Ατμόσφαιρα Oktoberfest σε όλες τις πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Σικάγο και Τόκιο
Με το ετήσιο φεστιβάλ μπύρας Oktoberfest, το Μόναχο καλωσορίζει την πέμπτη εποχή του χρόνου, καθώς για περισσότερα από 200 χρόνια η συγκεκριμένη γιορτή μετατίθεται μεταξύ καλοκαιριού και φθινοπώρου. Η Lufthansa είναι έτοιμη να συμμετάσχει στις θρυλικές αυτές εκδηλώσεις, που συνδέονται με τις παραδοσιακές βαυαρικές στολές: οι γυναίκες φορούν τα Dirndl και οι άνδρες, δερμάτινο παντελόνι, γιλέκο και σακάκι.
Κάθε χρόνο, τα “Πληρώματα του Oktoberfest” με πλήρη παραδοσιακή ένδυση, αναχωρούν από την Βαυαρική πρωτεύουσα με προορισμό τις ΗΠΑ, την Ασία ή τη Μέση Ανατολή. Φέτος προηγήθηκε η Νέα Υόρκη, η πόλη της μόδας. Δώδεκα γυναίκες ιπτάμενοι συνοδοί και δύο άνδρες φροντιστές παρουσίασαν τις παραδοσιακές «Βαυαρικές στολές». Το “Wiesn-Dindl” έφερε τα χαρακτηριστικά εταιρικά χρώματα της Lufthansa –μπλε ρουαγιάλ, κίτρινο και λευκό. Το γυναικείο γιλέκο “Bodice’’ ήταν κίτρινο, με φίνα γαλάζια λουλούδια, η φούστα είχε λευκές και γαλάζιες ρίγες και το όλο σύνολο ολοκληρωνόταν με μπλε μεταξωτή ποδιά. Οι άνδρες φροντιστές εμφανίστηκαν φορώντας Βαυαρικό δερμάτινο παντελόνι, σακάκι, γιλέκο και γραβάτα, σε μια απόλυτα εναρμονισμένη με τα Dirndl των γυναικών εμφάνιση.
Με το ιπτάμενο προσωπικό ντυμένο με παραδοσιακές Βαυαρικές στολές, η Lufthansa συνεχίζει μια μακρόχρονη παράδοση, που μετρά τόσα χρόνια όσα σχεδόν και η ίδια η αεροπορική εταιρία. Έχουν περάσει περισσότερα από 50 χρόνια, από την πρώτη φορά που το πλήρωμα της Lufthansa αντικατέστησε τη στολή του με τις παραδοσιακές φορεσιές. Το 1957 η αεροπορική εταιρία ανακοίνωνε: «Αεροσυνοδοί της Lufthansa ντυμένες με αυθεντικές παραδοσιακές φορεσιές Dirndl θα εξυπηρετούν τους πελάτες από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Αμβούργο και από το Λονδίνο έως το Μόναχο». Σε εκείνα τα δρομολόγια, οι ξανθές αεροσυνοδοί φορούσαν Dirndl σε απαλό γαλάζιο χρώμα, ενώ οι μελαχρινές συνάδελφοί τους φορούσαν φορεσιές σε ροζ χρώμα. Το 2005, ύστερα από διακοπή αρκετών ετών, η Lufthansa αναβίωσε με μεγάλη επιτυχία το έθιμο του «πληρώματος Oktoberfest». Εφ εξής, κάθε τρία χρόνια ένα νέο dirndl σχεδιάζεται για τη Lufthansa, από τοπική βιοτεχνία. Τα τελευταία χρόνια, οι στολές σχεδιάζονται από τους Gwandhaus Gössl και Loden-Frey. Από πέρσι, επίσημος προμηθευτής των στολών του πληρώματος της Lufthansa είναι η εξειδικευμένη βιοτεχνία στολών “Angermaier Trachten”.
Καθώς η συγκεκριμένη εκδήλωση χαρακτηρίζεται και από μια συγκεκριμένη διάθεση, άνθρωποι από όλο τον κόσμο συναρπάζονται με το Oktoberfest. Το ίδιο συμβαίνει και εντός καμπίνας: εκτός από το πλήρωμα που μαγνητίζει τα βλέμματα, παράλληλα δημιουργείται και μια εξαιρετικά ευχάριστη ατμόσφαιρα που συμβάλλει στην απόλαυση και την καλοπέραση των επιβατών. Επαρκείς λόγοι για να απογειωθεί και πάλι αυτό το μήνα το “πλήρωμα Oktoberfest”: επόμενοι προορισμοί το Σικάγο και το Τόκιο.