Αρχική Αθλητικά 1ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου 23 & 24 Ιανουαρίου 2013 από...

1ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου 23 & 24 Ιανουαρίου 2013 από τη Super League

Celestyal Cruises

Superleague+HellasΗ Super League, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει, για την αναβάθμιση και για τον εκσυγχρονισμό του Ελληνικού ποδοσφαίρου, διοργανώνει στην Αθήνα το 1ο Συνέδριο Διοίκησης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου «Footballabout» στο ξενοδοχείο Divani Caravel, στις θεματικές ενότητες του οποίου θα κληθούν να τοποθετηθούν σημαντικές προσωπικότητες του αθλήματος από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το συνέδριο αυτό αποτελεί την αρχή ενός δημιουργικού προβληματισμού των ανθρώπων του ποδοσφαίρου για την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρα ως κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα.

Ημερομηνία:
Τετάρτη               23 Ιανουαρίου 2013                        14:00 – 20:00
Πέμπτη                 24 Ιανουαρίου 2013                        09:00 – 20:00
 
Σκοπός
Βασικός σκοπός του συνεδρίου είναι η διερεύνηση μιας διαφορετικής, σύγχρονης και επιστημονικής διάστασης που αφορά την οργάνωση και διοίκηση του αθλητισμού και ιδιαίτερα του ποδοσφαίρου και συγκεκριμένα:

·       H ενημέρωση των εμπλεκομένων με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και του ευρύτερου κοινού για την αντίληψη της Super League σχετικά με τη διοίκηση του ποδοσφαίρου, καθώς και για τις σύγχρονες μεθόδους διοίκησής του.
·       H ένταξη της έννοιας της εκπαίδευσης και σύνδεση της επιστήμης της διοίκησης με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
·       H ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στη διεθνή αγορά του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.
·       H επεξεργασία προτάσεων και η εξαγωγή συμπερασμάτων.

Γλώσσα συνεδρίου: Ελληνικά, με μετάφραση στα αγγλικά.
 
Πρόγραμμα
Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013
 1η Θεματική Ενότητα
 Η κοινωνικό – οικονομική διάσταση του ποδοσφαίρου
 Σε μία εποχή ραγδαίων κοινωνικό-οικονομικών ανακατατάξεων, το επαγγελματικό ποδόσφαιρο αλληλεπιδρά με την κοινωνία και την οικονομία που αναπτύσσεται σε αυτή, σε όλα τα επίπεδα (τοπικά, εθνικά και διεθνή).
 Στην ενότητα αυτή:
 α) θα προσεγγιστεί η υπάρχουσα κατάσταση του αθλήματος σε επίπεδο συλλόγων και εθνικών πρωταθλημάτων και
 β) θα εξεταστούν οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται καθώς και τα προβλήματα που δημιουργούνται όπως και οι τρόποι επίλυσής τους, σε οικονομικό και αγωνιστικό επίπεδο.
 
2η Θεματική Ενότητα
 Χρηματοοικονομική διαχείριση, έλεγχος και παρακολούθηση ποδοσφαιρικών συλλόγων και πρωταθλημάτων
 Η χρηματοοικονομική διαχείριση σε επαγγελματικούς συλλόγους και πρωταθλήματα, αποτελεί μία ζωτικής σημασίας παράμετρο για τη λειτουργία τους. Σε αυτή την ενότητα θα διερευνηθούν:
 α) οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης για το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο,
β) τρόποι διαχείρισης, ελέγχου και παρακολούθησης, των οικονομικών δεδομένων, ποδοσφαιρικών συλλόγων και πρωταθλημάτων.
 
 Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013
 3η Θεματική Ενότητα
 Ανάπτυξη τμημάτων υποδομής & Ακαδημίες ποδοσφαίρου
 Οι Ακαδημίες αποτελούν μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες κάθε συλλόγου, αφού μέσα από αυτές αναδεικνύονται και εκπαιδεύονται όχι μόνον επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αλλά και προπονητές, διαιτητές, διοικητικά στελέχη και φίλαθλοι.
Στην ενότητα αυτή:
α) θα αναλυθεί η σπουδαιότητα των τμημάτων υποδομής για τους συλλόγους,
β) θα διερευνηθούν οι προδιαγραφές για τη σωστή λειτουργία τους και
γ) θα εξεταστούν προτάσεις και μοντέλα λειτουργίας.
 
4η Θεματική Ενότητα
Ο ρόλος των ΜΜΕ στη διαμόρφωση της εικόνας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου
Η διαμόρφωση της εικόνας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου εξαρτάται από την εύρυθμη συνεργασία με τα ΜΜΕ.
Στην ενότητα αυτή:
α) θα διερευνηθεί ο ρόλος της τεχνολογίας και τα εναλλακτικά ΜΜΕ που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια,
β) θα εξεταστεί ο ρόλος των αθλητών – αστέρων στην προβολή του αθλήματος και
γ) θα διερευνηθεί η αναγκαιότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης των σχέσεων των συντελεστών με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
 
5η Θεματική Ενότητα
Η εμπορική αναβάθμιση και αξιοποίηση του ποδοσφαίρου. Το ποδόσφαιρο ως πλατφόρμα επικοινωνίας
Το ποδόσφαιρο αποτελεί ένα μεγάλο τμήμα της βιομηχανίας του ελεύθερου χρόνου σε παγκόσμιο επίπεδο. Αποτελεί πλατφόρμα επικοινωνίας πολλαπλών μηνυμάτων, όχι απαραίτητα συνυφασμένων με το άθλημα, και δημιουργεί επενδυτικές ευκαιρίες για εταιρείες και οργανισμούς.
Στην ενότητα αυτή:
α) θα διερευνηθούν οι σύγχρονες τάσεις των αγορών σε σχέση με τα ποδοσφαιρικά γεγονότα,
β) θα εξεταστεί ο ρόλος της εικόνας και των παράλληλων δράσεων των ποδοσφαιρικών οργανισμών ως εμπορικά σήματα (brands) και
γ) θα εξεταστούν οι νέοι τρόποι εμπορικής και επικοινωνιακής αξιοποίησης των ποδοσφαιρικών συλλόγων και πρωταθλημάτων.
 
6η Θεματική Ενότητα
Έρευνα και εκπαίδευση
Η έρευνα συμβάλλει στην επίλυση προβλημάτων με άμεσο και αντικειμενικό τρόπο.
Μέσω της εκπαίδευσης η γνώση που παράγεται από την έρευνα επικοινωνείτε στους κατάλληλους ανθρώπους, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί στο έργο τους.
Στην ενότητα αυτή:
α) θα παρουσιαστούν οι δράσεις ποδοσφαιρικών οργανισμών σε θέματα έρευνας και εκπαίδευσης,
β) θα εξεταστούν οι τομείς του ποδοσφαίρου όπου είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν ερευνητικές και εκπαιδευτικές δράσεις και
γ) θα διερευνηθούν οι τρόποι χρηματοδότησης των δράσεων αυτών.
 
Workshop
 ·         Workshop συντήρησης αγωνιστικών χώρων
·         Workshop ασφαλιστικής κάλυψης των ποδοσφαιριστών
Σε αυτή την ενότητα θα παρουσιαστούν οι πρακτικές εξασφάλισης ενός υγιούς περιβάλλοντος για τους αθλητές του ποδοσφαίρου σε καίριους τομείς όπως η κατάσταση των αγωνιστικών χώρων και η ιατροφαρμακευτική κάλυψη των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών.

Τελετή λήξης – Συμπεράσματα – Προτάσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.