Η KLM Royal Dutch Airlines παρουσίασε το εσωτερικό της καμπίνας της νέας World Business Class (WBC), με το νέο κάθισμα full-flat. Με τον τρόπο αυτό, η KLM ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της.
Εσωτερικό καμπίνας
Η KLM έχει συνεργαστεί με την Ολλανδέζα κορυφαία σχεδιάστρια Hella Jongerius για να δημιουργήσει μια εντελώς νέα ατμόσφαιρα στη νέα World Business Class. Η κατευθυντήρια γραμμή είναι η άνεση και η ησυχία του επιβάτη. Εκτός από τα νέα καθίσματα full-flat, το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει διακοσμητικά πάνελ, κουρτίνες, φωτιστικά, κουβέρτες, μαξιλάρια και ταπετσαρίες.
Κάθισμα Full-Flat
Το νέο κάθισμα full-flat προσφέρει στους επιβάτες τη βέλτιστη άνεση. Το κάθισμα έχει κλίση 180°, ώστε ο επιβάτης να έχει τη δυνατότητα να ξαπλώσει. Η θέση του καθίσματος στην καμπίνα και το χώρισμα που υπάρχει ανάμεσα στις τηλεοπτικές οθόνες προσφέρουν περισσότερη ησυχία στους επιβάτες. Υπάρχουν επίσης αποθηκευτικοί χώροι στα καθίσματα δίπλα από τους επιβάτες και κάτω από τις τηλεοπτικές οθόνες. Ο αριθμός των καθισμάτων στην World Business Class θα μειωθεί από 42 στα 35 στα Boeing 747-400.
Ο σχεδιασμός
Η κατευθυντήρια γραμμή του νέου σχεδιασμού έχει ως σκοπό την άνεση των επιβατών μέσα στο αεροσκάφος. Αυτό έχει επιτευχθεί με τη χρήση μίας χαρακτηριστικά ζεστής παλέτας χρωμάτων με βιώσιμα υλικά, για τη βελτίωση της προσωπικής άνεσης. Ο σχεδιασμός με τα διακοσμητικά μοτίβα με τις κουκίδες που διαθέτουν για όλα τα αντικείμενα είναι διαχρονικός και αναγνωρίσιμος.
Το Μπλε της KLM
Φυσικά, το νέο εσωτερικό διαθέτει το φρέσκο και αναγνωρίσιμο μπλε της KLM. Για να εξασφαλιστεί η αίσθηση της άνεσης στο αεροσκάφος, η Hella Jongerius έχει αναμείξει θερμά και πιο σκούρα χρώματα στα ήδη υπάρχοντα. Τα πέντε νέα χρώματα είναι μελιτζανί, σκούρο καφέ, σκούρο μπλε, μπλε κοβάλτιο και σκούρο γκρι.
Καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
Η βιωσιμότητα είναι ένα άλλο σημείο εστίασης για την KLM. Ο νέος σχεδιασμός ως εκ τούτου έπρεπε να είναι καινοτόμος καθώς και βιώσιμος. Για την εκπλήρωση αυτής της απαίτησης, η Hella Jongerius αναζήτησε νέες λύσεις στο πλαίσιο των υφιστάμενων επιλογών που είναι διαθέσιμες στον κλάδο των αερομεταφορών. Η μοκέτα, για παράδειγμα, κατασκευάστηκε εν μέρει από παλιές γυναικείες στολές της KLM.