Η εταιρεία έχει εκπονήσει ήδη μελέτη με τις ανάγκες του νέου αεροδρομίου και για τις απαιτήσεις της μετατροπής, έργο το οποίο αναμένεται να κοστίσει 75- 90 εκατ. ευρώ, ενώ το ετήσιο λειτουργικό του κόστος εκτιμάται στα 1,5- 2,5 εκατ. ευρώ, ανάλογα με την κίνηση αεροσκαφών και επιβατικού κοινού. Ωστόσο, μέχρι την τελική υλοποίηση του έργου και λειτουργία του αεροδρομίου, εφόσον φυσικά εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επενδυτικά κεφάλαια, απαιτούνται τουλάχιστον τρία χρόνια.
Η υλοποίηση του έργου θα αποτελέσει Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Στόχος είναι να ενισχύσει την περιοχή τόσο από την πλευρά της τουριστικής κίνησης (ήδη έχει επιχειρηθεί άνοιγμα σε αεροπορικές εταιρείες low-cost), όσο και των μεταφορών εμπορευμάτων, με τη μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo.
Η IBI Group ωστόσο δεν είναι η μόνη καναδική εταιρεία που έχει εκφράζει ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα, καθώς τα τελευταία χρόνια καναδικοί όμιλοι δραστηριοποιούνται στην εξόρυξη και κατεργασία χρυσού στη Βόρεια Ελλάδα. Στην κορυφή φυσικά βρίσκεται η Eldorado Gold Corp., η οποία δραστηριοποιείται στη βορειοανατολική Χαλκιδική και στο Πέραμα Έβρου και προγραμματίζει να επενδύσει 1 δισ. δολάρια ή περίπου 800 χιλιάδες ευρώ έως το 2016.
Πιο συγκεκριμένα, το 2013 η Eldorado σχεδιάζει να επενδύσει 235 εκατ. ευρώ. Θα δαπανήσει επίσης, 17,4 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση εξερευνητικών εργασιών, ποσό που κατατάσσει πρώτη την Ελλάδα στις εξορυκτικές δαπάνες, μεταξύ των χωρών, όπου δραστηριοποιείται η Eldorado.
Επίσης, μετά την ψήφιση του επενδυτικού νόμου, που προβλέπει την λειτουργία υδατοδρομίων, ενδιαφέρον για την δραστηριοποίηση στη συγκεκριμένη αγορά έχουν εκφράσει καναδικών συμφερόντων εταιρείες.
Στον τομέα του real estate τέλος, ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η πρωτοβουλία ομογενούς Καναδού επιχειρηματία για την κατασκευή resort στη Λακωνία, σε ιδιόκτητη έκταση, κίνηση η οποία εντάσσεται στις δράσεις για ανανέωση των τουριστικών υποδομών της Πελοποννήσου.
Πηγή:www.capital.gr