Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Να αρθεί η ακτοπλοϊκή απομόνωση του νησιού, ζητά ο δήμαρχος Λήμνου Αντώνης...

Να αρθεί η ακτοπλοϊκή απομόνωση του νησιού, ζητά ο δήμαρχος Λήμνου Αντώνης Χατζηδιαμαντής

LimnosΝα κάνει κάτι «έστω και την ύστατη ώρα» για να αρθεί η ακτοπλοϊκή απομόνωση του νησιού ειδικά μετά την προσωρινή ματαίωση δρομολογίων του πλοίου «Θεόφιλος» που το εξυπηρετεί, ζητά με επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωνσταντίνο Μουσουρούλη ο δήμαρχος Λήμνου Αντώνης Χατζηδιαμαντής.

Στην επιστολή του ο δήμαρχος τονίζει ότι «είναι θέμα επιβίωσης για τους κατοίκους της Λήμνου να ληφθούν άμεσα μέτρα αντιμετώπισης του προβλήματος», καθώς όπως, τονίζει «η αγανάκτηση επισκεπτών και κατοίκων από την απομόνωση του νησιού λόγω των συνεχών ματαιώσεων των δρομολογίων οδηγούν σε οικονομικό μαρασμό την περιοχή».

Αναφέρει δε ότι παρά τις αιτιολογημένες αντιρρήσεις, «μόλις τον προηγούμενο μήνα δόθηκε νέα παράταση ισχύος της σύμβασης ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας του συγκεκριμένου πλοίου για άλλα τρία χρόνια» και κάνει λόγο για «αντισυμβατικές ενέργειες της ΝΕΛ» που «μόνο θλίψη και οργή μπορεί να προκαλέσει στους νησιώτες που βλέπουν μία πολιτεία να εκβιάζεται από τα επιχειρηματικά συμφέροντα και να περιφρονεί με περισσή ευκολία τα θεμελιώδη δικαιώματα ενός λαού που προσπαθεί να επιβιώσει».

H εταιρεία «ΝΕL LINES» στην οποία ανήκει το πλοίο «Θεόφιλος», ανακοίνωσε τα εξής

Λόγω μη έγκαιρης ολοκλήρωσης των εργασιών ετήσιας επιθεώρησης του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, τα δρομολόγια των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας:

1. Θεσσαλονίκη – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ επιστροφή,
2. Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Βαθύ και επιστροφή,
3. Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Καρλόβασι – Αγ. Κήρυκο και επιστροφή

θα παραμείνουν ανεκτέλεστα από την Κυριακή 23/06/2013 έως και το Σάββατο 29/06/2013.
Οι επιβάτες που είχαν εκδώσει εισιτήρια για τα ανωτέρω 3 δρομολόγια που δεν θα εκτελεστούν, είναι 694 και αφορούν όλα τα τμήματα των δρομολογίων.

Η εταιρεία μας έχει ήδη ενημερώσει όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με όλα τα πρόσφορα μέσα και με μέριμνα της εταιρείας.

Η εταιρεία ζητά συγνώμη από το επιβατικό κοινό για τη ταλαιπωρία αυτή και ευχαριστεί για την κατανόηση του.