Βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια σε πρόσφατη αξιολόγηση των βραβείων Skytrax
Η Lufthansa βραβεύθηκε με 5 αστέρια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της First Class.
Το σύστημα αξιολόγησης Skytrax ξεχώρισε την εξαιρετική άνεση της καμπίνας της First-Class της Lufthansa, με τα εργονομικά καθίσματα που μετατρέπονται σε πλήρως επίπεδο κρεβάτι μήκους δύο μέτρων.
Κορυφαία βαθμολογία κέρδισε επίσης το ψυχαγωγικό σύστημα εν πτήσει της Lufthansa, το οποίο προσφέρει ταινίες σε οκτώ διαφορετικές γλώσσες, ποικιλία τηλεοπτικών καναλιών και ραδιοφωνικών σταθμών, καθώς και μια επιλογή από CD και audio books. Επιπλέον, η Skytrax επιβράβευσε με την ύψιστη βαθμολογία το προσωπικό καμπίνας της First-Class της Lufthansa, για τις εξαιρετικές τους υπηρεσίες, συμβάλλοντας στην αξιολόγηση των 5 αστέρων.
Όσον αφορά τις υπηρεσίες εδάφους, το First-Class Terminal στη Φρανκφούρτη κέρδισε 5 αστέρια σε διαφορετικές κατηγορίες, από τις αποκλειστικές υπηρεσίες των personal assistants προς επιβάτες HON Circle και First-Class έως τις άνετες πολυθρόνες και τους αναπαυτικούς καναπέδες. Το Cigar Lounge, τα άνετα μπάνια με τα πολυτελή καλλυντικά προσωπικής υγιεινής, καθώς και η εκτενής επιλογή από ζεστά ή κρύα γεύματα, κοκτέιλ και εκλεκτά κρασιά συνέβαλαν στην κορυφαία βαθμολόγηση του First-Class Terminal από τη Skytrax.
“Η ευχάριστη αυτή διάκριση με υψηλή βαθμολογία, αποτελεί την επιβεβαίωση ότι η First Class της Lufthansa συγκαταλέγεται στα κορυφαία προϊόντα, παγκοσμίως,“ παρατήρησε ο Dr. Reinold Huber, Senior Vice President Product & Marketing. “Οι επιβάτες μας είναι ενθουσιασμένοι με την άριστη First Class, και η αξιολόγηση της Skytrax μας εμψυχώνει να κάνουμε ακόμη πιο ελκυστική την αποκλειστική αυτή εμπειρία για τους επιβάτες μας, με νέες ιδέες και επιπλέον προσφορές τόσο επί αέρος όσο και επί εδάφους.”
Η αξιολόγηση διεξήχθη από το ερευνητικό κέντρο της Skytrax, που εξειδικεύεται στην ανάλυση της ποιότητας αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών. Για κάθε αεροπορική εταιρία, η επιτροπή εξετάζει πολλές διαφορετικές πτυχές που σχετίζονται με την ικανοποίηση του πελάτη και την ποιότητα των υπηρεσιών. Πέρα από το προϊόν που παρέχει κάθε αεροπορική εταιρία εντός καμπίνας, η έρευνα μελετά και τις υπηρεσίες εδάφους. Η Skytrax εισήγαγε σε ετήσια βάση το ανεξάρτητο πρόγραμμα αξιολόγησης με αστέρια το 1999.