Αρχική Εκδηλώσεις Έντονο ενδιαφέρον για την Αθήνα από τους hosted buyers που έχουν δηλώσει...

Έντονο ενδιαφέρον για την Αθήνα από τους hosted buyers που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο Travel Trade Athens 2013

logo_tta

Με εξαίρετους ρυθμούς εξελίσσονται οι επιβεβαιώσεις συμμετοχών στο πρώτο workshop Travel Trade Athens 2013 που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 22 και 23 Απριλίου του 2013, κατόπιν της συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association- ETOA).

Ήδη, έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους 52 hosted buyers, στην πλειονότητά τους υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωποι μεγάλων tour operators, τουριστικών γραφείων, online travel agents, εταιρείες συστημάτων κρατήσεων, bedbanks, εταιρείες διοργανωτών συνεδρίων και εκδηλώσεων κ.α. από την Ευρώπη και την Αμερική. Αναλυτική και διαρκώς ανανεωμένη λίστα των Hosted buyers που επιβεβαιώνουν τη συμμετοχή τους δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του workshop www.traveltradeathens.gr

Στο Travel Trade Athens 2013 έχουν προσκληθεί και επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι MME του διεθνούς τουριστικού και εξειδικευμένου στην αγορά MICE Tύπου.  

Το πρώτο «Travel Trade Athens» θα πραγματοποιηθεί στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης και πλαισιώνεται από ένα πλήρες πρόγραμμα φιλοξενίας, ξεναγήσεων και επισκέψεων στα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος της Αθήνας.
Οι hosted buyers, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, επιθυμούν να συναντηθούν και να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες με επιχειρήσεις από όλο το φάσμα της τουριστικής και εμπορικής αγοράς της Αθήνας, ήτοι Ξενοδοχεία, Τουριστικούς Οργανισμούς, Τουριστικά Γραφεία, Εταιρείες DMC, Οργανωτές Συνεδρίων και Εκδηλώσεων, Εταιρείες Ενοικίασης Οχημάτων, Επιχειρήσεις Εστίασης και Χώρους Εκδηλώσεων, Εμπορικά Καταστήματα και

Πολυκαταστήματα, Μουσεία και Χώρους Ιστορικού ή Πολιτιστικού Ενδιαφέροντος κ.λπ.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, έως και 200 επιχειρήσεις και επαγγελματίες από όλο το φάσμα επιχειρήσεων και κλάδων της τοπικής τουριστικής αγοράς, θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έως και 32 προκαθορισμένα b2b ραντεβού, να παρουσιάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους και να συζητήσουν τρόπους συνεργασίας με τους ξένους επαγγελματίες επισκέπτες.