία του Ομίλου, διαθέτει 31 wide-body αεροσκάφη ενώ ο στόλος της Austrian Airlines αποτελείται από 12 αεροσκάφη αυτού του τύπου.

Στόχος της επενδυτικής αυτής κίνησης είναι η μείωση του αριθμού των διαφορετικών τύπων αεροσκαφών και της πολυπλοκότητας του στόλου στον τομέα Επιβατικών Αερομεταφορών του Ομίλου, καθώς και η αντικατάσταση των υφιστάμενων αεροσκαφών με κορυφαίας τεχνολογίας αεροπλάνα. Τον Μάρτιο, ο Όμιλος ενέκρινε την αγορά περίπου 100 μικρού και μέσου βεληνεκούς αεροσκαφών. Η παραγγελία περιλάμβανε επίσης, έξι καινούρια Boeing 777-300ER για τη Swiss, που πρόκειται και αυτά να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα αεροσκάφη Airbus A340-300 της εταιρίας.

Βελτιωμένη αποδοτικότητα – καλό για το περιβάλλον, καλό και για τη Lufthansa

«Μείωση κατανάλωσης καυσίμων, λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, λιγότερος θόρυβος: Τα παραγγελθέντα αεροσκάφη θα μας διευκολύνουν να πραγματοποιήσουμε ένα τεράστιο άλμα όσον αφορά την αποδοτικότητα και να μεταβούμε στην κατηγορία των 2-λίτρων», σχολίασε ο κύριος Christoph Franz. Κανένας άλλος τύπος αεροσκάφους δεν θα πετά τόσο οικονομικά όσο τα A350-900 και τα Boeing 777-9X, όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμων ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα πτήσης. Η παραγγελία αυτή υπογραμμίζει την επιθυμία της εταιρίας να επενδύσει στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας προκειμένου να βοηθήσει το περιβάλλον. Τα 59 καινούρια αεροσκάφη θα καταναλώνουν κατά μέσο όρο μόλις 2,9 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη και ανά 100 χιλιόμετρα πτήσης, δηλαδή, περίπου 25% λιγότερη από ό,τι καταναλώνουν τα αεροσκάφη που έχουμε σήμερα στη διάθεσή μας, ενώ θα έχουν και πολύ θετική επίδραση στα ποσοστά εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα του Ομίλου. Το κόστος μονάδας θα μειωθεί σε ποσοστό περίπου 20% συγκριτικά με τους προηγούμενους τύπους αεροσκαφών.

Τα νέα αεροσκάφη θα χρησιμοποιούν υπερσύγχρονους, ισχυρούς και αθόρυβους κινητήρες. Συγκεκριμένα, τα Airbus A350 θα διαθέτουν κινητήρα Rolls-Royce ‘Trent XWB 84’ και τα Boeing 777-9X θα διαθέτουν κινητήρα ‘GE-9X’ της General Electric. Η στάθμη θορύβου των νέων μοντέλων αεροσκαφών θα είναι κατά τουλάχιστον 30% χαμηλότερη σε σύγκριση με τα σημερινά αεροσκάφη.

Κορυφαία προϊόντα εν πτήσει για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής άνεσης

«Και οι δύο τύποι αεροσκαφών έχουν πολύ ευρύτερη καμπίνα από τα Airbus A340, γεγονός που θα μας δώσει περαιτέρω δυνατότητα να βελτιώσουμε την άνεση των πελατών μας κατά τη σχεδίαση του εσωτερικού της καμπίνας», εξήγησε ο Carsten Spohr, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Ομίλου Lufthansa. «Η θετική ανταπόκριση των πελατών μας αναφορικά με τα Airbus A380 και Boeing 747-8 αποδεικνύει ότι η επένδυση σε νέους τύπους αεροσκαφών αποδίδει», πρόσθεσε.

Δέσμευση προς Γερμανία και Ευρώπη ως έδρες επιχειρήσεων

Η παραγγελία των αεροσκαφών καταδεικνύει τη δέσμευση της Lufthansa για χρήση ενός σύγχρονου, κορυφαίας τεχνολογίας στόλου και παράλληλα αντιπροσωπεύει μια σημαντική επένδυση στη Γερμανία και την Ευρώπη ως έδρες επιχειρήσεων. «Κάθε αεροσκάφος A350 και Boeing 777 αντιστοιχεί σε μια μεσαίου μεγέθους εταιρία στη Γερμανία», δήλωσε ο κύριος Christoph Franz, αναφερόμενος στη μακροοικονομική σημασία της παραγγελίας.

Μόνο στη Lufthansa, το κάθε αεροσκάφος προστατεύει άμεσα περίπου 220 θέσεις εργασίας. Στο σύνολο των 59 αεροσκαφών, το ποσό αυτό ισοδυναμεί με 13.000 θέσεις εργασίας. Σε αυτό τον αριθμό προσθέστε άλλες 100 θέσεις ανά αεροσκάφος, που αφορούν σε άτομα που απασχολούνται στα αεροδρόμια, την εναέρια κυκλοφορία, τις κατασκευαστικές εταιρίες, τις μεταφορικές εταιρίες και άλλες συνεργαζόμενες εταιρίες που αποτελούν μέρος του συστήματος. Ως αποτέλεσμα η επίδραση στην απασχόληση από τα 59 wide-body αεροσκάφη ανέρχεται σε 20.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία και την Ευρώπη.

«Η παραγγελία αυτή δημιουργεί εξαιρετικές προοπτικές για την εταιρία μας αλλά και για τους υπαλλήλους μας ανά την υφήλιο», σχολίασε ο Carsten Spohr. Σύμφωνα με τον κύριο Spohr, οι μισές σχεδόν από τις θέσεις εργασίας που αφορούν ένα αεροσκάφος καταλαμβάνονται από ιπτάμενο προσωπικό. Οι υπόλοιπες κατανέμονται σε θέσεις που αφορούν υπηρεσίες προς τους πελάτες, τροφοδοσία, συντήρηση και τεχνική υποστήριξη και αναλογικά, σε διοικητικές υπηρεσίες, όπως στα τμήματα πωλήσεων, marketing και ελέγχου επιχειρήσεων», εξήγησε.
295 ολοκαίνουρια νέα αεροσκάφη μεταξύ 2013 και 2025

Επί του παρόντος, ο Όμιλος Lufthansa υφίσταται μια εκ θεμελίων αναδιοργάνωση, η οποία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση καινοτόμων επιχειρησιακών μοντέλων, όμοιων με εκείνων που χρησιμοποιήθηκαν από τη νέα Germanwings και την αναδιάρθρωση εσωτερικών υπηρεσιών του Ομίλου, στα τμήματα Προμηθειών, Οικονομικών και Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. «Μέσω του προγράμματος SCORE, που εφαρμόζουμε από το 2012, δημιουργούμε τις απαιτούμενες στρατηγικές και οικονομικές συνθήκες για το είδος αυτό των επενδύσεων», εξήγησε ο κύριος Christoph Franz. Το κόστος αγοράς των αεροσκαφών θα καλυφθεί από τα ταμειακά αποθέματα του Ομίλου και μέσω εξωτερικών χρηματοδοτικών συμφωνιών.
Σε συνέχεια της παραγγελίας που πραγματοποιήθηκε φέτος το Μάρτιο, ο Όμιλος έχει, επί του παρόντος, παραγγείλει 295 ολοκαίνουρια αεροσκάφη, συνολικής αξίας EUR 36 δισεκατομμυρίων, παραδοτέα έως το 2025.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.