Κορυφαία κατάταξη της Lufthansa στα “World Airline Awards 2013” στις κατηγορίες Καλύτερη First Class Airline Lounge, Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία Δυτικής Ευρώπης και Καλύτερη Υπερατλαντική Αεροπορική Εταιρία
Τους τελευταίους δέκα μήνες, 18 εκατομμύρια επιβάτες από 100 διαφορετικές χώρες συμμετείχαν στη μεγαλύτερη παγκοσμία αεροπορική έρευνα και αξιολόγησαν τις First Class Lounges της Lufthansa ως τις καλύτερες του κόσμου. Παράλληλα, η αεροπορική εταιρία ψηφίστηκε ως η Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία Δυτικής Ευρώπης και η Καλύτερη Υπερατλαντική Αεροπορική Εταιρία. Τα βραβεία παρέλαβε εκ μέρους της Lufthansa, ο Dr Reinhold Huber, Senior Vice President Product & Marketing, στα πλαίσια της εκδήλωσης World Airline Awards που διοργανώθηκε στο Paris Air Show στη Le Bourget.
Πιο συγκεκριμένα, υψηλή βαθμολογία συγκέντρωσε το First Class Terminal της Lufthansa στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, ενώ υψηλές θέσεις κατέλαβαν και οι First Class Lounges στους κόμβους Φρανκφούρτης και Μονάχου. Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο φορέα Skytrax, η διάκριση αυτή αντανακλά το υψηλό επίπεδο τόσο των εγκαταστάσεων όσο και των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αυτές. Το γεγονός ότι η Lufthansa βραβεύθηκε και ως η «Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία Δυτικής Ευρώπης» και «Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία Υπερατλαντικών Διαδρομών», ήταν μια ξεκάθαρη απόδειξη ότι τα επίπεδα υπηρεσιών της Lufthansa ικανοποιούν απόλυτα τους πελάτες, τόνισε εκπρόσωπος της Skytrax.
“Καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια για να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες μας προς τους πελάτες και να τους προσφέρουμε ακόμη μεγαλύτερη άνεση. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν μια επιπλέον αναγνώριση των επενδύσεων που έχουμε κάνει στην ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών μας και στην εκπαίδευση του προσωπικού μας. Με το αποκλειστικό First Class Terminal στη Φρανκφούρτη, προσφέρουμε εξειδικευμένες ποιοτικές υπηρεσίες εδάφους και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που οι πελάτες μας το εκτιμούν,” δήλωσε ο Harro Julius Petersen, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας-Κύπρου. “Μόνο για την ανακαίνιση της νέας Business Class, επενδύουμε περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ ημερησίως. Έχουμε βελτιώσει σημαντικά τα γεύματα εν πτήσει και έχουμε εγκαινιάσει πολλές καινούριες lounges. Επί του παρόντος, βρισκόμαστε στη διαδικασία διεύρυνσης των ψυχαγωγικών υπηρεσιών μας και άλλων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, όπως το FlyNet, που προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο από τη Lufthansa σε πτήσεις μακρινών διαδρομών.
Ο σαφώς καθορισμένος μας στόχος είναι ένας: έως το 2015 να έχουμε αναδειχθεί πρώτη αεροπορική εταιρία πέντε αστέρων στη Δύση. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε ένα ακόμη πέμπτο αστέρι στη Business Class μας και αυτό είναι που μας παρακινεί,” πρόσθεσε ο κύριος Petersen.
Η συγκεκριμένη έρευνα αγοράς διεξήχθη από τον ανεξάρτητο φορέα ποιοτικής αξιολόγησης αεροπορικών εταιριών Skytrax, που έχει απόλυτη εξειδίκευση στον τομέα της αεροπορικής βιομηχανίας. Στα πλαίσια της έρευνας μελετήθηκαν πάνω από 40 διαφορετικοί τομείς ικανοποίησης και υπηρεσιών για κάθε αεροπορική εταιρία, στοχεύοντας τόσο στην ταξιδιωτική εμπειρία εν πτήσει όσο και στις επίγειες αεροπορικές υπηρεσίες. Η ανεξάρτητη αυτή έρευνα διεξάγεται από τη Skytrax κάθε χρόνο από το 1999.