Η Ελλάδα είναι ήδη γνωστή και ιδιαίτερα προσφιλής σε οικογένειες και στην κατηγορία της τρίτης ηλικίας. Αλλά τι γίνεται με τους νέους?? Η εποχή που η Ίος, η Κρήτη και η Ρόδος προσέλκυαν μαθητικό και νεανικό κοινό, έχει με τον καιρό σκιασθεί κάτω απο in νεανικούς προορισμούς όπως Ibiza και Majorca.
Στοχεύοντας στην ανανέωση του κοινού που επισκέπτεται τη χώρα μας, τους οποίους θέλουμε να κάνουμε πιστούς επισκέπτες που θα συμμετέχουν για πολλα χρόνια στο ταξίδι των πολλαπλών εμπειριών διακοπών, που μόνο η χώρα μας προσφέρει, το Γραφείο ΕΟΤ Βιέννης διοργάνωσε (26.04) σε συνεργασία με την Air Berlin – FlyNiki, clubbing σε ένα απο τα πιο trendy στέκια της αυστριακής πρωτεύουσας.
Σε ρυθμούς R&B και House και με videos απο Χαλκιδική, Θεσσαλία, Βόλο, Πήλιο, Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόνησσο, να προβάλλονται στα video walls, τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι και η νεολαία της Βιέννης, διασκέδασαν και πήραν μέρος σε διαγωνισμό με δώρα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή στην Ελλάδα.
Το πάρτυ με την ονομασία Sun & Ouzo, είχε ιδιαίτερα μεγάλη προβολή τόσο στα αυστριακά ΜΜΕ όσο και σε κοινωνικούς ιστότοπους, γεγονός που συνετέλεσε στη μεγάλη επιτυχία της βραδιάς.
Απο πλευράς Air Berlin-FlyNiki, η οποία με έδρα τη Βιέννη, συνδέει την Αυστρία με 19 ελληνικούς πριοορισμούς, η πρόοδος των κρατήσεων ανταποκρίνεται του ιδιαίτερα ευνοϊκού κλίματος που επικρατεί στην αυστριακή αγορά για τη χώρα μας.
Ευχαριστούμε θερμά τον Οργανισμό τουρ. προβολής & marketing Χαλκιδικής, τη Περιφέρεια Θεσσαλίας, τους Δήμους Βόλου και Σκιάθου, που έσπευσαν να στηρίξουν τη διοργάνωση ως και τους επαγγελματίες ξενοδόχους για την προσφορά των διαμονών.